La inscripció preferent als cursos de català del CPNL és a partir del 6 de setembre i la inscripció general, a partir del 13 de setembre. Els cursos del CPNL són homologats i disposen de certificació oficial. La inscripció es fa en línia a través del portal www.cpnl.cat/incripcio. L'oferta de cursos del territori es pot consultar al web
Llegir mésSala de premsa
-
El CNL Montserrat obre les inscripcions per als nous cursos de català
- Presentació del procés de transformació del carrer Guimerà en illa de vianants
-
Últims dies per a inscriure’s a la Ignasiana BTT, la ruta en bicicleta de muntanya entre Verdú i Manresa
-
El curs "Soldadura electrònica. Tècniques per contacte", serà la segona acció formativa del programa Bages, Treball, Talent i Tecnologia.
El Dalai Lama, la propera lectura del Club de Lectura Espiritual
El Club de Lectura Espiritual començarà a llegir el pròxim 21 de desembre “Caminos de fe: cómo las religiones del mundo pueden convivir unidas” de l’actual Dalai Lama.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa executa subsidiàriament l’enderroc d’un edifici del carrer Reparadores i el de la marquesina a la Muralla Sant Francesc
L’enderroc del carrer Reparadores s’ha iniciat aquesta setmana i s’allargarà durant 15 dies. Durant les obres, es tallarà el trànsit als vehicles en horari de feina.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa entrega aquest divendres a títol pòstum la Medalla de la Ciutat al Mèrit a la Solidaritat a Domènec Cucurella
L’acte es farà a les set de la tarda a l’auditori de la Plana de l’Om, coincidint amb el Dia Internacional dels Drets Humans. També s’estrenarà un documental amb motiu dels 25 anys del Consell Municipal de Solidaritat. L’acte comptarà amb la presència de la consellera de Drets Socials, Violant Cervera Gòdia.
Llegir mésManresa estrena una nova zona a la vora del Cardener, a tocar de la plaça Mil·lenari, on es permetrà que els gossos vagin deslligats
Substitueix l’espai que s’havia habilitat com a prova pilot a la Fàbrica dels Panyos i la tria del seu emplaçament és fruit del treball conjunt que s’ha fet amb les persones usuàries. La nova zona és més gran —té una superfície de 3.100 metres quadrats— i està pensada perquè hi puguin conviure gossos deslligats i persones sense gossos. En les converses amb les persones usuàries, també s’ha acordat l’obertura d’una altra zona a prop del Pont Nou.
Llegir mésTall de trànsit al Camí Vell de Santpedor, dimarts vinent
Per treballs de connexió de la xarxa d’aigua potable
Llegir mésAfectacions de mobilitat per la segona fase dels treballs per ampliar la vorera del carrer Puigterrà de Dalt
A partir de dijous vinent hi haurà talls de trànsit que afectaran els carrers Puigterrà de Dalt, Lladó i plaça Lladó.
Llegir mésEl CPNL amplia l’oferta de cursos presencials per fomentar l’ús oral del català
La inscripció del nou període de cursos és del 17 al 21 de desembre.
Les proves de col·locació, que són un pas previ, es poden sol·licitar fins al 10 de desembre.
Tres empreses del Bages explicaran la seva experiència de diversificació en una jornada a la Cambra
Es farà el proper dia 13 de desembre al matí i forma part del programa TTT. Durant la jornada també es presentarà l’estudi “Línies de diversificació en la cadena de valor de l’automoció del Bages”, promogut per l'Ajuntament de Manresa i Cambra de Manresa dins del programa Bages TTT
Llegir mésMés de 400 persones busquen una oportunitat laboral a la Fira de l’Ocupació del Bages
- Balanç positiu de la primera edició celebrada al Museu de la Tècnica, que va assolir un rècord d’assistents
- Més de 200 persones van participar a les diferents activitats organitzades
Llegir més
Últims dies per inscriure’s a “Driblem la Desigualat”, una marxa multitudinària botant una pilota de bàsquet del centre de la ciutat al Congost
La Marxa se celebrarà el dissabte 11 de desembre i forma part de la programació de Manresa, Capitalitat del Bàsquet Femení.
Llegir més