Es tracta de la primera producció que roda el director manresà a la seva ciutat. L’Anònima, la redacció del diari Regio7, diversos carrers del centre i l’antiga discoteca Menfis de Sant Fruitós de Bages acullen el rodatge, que s’allargarà fins al maig. La producció s’ha presentat avui a L’Anònima, en un acte que ha comptat amb la presència de Victori i de Jordi Vallejo, cocreador i coguionista de la sèrie juntament amb el cineasta manresà. També hi ha assistit Anxo Rodríguez, d’ESPotlight, Elisa Lleras, de Legendary Television, i els actors Pablo Molinero, Ana Polvorosa i Michelle Jenner, que han estat acompanyats per l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, pel regidor responsable de la Manresa Film Office, Joan Calmet Piqué, i per la regidora de Cultura, Anna Crespo Obiols.
Llegir més