La primera edició de la Ignasiana BTT se celebrarà el diumenge 26 de setembre d’aquest any. Les inscripcions es podran realitzar a través de manresa2022.cat i runedia.com, o bé, presencialment, a l’Oficina de Turisme de Manresa, fins al dilluns 20 de setembre.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa
L'Ajuntament signa un conveni amb la UBIC per donar suport a la dinamització al centre comercial urbà
El document ha estat rubricat avui per l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i la presidenta de la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) de Manresa, Tània Infante Martínez. Hi ha assistit també la regidora d’Indústria, Comerç i Activitats, Núria Masgrau Fontanet; i el vicepresident de la UBIC, Antoni Daura Jorba.
Llegir mésMés de 40 representants del món local de tot Catalunya es troben a Terrassa per defensar la gestió pública de l’aigua i denunciar la seva judicialització
Denuncien una estratègia de ‘lawfare’ de les empreses privades contra els processos de recuperació de la gestió directa de l’aigua. En la trobada hi ha participat l’alcalde de Manresa i president de la CONGIAC, Marc Aloy Guàrdia.
Llegir mésÈxit de participació en les xerrades sobre «Espais de Joc a Casa», adreçades a famílies amb infants menors de 6 anys
Les xerrades han estat impulsades per la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Manresa en col·laboració amb el Pla Educatiu d’Entorn.
L’Ajuntament de Manresa posa en marxa un projecte per acompanyar les nenes en la seva primera menstruació
La iniciativa, impulsada pel Servei d’Informació i Atenció a la Dona (SIAD), s’ha presentat aquest divendres, coincidint amb el Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones i el Dia Internacional de la Higiene Menstrual. L’objectiu de l’acció és promoure la coeducació i la transmissió de valors igualitaris, així com donar a conèixer eines que ajudin les escoles i les famílies a acompanyar les nenes de forma positiva en l’experiència vital que implica la primera menstruació.
Llegir mésUna jornada plena d’activitats i un concert de Xavi Sarrià tancaran aquest dissabte la Festa del Riu
Dissabte al matí es faran tallers a la llera del riu i a la tarda una trobada d’entitats i col·lectius de l’economia social i solidària.
Una desfilada de roba sostenible i un concert de Xavi Sarrià tancaran les activitats al Pati de l’Anònima.
Llegir mésProp de 3.000 alumnes de Manresa participen en les activitats extraescolars que s’ofereixen dins el marc del Pla de Millora d’Oportunitats Educatives
El regidor d’Ensenyament i Universitats de l’Ajuntament de Manresa, Josep Gili Prat, ha assistit avui a una de les propostes que tenen lloc a l’escola Sant Ignasi. Centres educatius i entitats del municipi valoren molt positivament unes activitats finançades pel departament d’Educació de la Generalitat i que tenen l’objectiu de lluitar contra les desigualtats educatives d’origen socioeconòmic en aquest moment de crisi sanitària.
Llegir mésEl projecte ‘Bots pel Canvi Manresa 2022’ es presenta dimecres amb una sessió oberta i participativa de ‘Basket Beat’ a la plaça Major
La voluntat de la proposta és la d’enfortir llaços entre joves, crear comunitat, promoure el sentiment de pertinença i compromís amb la ciutat i reconèixer el paper de l’art i de la cultura comunitària. La proposta també busca apropar el projecte Manresa 2022 als joves i fer-los partícips d’aquesta gran iniciativa de ciutat. Tothom que hi vulgui participar ho pot fer enviant un WattsApp al 676 66 41 42.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa inicia els treballs de millora i manteniment general a 24 parcs infantils
L’actuació forma part de les actuacions previstes dins el Pla de Millora de l’Espai Públic 2020, que destina una inversió de 200.000 euros en millores a parcs infantils
Llegir mésBeth Rodergas conversarà al «Pessics de vida»
La cantant i actriu Beth Rodergas i Cols és la convidada de l’entrevista del mes de juny del cicle ‘Pessics Vida’, que organitzen conjuntament la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes de Catalunya i l’Ajuntament de Manresa, a través del Centre Cultural del Casino. Rodergas conversarà amb el periodista Daniel Sala i Teruel, el 9 de juny a les 19 h a l’Espai Plana de l’Om.
Llegir més