Aquest dissabte 26 de març a les 18 h al Casal de les Escodines es projectarà “La fada de les estacions” per a infants a partir de 4 anys. Les entrades gratuïtes es poden adquirir anticipadament al Casal de les Escodines (C/ St. Bartomeu, 50; Telèfon 938725454, de 9 a 14 h i de 16 a 20.30 h i el dissabte de 10 a 14 h i abans de la projecció.
Llegir mésSala de premsa
-
Petit Cine Club ofereix tres noves propostes cinematogràfiques pels mesos de març, abril i maig
-
L'Espai Jove Joan Amades exposarà les obres de dues escultores manresanes per l’Oficina Artística, dins el marc de la Fira de l’Estudiant
- Tall de trànsit al camí dels Tovots, demà de 14 a 18 h
-
Manresa serà l’epicentre dels actes commemoratius del centenari del naixement de Maria Matilde Almendros Carcasona
La Generalitat presenta a Manresa un servei d'atenció a infants i adolescents que han patit abusos sexuals
La consellera de Drets Socials, Violant Cervera Gòdia, i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, han presentat avui a la capital del Bages la Unitat integrada d'atenció als infants i adolescents víctimes d’abusos sexuals, Barnahus (casa dels infants, en islandès), un nou servei que posa els infants i adolescents víctimes d’abusos sexuals al centre, perquè permet tenir en un únic espai tots els serveis d’atenció que necessita. Es preveu destinar més de 800.000 euros a la construcció d’aquest equipament, en un solar cedit per l’Ajuntament al de Manresa a la cruïlla entre el carrer Joan Fuster i la Carretera del Pont de Vilomara.
Llegir mésAfectacions de trànsit per les Enramades a les Escodines, aquest cap de setmana
Divendres, dissabte i diumenge, 17, 18 i 19 de juny, hi haurà diferents talls de trànsit que implicaran itineraris alternatius de circulació.
Llegir més
Tall de trànsit al carrer del Cós des de plaça Valldaura, dijous i divendres en horari laboral
Amb motiu de la implantació de maquinària d’obra per als treballs de formigonatge del passatge Torrent dels Predicadors
Llegir més
Tractament fitosanitari contra el pugó a l'arbrat de diversos punts de la ciutat
L’actuació tindrà lloc la nit de dijous 16 a divendres 17 de juny, de 10.30 h del vespre a les 5 h de la matinada.
Llegir mésLa consellera Cervera presenta a Manresa un nou servei d’atenció a infants víctimes d’abús sexual
Dia: 16/06/2022
Hora: 11.30 hores
Lloc: Carrer de Joan Fuster / carretera del Pont de Vilamora Manresa
Intervenen:
L’autora Marion Muller-Colard visitarà Manresa el 28 de juny en el marc del Club de Lectura Espiritual de la Biblioteca del Casino
L’escriptora i teòloga francesa parlarà sobre el seu llibre ‘L’altre Déu. El plany, l’amenaça i la gràcia’. L’acte tindrà lloc a l’Espai Plana de l’Om, a les 18 h.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa vol optar a uns Next Generation específics per millorar l’eficiència energètica de barris uniformes com el Xup
La singularitat del barri del Xup —construït als 60, eminentment residencial i delimitat— i el fet que hi hagi estudis recents sobre l’eficiència energètica dels seus edificis —realitzats a través del projecte ‘Barris i Comunitat’ de la Diputació de Barcelona— el fan un candidat òptim a aquestes ajudes europees, pensades per rehabilitar blocs de pisos sencers. L’Ajuntament calcula que se’n podrien beneficiar uns 200 habitatges, amb unes subvencions que podrien cobrir el 65% de la despesa, o el 100% en cas de vulnerabilitat. L’impacte dels ajuts sobre el barri seria significatiu, tenint en compte que consta de 480 habitatges.
Llegir mésTorna l’Espai Iris, el punt de trobada per a joves LGTBI+ de Manresa i comarca
Hi poden participar joves LGTBI+ de la comarca, d’entre 14 i 25 anys, que tinguin ganes de generar xarxa i compartir experiència. Hi haurà dues sessions presencials, el 17 de juny i el 15 de juliol, totes dues a l’Espai Jove Joan Amades-Oficina Jove del Bages, de 18h a 20h.
Llegir mésManresa acollirà aquest diumenge el 1r Torneig Cor de Catalunya de futbol femení
Organitzat per l’Ajuntament de Manresa, amb la direcció tècnica del Gimnàstic de Manresa, el torneig se celebra per commemorar els 50 anys del futbol femení a la ciutat de Manresa.
Llegir més