La proposta, en col·laboració amb Anella Verda i Dinàmic Guies de Muntanya, compleix amb tots els protocols de seguretat.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa
L’associació cultural El Galliner serà l’entitat administradora de la Festa de la Llum 2021 amb motiu del seu 25è aniversari
L’Ajuntament de Manresa i l’Associació Misteriosa Llum han determinat que l’associació cultural El Galliner, responsable de les programacions municipals estables de teatre, dansa i música a Manresa, sigui l’administradora de la Festa de la Llum 2021. La celebració s’adequarà a la situació sanitària que hi hagi en aquell moment.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal organitzen una jornada en format virtual sobre l’ecodisseny aplicat a la indústria
La sessió tindrà lloc dijous 19 de novembre, de 15.30 a 17.30 h, amb la participació de persones expertes en la matèria. La benvinguda anirà a càrrec de la regidora d’Indústria, Comerç i Activitats de l’Ajuntament de Manresa, Núria Masgrau Fontanet; i la cloenda a càrrec de la consellera de Desenvolupament Comarcal del Consell Comarcal del Bages, Marta Viladés i Ribera.
Llegir mésComencen els treballs d’enderroc de dos edificis del carrer Sant Bartomeu
Els treballs permetran una millora en aquest entorn del barri de les Escodines i la connexió del passatge Aiguader –vial sense sortida- amb el carrer Sant Bartomeu
Llegir més
NOVA SESSIÓ D'EMPRESES AL TEU ABAST
En aquest cas, la xerrada anirà a càrrec de Raquel Blanco de la consultora de RRHH "The Talent Room"
Llegir més
Manresa participarà dijous a la VI Trobada d’Ajuntaments de la Xarxa Mai Més, que se celebra de forma virtual
En aquesta edició en què es compleixen setanta-cinc anys de l’alliberament dels camps nazis es farà un seminari virtual amb el títol “Memòria, simbologia i espai públic”, a càrrec dels especialistes, Ricard Conesa, de l’Observatori Europeu de Memòries, i Montserrat Duch, professora de la Universitat Rovira i Virgili.
Llegir mésL'Ajuntament i Creu Roja signen convenis de col·laboració per a projectes d'interès social i de suport a infants i joves
El consistori atorga subvencions per un total de 149.500 euros per a la gestió del projecte del Centre obert Casal-Ot; per al desenvolupament de projectes socials i de foment del voluntariat; per a la col·laboració en el Programa Joves Nucli Antic (JNA); per a la gestió i el manteniment de la Ludoteca Ludugurus, i per al lliurament de targetes de prepagament d’alimentació a famílies derivades pels Serveis Socials Bàsics municipals.
Llegir mésL’Espai Jove Joan Amades acull ‘Sexualitat silenciada’, una exposició audiovisual que busca remoure la consciència i trencar mites sobre la sexualitat femenina
Les joves artistes Anna Leal i Núria Ubach signen una mostra que interpel·la al públic a reflexionar sobre la sexualitat femenina sense tabús.
Llegir més
El cribratge massiu de Covid-19 a sis barris de Manresa permet realitzar 4.478 proves PCR a la població
S’han detectat 46 positius entre persones que no presentaven símptomes. A Manresa, l’índex de rebrot i la taxa de reproducció descendeixen una mica respecte de divendres, però continuen estant molt per sobre del que seria recomanable. En els darrers tres dies s’han confirmat 162 nous casos de persones amb coronavirus. L’Ajuntament de Manresa fa una crida a la responsabilitat i demana a la ciutadania que no abaixi la guàrdia.
Llegir mésQuatre empreses especialitzades participaran al concurs d’idees per escollir el projecte museogràfic per al Museu del Barroc de Catalunya
Es tracta de Croquis, Varis Arquitectes, Transversal i Playmedia, que ara hauran de presentar la seva proposta, d’entre les quals s’escollirà el projecte museogràfic que es durà a terme.
Llegir més