L’actuació està adreçada a la renovació de les xarxes d’aigua potable i clavegueram
Llegir més
Dia: 27/10/2022
Hora: 11 hores
Lloc: Sala d'Actes del Casino
Intervenen:
-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes
-Jesús Casasampera Muñoz, President de Creadors.TV
-Abel Vilches Prat, streamer a Twitch
-Marc Godoy Ribas, responsable del programa 'La Nit Friki'
Llegir mésMés de 10.000 persones han visitat la fira-mercat del cap de setmana del 22 i 23 d’octubre. 1.600 persones han participat en les activitats programades durant la fira. El 70% dels expositors veuen amb bons ulls el canvi d’ubicació de la fira-mercat. Una desena d’entitats de la ciutat s’han vinculat amb el projecte col·laborant de diferents maneres.
Divendres passat es va fer el lliurament de diplomes a l’alumnat que ha rebut formació teòrico-pràctica en l’especialitat d’auxiliar de paleta. L’acte, celebrat al CIO, va comptar amb l’assistència la regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement, Cristina Cruz i Mas, i de l’empresari Jaume Cots, de “Construccions Cots i Claret”, en representació del Gremi de Constructors de la comarca.
Llegir més
Forma part dels treballs de l’Ajuntament de Manresa per millorar els paviments de carrers del Centre Històric.
Llegir mésEls treballs comencen dilluns vinent i tenen una durada aproximada de tres mesos i mig. Durant l’actuació hi haurà afectacions a la mobilitat en els punts on es treballi.
Llegir més
Un cop enllestides les millores a les calçades, l’Ajuntament ha posat en marxa els treballs de millorar de voreres, espais de vianants i guals. Es total s’arreglaran 3.622 m2 de superfície, amb una inversió de 450.000 euros. La primera actuació de millora de voreres ha arrencat al carrer Font dels Panyos.
Llegir més
Dia: 22/10/2022
Hora: 12.30h
Lloc: Plaça de Crist Rei
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa.
-Pol Huguet Estrada, regidor de Ciutat Verda i president de la comissió organitzadora.
-Xesco Gomar Martín, diputat president de l'Àrea d'Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona.
-Sílvia Gratacós González, vicepresidenta del Comitè Executiu de la Fundació Turisme i Fires de Manresa.
Llegir mésTambé es va aprovar l’inici dels tràmits perquè Aigües de Manresa pugui actuar com a energètica pública i el préstec per fer front al segon pagament de la Fàbrica Nova. Dins l’apartat informatiu, es va donar compte de la modificació del Pla Normatiu, que permetrà limitar la venda de begudes alcohòliques a les botigues en horari nocturn. I dins l’apartat de proposicions es va aprovar promocionar i donar suport a l’alletament matern, la defensa de les dones iranianes i l’impuls d’una línia de bus supramunicipal per millorar el transport interurbà diürn i nocturn.
Llegir mésPer començar el cicle, el 12 de novembre tindrà lloc una sessió especial al Claustre del Museu de Manresa amb la participació de més de 10 artistes de Manresa i el Bages presents en anteriors edicions del cicle.
Llegir més