El pròxim 6 de març es portarà a terme la 38a edició de l’esdeveniment esportiu.
Les inscripcions ja estan obertes.
Llegir mésEl projecte Bages Treball, Talent i Tecnologia programa aquest mes de maig dos cursos de formació en matèria de muntatge 4.0 i de logística bàsica en l’àmbit de la indústria 4.0. Les dues formacions començaran a finals de maig.
Llegir mésLes ajudes consten de dues línies, una destinada a empreses de Manresa i l’ajut té un import de 6.000 euros i un altre destinada a empreses del Bages i l’ajut és de 9.000 euros. El termini de petició d’ajuts finalitza el 9 de juny.
Llegir mésEs farà el 8 de juny a l’Auditori de la Plana de l’Om, en el marc del Dia mundial de la presa de consciència de l’abús i els maltractaments a les persones grans, que se celebra el 15 de juny.
Llegir mésL’acte d’inauguració tindrà lloc a les 19.30 h al Centre Cultural el Casino i es podrà visitar fins al 12 de juny. La mostra compta la col·laboració de Roba Estesa, Júlia Serrasolsas (Ginestà), Maria Hein, Joina, Alérgicas al Polen, Gemma Recoder i Laura Duran (Canet Rock), Meri Lane, Catalina Rosselló, entre d'altres.
Llegir més
El dispositiu per facilitar l’accessibilitat i la mobilitat al Passeig de Pere III, entre la plaça Onze de Setembre fins a la Muralla de Sant Domènec, es posarà en marxa a partir de dissabte a les 6 del matí fins diumenge a les 10 del vespre
Llegir mésLa finalitat d’aquests tallers, que s’emmarquen en el Programa de Civisme de l’Ajuntament de Manresa, és fer reflexionar els joves sobre els conflictes que provoquen les conductes incíviques quines conseqüències tenen dins el marc de la convivència en els espais públics de la ciutat.
Llegir més
El rodatge es farà demà dijous d’11 a les 24 h
Llegir mésEl Nou Congost acull dissabte i diumenge les Finals a Quatre d'Infantil Preferent, en el marc de les activitats de la Capitalitat del Bàsquet Femení
La iniciativa es posa en marxa avui i forma part del programa d’actes del Dia Internacional dels Museus a Manresa. Tothom qui visiti els sis museus participants rebrà uns cromos per enganxar en el fulletó del joc i descobrir la pista final, que permetrà accedir a un premi. Les sis peces dels museus que s’han de descobrir simbolitzen els valors de la sostenibilitat i la capacitat de construir comunitat. Es pot participar en el joc fins al 30 de juny.
Llegir mésEl secretari d’Infància, Adolescència i Joventut, Alexis Serra Rovira, i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, destaquen que la iniciativa vol potenciar el comerç de proximitat i l’ús diari del carnet.
Llegir més