Sala de premsa

imagen

La primera Mobile Week Manresa posa el punt de mira en les noves habilitats professionals digitals que demanda el mercat actual

Del 7 al 10 de juliol es faran diferents conferències i tallers gratuïts que reuniran reconeguts ponents i experts de les noves tecnologies, amb la voluntat d’apropar la tecnologia i el coneixement a l’empresa, i de vincular a la vegada els centres de formació a la indústria de la comarca. El programa també compta amb activitats per apropar la tecnologia a tota la ciutadania.És la primera vegada que la ciutat serà una de les seus de la Mobile Week Catalunya.

Llegir més

Entrega del Premi Rosa Argelaguet i Isanta-Premi del Campus Manresa a Maria Dolors Riera i Colom

Dia: 14/06/2021
Hora: 19 hores
Lloc: Biblioteca del Campus Universitari (avinguda Bases de Manresa, 7-11)
Intervenen:

Acte conduït per la meteoròloga i física Gemma Puig Feliu

Amb Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

Cristina Cruz Mas, tinenta d’alcalde d’Ocupació, Empresa i Coneixement

Josep Gili Prat, tinent d’alcalde d’Ensenyament i Universitats

Laia Llenas Argelaguet, en representació de la família de la Sra. Rosa Argelaguet Isanta

Daniel Crespo Artiaga, rector de la UPC

Maria Dolors Riera Colom, rebrà el premi

 

*L'acte també es podrà seguir en directe a través del canal de YouTube de l’Ajuntament de Manresa

Llegir més
imagen

El programa de millora i foment de l'ocupabilitat Dinamo XV, a ple rendiment al Centre Històric de Manresa

El programa de desenvolupament local Treball al Barris 2020, també conegut com a Dinamo XV, fixa com a objectiu la millora i el foment de l'ocupabilitat del col·lectiu de persones residents al nucli antic en situació de vulnerabilitat. Així, a través d’aquest programa s'ofereix informació, assessorament, tutoria i acompanyament en el procés de recerca de feina així com diverses accions de formació o plans d'ocupació per les persones de la zona.


Llegir més

Tall de trànsit al carrer del Bruc per un enfonsament a la xarxa de clavegueram

Fins a resoldre l’avaria, hi ha desviacions de vehicles privats. La línia 8 del  Bus Urbà ha modificat el seu recorregut.


Llegir més

Presentació del festival literari Tocats de Lletra 2021

Dia: 03/09/2021
Hora: 10 hores
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

-Jordi Estrada Carbonell, en representació d'Òmnium Cultural Bages-Moianès

-Antoni Daura Jorba, en representació del Gremi de Llibreters de Catalunya

Llegir més
imagen

Demà finalitza el termini de presentació d’obres del concurs d’adults i infantil “Viatgers Manresans 2021”

Les persones adultes que encara vulguin presentar fotografies de viatges poden fer-ho al Centre Cultural El Casino (Passeig Pere III, 27 baixos), de 17.30  a 20.30 h. Els infants de 6 a 12 anys que vulguin presentar fotografies de viatges/vacances/itinerari fotogràfic del 19 de setembre poden enviar-les en format jpg al correu casalescodines@ajmanresa.cat.

Llegir més

Presentació del mapa de l'últim tram del Camí Ignasià i últims detalls de la Marxa del Pelegrí que es farà el proper diumenge 3 d'octubre

Dia: 29/09/2021
Hora: 12 h.
Lloc: Pont Vell, pel cantó de la Cova de Sant Ignasi (si veniu en cotxe recomanem aparcar al pàrquing del Centre Històric)
Intervenen:

Agustí Comas Guitó, conseller comarcal de Turisme

Joan Calmet Piqué, regidor de Turisme i Projecció de Ciutat 

Hi seran presents també els alcaldes dels municipis per on passa l'últim tram del Camí Ignasià

Llegir més

Tall de trànsit al carrer de la Dama i Llussà, aquest dissabte

Amb motiu de la celebració del Festival FABA, a l’Anònima

Llegir més
imagen

El CEDEM ja té a punt nous cursos de formació per al mes d’octubre

Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació

Llegir més
imagen

Mosaic inaugura la remodelació del Club Social donant el protagonisme a les persones ateses

El Club Social Mosaic és un recurs de lleure i socialització per a persones amb problemes de salut mental. Avui s’ha celebrat la inauguració del nou espai, que s’ha reformat al llarg dels darrers mesos.

Per part de l'Ajuntament de Manresa ha assistit la regidora d'Acció i Inclusió Social, Mariona Homs Alsina; i la regidora de Ciutat Saludable, M. Mercè Tarragó Costa. 


Llegir més
imagen

Esteve Soler, Gerard Quinto i David Torras, guanyadors del Premi Gaudí per la pel·lícula “7 raons per fugir”, cedeixen l’estatueta a la ciutat

El premi atorgat a Esteve Soler, Gerard Quinto i David Torras quedarà instal·lat de forma permanent a la Sala d’Exposicions de la Plana de l’Om de Manresa. Demà ja es podrà veure a l’acte d’inauguració de l’exposició  “Cineclubisme: el públic s’organitza”.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa inicia els treballs de millora del parc infantil Selves i Carner

L’actuació té un pressupost de 75.286 euros i consisteix en la restitució del paviment de sauló, la plantació d’arbrat, la renovació de la xarxa de reg, la substitució de bancs, la instal·lació d’un nou element de joc i una font.

Llegir més
imagen

L’Ecoviure més professional torna a Manresa del 5 al 10 d’octubre

Èxit de convocatòria de les jornades professionals que es faran entre setmana, algunes de les quals tenen les inscripcions complertes. Quan falta més d’una setmana per la celebració de la fira, l’espai disponible per a expositors ja està pràcticament ple.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa reprèn la campanya ‘Pisos plens, barris vius’ per mobilitzar habitatge de petits tenidors cap al mercat de lloguer

La regidoria d’Habitatge recorda que hi ha diferents ajudes i subvencions adreçades a petits propietaris per llogar els pisos amb garanties i per fer reformes als habitatges, entre altres.

Llegir més