Els productes agrícoles es trobaran a la Muralla del Carme, entre la plaça del Mercat de Puigmercadal i la plaça Infants, en horari de 8 a 13.30 h.
Llegir més
Durant l’acte d’inauguració es llegirà el veredicte que enguany ha premiat al fotògraf Jose Ramon Luna de la Ossa, de Cuenca, per la millor col·lecció. El primer premi de l’obra solta ha estat per Angel Atanasio Rincón, de Ciudad Real. La manresana Pura Travé Fornell obté el 1r premi de l’obra local.
Llegir més
El servei de bus tanca el 2022 amb 2.168.737 usuaris i recupera les xifres rècord que s’havien aconseguit abans de la pandèmia.
Llegir mésEls treballs es faran al tram situat entre el carrer Ramon Iglesias i l’avinguda Universitària, al costat dels números imparells. L’actuació consisteix en l’ampliació de la vorera, la integració de l’arbrat que ara està a la calçada i la millora del recorregut de vianants en un àmbit molt concorregut.
Llegir més
Es podrà visitar de l'11 de gener al 6 de febrer
Llegir mésEl complex fabril ha demostrat en els darrers anys la seva versatilitat i idoneïtat per acollir propostes culturals, ciutadanes i de creació artística. En total, seran 1.530 metres quadrats del conjunt de L’Anònima destinats a les funcions culturals, entre la nau i els seus espais annexes i la planta soterrània, amb espais polivalents per a l’exhibició cultural i espais dedicats a la proposta de creació transformadora del FABA. Tal com ja es va explicar, l’edifici —declarat Bé Cultural d’Interès Local— es rehabilitarà amb fons Next Generation i acollirà també la nova Agència de Desenvolupament Local ProManresa, que s’ubicarà a les antigues oficines.
Llegir més
Dia: 10/01/2023
Hora: 10.30 hores
Lloc: L'Anònima de Manresa
Intervenen:
-Anna Crespo Obiols, regidor de Cultura i Festes
-Josep Maria Fius Rubí, regidor de Centre Històric
-Alba Martínez Armengol, en representació del Festival Artístic del Barri Antic (FABA)
Llegir més
Dia: 11/01/2023
Hora: 11.30 hores
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-David Aaron López Martí, regidor d'Urbanisme i Mobilitat
Llegir mésEs treballa amb la previsió que el projecte estigui redactat aquest estiu. Les obres compten amb 350.000 euros provinents dels fons Next Generation, atorgats a la ciutat per millorar el patrimoni històric de la ciutat vinculat al Camí Ignasià. La proposta, que esdevindrà un mirador paisatgístic, es va consensuar el 2018 amb veïns i entitats.
Llegir més