Sala de premsa

Tall de trànsit al carrer Sobrerroca, demà de 19.45 a 20.45 h

Amb motiu de la inauguració de la nova seu de l’Associació El Pou de l Gallina

Llegir més
imagen

El periodista Marc Giró serà al cicle “Pessics de Vida” d’aquest maig

El periodista Marc Giró és el convidat aquest mes de maig del cicle “Pessics de Vida” que organitzen la Demarcació a la Catalunya Central del Col·legi de Periodistes i l’Ajuntament de Manresa, a través del Centre Cultural del Casino. Giró serà entrevistat per la periodista de Rac 1 Mar Poyato.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i la UBIC organitzen aquest cap de setmana la Fira de l’Ascensió

La fira se celebrarà una setmana abans que l’ExpoBages amb l’objectiu d’afegir una nova data comercial a la ciutat. Les parades estaran als diferents trams del Passeig, a Crist Rei i a Sant Domènec. El certamen s’emmarca dins la campanya de promoció comercial “Tu fas Comerç, Tu fas Manresa”, organitzada per l’Ajuntament de Manresa, la UBIC i la resta d’associacions comercials de la ciutat.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa aplicarà una rebaixa del 30% a la T10 i una del 43% a la TMes al bus urbà a partir de l’1 de setembre

El cost de la T10 passarà de 9,10 a 6,35 euros i el de la TMes de 32 a 18 euros. La rebaixa es produeix després que el govern espanyol hagi aprovat ajuts directes al transport, que permetran que el preu del bus pugui ser més econòmic fins a final d’any. D’entrada, l’Ajuntament haurà de fer front al diferencial econòmic, motiu pel qual demana al govern espanyol un compromís i un calendari de pagament ferm per tal que la mesura no tensioni la tresoreria municipal.

Llegir més
imagen

S’inicia la darrera fase d’obres de rehabilitació i reforç estructural del Pont Nou

Aquesta setmana han començat els treballs previs d’implantació i muntatge per poder afrontar la tercera i última fase d’obres, que consistiran en la reparació de fissures i esquerdes. Les obres tenen un pressupost de 275.000 euros, 97.559 euros dels quals provenen d’una subvenció del Departament de Cultura de la Generalitat i la resta dels fons Next Generation.

Llegir més
imagen

Ja estan obertes les inscripcions per a les parades de la pròxima Fira de Sant Andreu

Enguany, per optimitzar les tasques d’organització, la gestió de les parades de venda no sedentària i alimentació es farà a través de la UBIC

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa oferirà vasos d’aigua i ventalls a la ciutadania en equipaments públics com a mesura per pal·liar les onades de calor

També s’informa la població de les zones verdes i equipaments que poden servir com a refugis climàtics, així com de les fonts que hi ha a la ciutat, assegurant que n’hi hagi el màxim d’obertes i accessibles. En aquests moments, 102 del total de 109 fonts estan en funcionament.

Llegir més
imagen

Es restableix el trànsit de vehicles al carrer Viladordis

Un cop acabats els treballs de millora de la xarxa de clavegueram i pintada la nova senyalització

Llegir més
imagen

Es crea un nou accés per facilitar l’entrada a l’edifici de la Fàbrica Nova

Demà es tallarà al trànsit al matí per als treballs instal·lació d’un contenidor de 12 metres a la Via Sant Ignasi

 

Llegir més
imagen

Nova data de l’experiència turística “Camí Ignasià conscient” amb algunes places disponibles

L’activitat estava programada pel 29 de juliol passat, però amb les afectacions per la pluja s’ha reprogramat  per aquest divendres 5 d’agost. Les reserves poden fer-se a través de la web de turisme www.manresaturisme.cat o presencialment a l’Oficina de Turisme de Manresa.

 

Llegir més

Treballs de canalització de gas natural al carrer Sant Maurici

Durant l’actuació, que té una durada de set setmanes, es prohibirà l’estacionament de vehicles en l’àmbit de les obres.

Llegir més

Talls de trànsit puntuals al carrer del Cós, demà

Per treballs de pavimentació d’una canalització de serveis en la calçada

Llegir més

Treballs de senyalització horitzontal al Pont de la Reforma, demà

Es tallarà el sentit de circulació en direcció a la carretera BV-1411b

Llegir més