Sala de premsa

imagen

Afectacions de trànsit per la celebració demà a Manresa de l’acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya

De 9 a 14 hores del matí es tallarà al trànsit de vehicles el passeig Pere III i la plaça Onze de Setembre, entre el carrer Sèquia i la plaça Espanya

 

Llegir més

Es restableix un sentit de circulació de vehicles a un tram del Camí Vell de Santpedor

Les darreres setmanes aquest  tram restava tallat amb motiu de treballs a la xarxa de clavegueram

Llegir més

Tall de trànsit al Camí de Cal Tí del Poal, a partir de dilluns vinent

El termini d’execució de les obres a càrrec d’Aigües de Manresa és de dues setmanes.

Llegir més
imagen

El Casal de les Escodines i Foto Art Manresa organitzen la 3a edició del taller i itinerari fotogràfic per a públic familiar

El taller tindrà lloc el diumenge 19 de setembre al matí. Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer del 13 al 17 de setembre al Casal de les Escodines: presencialment, o bé a través del correu casalescodines@ajmanresa.cat o al telèfon 93 873 54 54 (de 9 a 14 i de 16 a 20.30 h).

Llegir més

Subvenció del govern central destinat a elements patrimonials del Camí Ignasià de Manresa

Dia: 10/12/2021
Hora: 13 h
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major 1, baixos)
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Joan Calmet Piqué, regidor de Turisme i Projecció de Ciutat

Llegir més
imagen

Incidències de mobilitat per la marxa “Driblem la desigualtat”, demà a la tarda

Hi haurà talls de trànsit de les 15 a les 18 h en el recorregut entre la plaça Simeó Selga i la zona esportiva del Congost. L’acte forma part de la programació de “Manresa, capitalitat del bàsquet femení”.

 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa publica els horaris de les oficines del Registre Central de documents durant el període de Nadal i Reis

Els dies 24 i 31 de desembre l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) obrirà de 9 a 14 h només per temes de registre central.

Llegir més
imagen

S’obre la convocatòria del 26è Premi de dibuix i gravat Joan Vilanova

Els participants, que han de ser majors d’edat i que no hagin guanyat en la convocatòria anterior, hauran de presentar les seves obres al Centre Cultural el Casino del 14 al 23 de gener de 2022.


Llegir més
imagen

Dilluns comencen treballs de millora de l’arbrat al Passeig

Durant les pròximes setmanes es preveu la substitució de 33 unitats de plàtans per exemplars joves de la mateixa espècie, una actuació que es completarà amb l’ampliació de les dimensions dels escocells i la millora del sòl de plantació. L’actuació preveu talls puntuals de trànsit en horari laboral.

 

Llegir més
imagen

Diumenge s’inaugura la nova gespa artificial de l’Estadi del Congost

L'acte, que es farà a les 12 del migdia, coincidirà amb el partit de la 15a jornada de la 3a Divisió entre el CE Manresa i el CE Granollers. L’Ajuntament de Manresa ha fet una inversió de més de 200.000 euros per renovar la gespa. D’altra banda, estan a punt d’acabar les obres al camp de la Balconada, on s’ha també instal·lat gespa artificial.

Llegir més
imagen

Ajuntament de Manresa i departament de Salut es reuneixen per valorar la situació actual de pandèmia

La reunió institucional entre l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, la delegada de Salut a la RSCC, Imma Cervós Costansa, i la regidora de Ciutat Saludable, M. Mercè Tarragó Costa, serveix per abordar la situació epidemiològica, la campanya de vacunació al Palau Firal i projectes col·laboratius de Salut Comunitària.

Llegir més
imagen

La subvenció de 2,7 milions d’euros del govern central permetrà afrontar millores a fins a 9 elements patrimonials vinculats al Camí Ignasià a Manresa

El Consell de Ministres ha aprovat l’atorgament a Manresa d’una subvenció de 2.713.851,73 euros que serviran per finançar elements de patrimoni històric d’ús turístic del Camí Ignasià a la ciutat. La injecció econòmica es destinarà a millorar elements patrimonials com l’Antic Col·legi de Sant Ignasi, la Torre de Santa Caterina,  el Pont Nou, el carrer del Balç o itineraris per a vianants a l’entorn de l’entrada sud, entre altres. Aquest migdia, l’alcalde i el regidor de Turisme han presentat els detalls dels ajuts i els imports de cadascuna de les actuacions i han posat en valor el significat que té, més enllà del suport econòmic, el reconeixement de la petjada ignasiana com un actiu turístic de primer ordre.

Llegir més
imagen

S’instal·la l'Arbre dels Desitjos a la Plana de l’Om per fomentar el comerç al Centre Històric

Es tracta d’una olivera que s’ha col·locat a la Plana de l’Om, i que un cop acabat el període nadalenc es plantarà a un espai del Centre Històric. Tothom hi podrà penjar els seus desitjos per al 2022. A més a més, els comerços del Centre Històric repartiran targetes i cordills entre la clientela.

 

Llegir més