Sala de premsa

Noticies del tipus : Notes de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa reedita aquesta Festa Major la campanya ‘Estima la nit’ per prevenir agressions sexistes i consums de risc d’alcohol

Hi haurà un Punt Lila a la plaça Sant Domènec i els Àngels de Nit faran una intervenció itinerant per detectar agressions sexistes i per informar sobre els riscos del consum d’alcohol i altres substàncies, i informar també de l’obligatorietat de complir amb les mesures decretades per evitar la propagació de la Covid-19.

Llegir més
imagen

Els equipaments culturals mostren a partir de demà l’exposició audiovisual “Manresa confinada”

"Manresa confinada" recull  les fotografies de la crida a la participació que va fer l’Ajuntament de Manresa perquè els ciutadans fessin de testimoni coral, amb les seves  imatges, de la nostra història local més recent sobre el confinament.


 

Llegir més
imagen

Manresa Turisme i l’Hotelet Casa Padró allarguen els ‘Esmorzars Modernistes’ fins al setembre a causa de l’èxit de la proposta gastronòmica i cultural

Els ‘Esmorzars Modernistes’ es podran realitzar tots els divendres de setembre, inclòs per la Diada. La proposta inclou un esmorzar al Rooftop de l’Hotelet i una visita guiada als principals espais modernistes de la Manresa. L’activitat compleix totes les mesures decretades per la Covid.

Llegir més
imagen

Demà s’inaugura a l’Anònima l’exposició ‘Art Confinat’, amb obres d’una vuitantena d’artistes bagencs

Es tracta d’una mostra pictòrica amb més d'un centenar d’obres d’artistes de casa nostra que plasmen el pols de l’art en temps de confinament. Es podrà visitar gratuïtament fins al 31 d’agost, de 19 a 21 h.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa manté una Festa Major inèdita que compleix totes les condicions de seguretat de la Covid

El govern recorda que no es farà cap dels actes multitudinaris habituals i que el programa, que s’ha reduït substancialment, ja es va dissenyar tenint en compte tots els protocols de seguretat decretats per la pandèmia. Les noves mesures anunciades pel president Torra aquest dilluns no representen un canvi significatiu pel que fa als espectacles culturals organitzats en recintes tancats o perimetrats, amb aforaments limitats, entrades preassignades i control d’accés, com seria el cas dels actes de la Festa Major.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa programa una segona funció de l’espectacle de benvinguda a la Festa Major

Es farà dimecres 26 d'agost a les nou del vespre, just després de la primera funció, que arrencarà a les vuit. Les entrades gratuïtes es podran reservar a partir d’avui dilluns a les dues del migdia.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament inicia els treballs de millora de la calçada de 20 carrers, amb una inversió de 350.000 euros, en el marc del Pla de Millora de l'Espai Públic 2020

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa, per quart any consecutiu, el Pla de Millora de l’Espai Públic, que significarà una inversió global d’un milió d’euros. La primera de les actuacions del pla està adreçada a millorar les calçades de 20 vials de la ciutat, amb una superfície total de 18.348 m2 i una inversió de 350.000 euros.

Llegir més
imagen

Manresa Turisme i l’Hotelet Casa Padró estrenen una nova proposta gastronòmica i cultural

Els “Esmorzars Modernistes” es podran realitzar a partir de divendres 28 d’agost. La proposta inclou esmorzar al Rooftop de l’Hotelet i una visita guiada pels principals espais modernistes de la ciutat.


Llegir més
imagen

La reserva gratuïta d’entrades per als espectacles de Festa Major s’ha obert avui al matí

Amb motiu de la Covid, tots els actes tindran un aforament limitat i un control d’accés. Les entrades per a les visites a la Manresa Desconeguda es podran reservar a partir de dilluns.

Llegir més
imagen

S'obre la convocatòria pels artistes que vulguin participar a "Jardins de Llum 2021"

L’esdeveniment, que s’emmarca dins la Festa de la Llum de Manresa, se celebrarà les nits de dissabte 20 i diumenge 21 de febrer, i les inscripcions ja són obertes fins al proper 18 d’octubre.

Llegir més