Per la implantació d'un elevador
Sala de premsa
- Tall de trànsit al carrer Camp d'Urgell, dilluns vinent
- Treballs de gas natural al carrer Alcalde Armengou, a partir de dilluns
-
L’Ajuntament de Manresa presenta un pressupost 2022 que s’enfila per sobre dels 100 milions d’euros i amb un increment del 12% de la despesa social
-
Manresa presenta el 36è Campi qui Jugui, que tornarà a celebrar-se a l’Anònima
Veïns del Xup pinten dos murals artístics en el marc del projecte comunitari per revitalitzar el barri
Col·lectius de joves i de gent gran del barri del Xup estan pintant aquests dies dos murals artístics en el marc del projecte “Barris i comunitat: motors de transformació social”, que té per objectiu revitalitzar el barri. La pintada col·lectiva compta amb la col·laboració de dos artistes, Roc Blackblock i Llukuter, elegits per acord del veïnat.
Llegir mésTractaments herbicides als exteriors d’equipaments esportius municipals
Les actuacions es duran a terme avui i dimarts de la setmana vinent als camps de futbol de les Cots, el Xup, la Mion i la Balconada
Llegir mésCursa infantil adaptada - Atenció als mitjans de comunicació
Dia: 02/04/2022
Hora: 11h del matí
Lloc: Passeig Pere III, davant del Casino
Intervenen:
-Antoni Massegú Calveras, regidor d'Esports.
-Sebastià Catllà Calvet, president d'AMPANS.
-Alba Cortina Serra, directora de l’escola Jeroni de Moragas d'AMPANS.
-Natàlia Ripoll Escudero, mare d'un dels infants participants.
Llegir mésAfectacions de mobilitat per la celebració del 20è aniversari dels Armats de Manresa, aquest diumenge
D’11 a 14 h es faran talls de trànsit pels carrers on passarà la desfilada: Carrasco i Formiguera, Primer de Maig, Passeig de Pere III, plaça Espanya, Guimerà, Muralla del Carme i Muralla Sant Francesc. En aquest horari hi haurà també afectacions al transport públic urbà i interurbà.
Manuela Carmena se suma al projecte ‘El bosc pensa’ i apadrina un arbre a l’Anella Verda de Manresa
La iniciativa pretén crear un vincle entre la natura i el coneixement a través de personalitats del món del pensament, la literatura, l’art o la ciència que visiten la ciutat. L’exalcaldessa de Madrid va ser ahir a Manresa per participar en el cicle Pessics de Saviesa, en una conferència que va omplir l’Espai de la Plana de l’Om.
Llegir mésTall de trànsit al carrer Magnet, a partir de dimecres vinent
Per treballs a càrrec d’Aigües de Manresa
Llegir mésAfectacions a la plaça Major de Manresa per la celebració de la 7a Marxa del Pelegrí
Aquest diumenge de 8 a 15 h es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Sobrerroca a l’alçada del control d’accés a l’Illa de vianants.
Llegir mésEl Museu de la Tècnica de Manresa fa un pas endavant entrant el registre oficial de Museus
L’equipament manresà, que enguany celebra el 30è aniversari, és el tercer de la comarca en oficialitzar el registre.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa atorgarà un segell de qualitat els restaurants que assoleixin l’excel·lència en seguretat alimentària
L'Ajuntament de Manresa ha presentat avui el Segell de Qualitat Sanitària en Seguretat Alimentària, un nou distintiu municipal que s’atorgarà als restaurants de la ciutat que destaquin per l’alt compliment de les normes i mesures de seguretat alimentària. L’objectiu és estimular que els restaurants que aspirin a tenir el segell busquin l’excel·lència sanitària per oferir confiança i seguretat al consumidor. El nou certificat s’ha impulsat amb la col·laboració del Gremi d’Hoteleria i de Turisme del Bages, la UBIC, la Cambra de Comerç, PIMEC i Bages Impuls.
Llegir mésL'Ajuntament de Manresa penja la bandera trans per commemorar el Dia Internacional de la Visibilitat Trans
El Dia Internacional de la Visibilitat Trans té per objectiu reivindicar els drets i la igualtat de les persones trans, perseverant en la lluita contra tota mena de discriminació.
Llegir més