Sala de premsa

Presentació del projecte 'Espais Amics'

Dia: 25/05/2021
Hora: 11 hores
Lloc: Sala d'Actes del Centre Cultural El Casino
Intervenen:

Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

Llegir més

Presentació de la Fira ViBa i de la mostra Vi_Suals

Dia: 26/05/2021
Hora: 13 hores
Lloc: Pati de l'Anònima
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

-Joan Soler, president del Consell Regulador de la DO Pla de Bages

-Ignasi Sala, president Bages Impuls

-Anna Roca, presidenta Taula d'Arts Visuals de la Catalunya Central

Llegir més

Presentació del projecte 'La Bossa Vermella' per acompanyar les nenes en la primera menstruació

Dia: 27/05/2021
Hora: 11 hores
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

-Cristina Cruz Mas, regidora de Feminismes i LGTBI

Llegir més
imagen

Manresa celebra un cap de setmana comercial amb la Fira de l’Ascensió

Més de 50 parades d’artesans omplen tres recintes adaptats a les mesures contra la Covid-19 en un cap de setmana en el què el comerç obre també diumenge.

Llegir més
imagen

Manresa participa en la jornada de Transferències Urbanes d’Urbact a Madrid amb dues xarxes europees

Els dies 7 i 8 de setembre una delegació de l’Ajuntament de Manresa participa en les jornades de Transferencies Urbanes organitzades pel punt nacional d’Urbact Espanya a Madrid, com a part del període d’intercanvi de coneixement de les ciutats participants a les xarxes d’aquest programa europeu. El regidor d’Hisenda i Presidència, Valentí Junyent Torras, participa en una de les taules rodones sobre “Regenerar, activar y cohesionar la ciudad consolidada”.


Llegir més
imagen

Neix el ‘Cor de dones’, una coral que vol crear vincles entre dones d’orígens, realitats i edats diverses a Manresa

Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer fins al 24 de setembre. No caldrà tenir coneixements previs de música o cant coral per cantar a la coral. En total es faran 8 sessions cada dimarts al matí durant els mesos d’octubre i novembre a la Casa Flors Sirera

Llegir més
imagen

Manresa presenta la programació del FABA 2021

El Festival Artístic del Barri Antic se celebrarà del 26 de setembre al 2 d’octubre al recinte de l’Anònima de Manresa. Laetitia Sadier (Stereolab), Hidrogenesse, Ferran Palau o Rodrigo Laviña y su combo són algunes de les actuacions que inclou enguany el cartell del festival.

Llegir més
imagen

Ecoviure farà entre setmana 4 jornades professionals dedicades a l’agricultura ecològica, l’aigua, els residus i les renovables

Enguany la proposta adreçada al públic professional s’amplia i disposarà d’un programa propi entre setmana. Les jornades estan organitzades per entitats de referència en cadascun d’aquests àmbits.


Llegir més
imagen

S’obren les inscripcions al taller de cant coral “Cançons de tots els temps” adreçat a un públic major de 65 anys

Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer a partir d’avui i fins al 27 de setembre des del web www.manresa.cat, presencialment a l’OAC o bé trucant al 010

Llegir més

AVUI!! Recepció al Baxi Manresa per la seva victòria a la Lliga Catalana de bàsquet

Dia: 05/09/2021
Hora: 7 de la tarda
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Antoni Massegú Calveras, regidor d'Esports

-Josep Sáez Mateos, president del Bàsquet Manresa

-Guillem Jou Coll, capità Baxi Manresa

-Pedro Martínez Sánchez, entrenador Baxi Manresa

Llegir més
imagen

L’Ajuntament inicia aquest dimecres una actuació per millorar la seguretat dels vianants al carrer Pujada del Castell

El carrer passarà a ser regulat com a zona de prioritat per a vianants, amb un límit de velocitat per a vehicles a 20 km/h i amb prohibició d’estacionament. La mesura respon a la demanda veïnal.  

Llegir més
imagen

Manresa felicitarà avui el Baxi Manresa per la victòria a la Lliga Catalana amb una recepció a l'Ajuntament

Els jugadors, tècnics i directius seran rebuts al Saló de Sessions, a les 7 de la tarda, en un acte amb aforament restringit, amb l'assistència de representants dels grups del consistori. 22 anys després de la darrera vegada, el Baxi Manresa es va proclamar ahir al vespre campió de la Lliga Catalana d'equips ACB amb una brillant victòria davant del Barça per 81-70

Llegir més
imagen

El govern de l'Ajuntament de Manresa proposarà establir un recàrrec del 50% de la quota de l’IBI per als habitatges desocupats de manera permanent

El recàrrec s’aplicarà als propietaris que siguin titulars de tres o més immobles que estiguin buits sense causa justificada durant més de dos anys. La proposta de modificació de l’ordenança es troba ara en període d’audiència pública i és previst que es porti al ple d’octubre per a la seva aprovació inicial. La voluntat de l’equip de govern és la de mobilitzar habitatge buit per posar-lo al mercat, amb la finalitat de recuperar-ne l’ús. En aquesta mateixa línia, s’informa que ja s’ha obert el termini per sol·licitar els ajuts destinats a petits propietaris que es van aprovar en el ple del mes de maig amb l’objectiu d’incentivar que posin els pisos buits a lloguer social.

Llegir més

Treballs de canalització elèctrica als carrers Agustí Coll, Pere Vilella, Bernat de Cabrera, Bernat de Sallent i Concòrdia

Les actuacions arrenquen dilluns que ve al carrer Agustí Coll i continuaran a la resta de carrers. Els treballs tindran afectacions a punts d’estacionament de vehicles.

Llegir més