Sala de premsa

Noticies del tipus : Notes de premsa

imagen

Els Serveis d’Atenció Integral de Manresa i del Bages impulsen el primer Grup de Famílies de Persones Trans de la comarca

La iniciativa s’emmarca en l’Octubre Trans, el mes en què es reivindica la despatologització de la transsexualitat

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa una campanya per promoure el llenguatge inclusiu i no sexista

Sota el lema ‘Per un llenguatge no sexista, les coses pel seu nom’, s’ha elaborat una guia pràctica que facilita diferents formes gramaticals que inclouen i visibilitzen les dones. També s’ha elaborat material publicitari que serà visible a la ciutat i s’han preparat dues formacions gratuïtes per entendre, conèixer i aprendre com fer un ús no sexista del llenguatge.  

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i l’associació Al Noor acorden una solució per als joves que han de ser desallotjats del carrer Ignasi Balcells

Els joves que fins ara ocupaven un immoble al carrer Ignasi Balcells número 15 de Manresa tindran una solució habitacional i seguiment de serveis socials, que els facilitarà recursos de formació i salut, segons l’acord a què s’ha arribat aquest matí entre la regidoria d’Acció i Inclusió Social de l’Ajuntament i l’associació Al Noor, en representació dels joves.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament incorpora la xarxa de camins rurals al Pla de Millora de l’Espai Públic 2021

La inclusió dels camins al pla anual permetrà realitzar una millor planificació, any a any, de les adequacions que necessiten els camins, així com destinar-hi més pressupost i garantir un nivell adequat d’accessibilitat.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal revisen el grau d’implementació del Pla Industrial del Bages, i presenten l’estudi de Benchmarking i el Mapa Virtual de la Indústria 4.0 portat a terme per Eurecat

En l’acte van participar la regidora  d'Ocupació, Empresa i Coneixement de l'Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz Mas; i la consellera de l'àrea de Desenvolupament Comarcal del Consell Comarcal del Bages, Marta Viladés

Llegir més
imagen

Manresa habilita 5 espais alternatius als CAP per portar a terme la campanya de vacunació de la grip

L’Ajuntament de la ciutat cedeix el Pujolet i l’Espai Jove Joan Amades. També es faran vacunacions a les associacions de veïns de Valldaura i del Xup i als locals enfront del Centre de Dia de Sant Andreu.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament renova el conveni amb la UBIC per donar suport a la dinamització comercial

El document ha estat rubricat avui per l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i la presidenta de la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) de Manresa, Tània Infante. Hi ha assistit també la regidora de Comerç i Activitats, Núria Masgrau Fontanet. 

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament amplia els horaris del cementiri per permetre una afluència de gent més ordenada i escalonada de cara a la festivitat de Tots Sants

L’aforament serà limitat i es controlarà l’accés a dins el recinte. La voluntat de les mesures és evitar possibles aglomeracions.

Llegir més
imagen

Ecovidrio i l’Ajuntament de Manresa presenten la campanya solidària ‘Recicla Vidre per elles’ per sensibilitzar contra el càncer de mama

  • Ecovidrio ha instal·lat dos contenidors roses en el municipi per fomentar el reciclatge d’envasos de vidre i la prevenció del càncer de mama. La campanya, desenvolupada en col·laboració amb la Fundació Sandra Ibarra, destaca la importància de cuidar el medi ambient i cuidar la salut mitjançant la prevenció.

  • Agatha Ruiz de la Prada ha dissenyat un “miniglú” per l’esdeveniment, i la recaptació  aconseguida a través de les vendes anirà destinada a la Fundació Sandra Ibarra.

Llegir més