Sala de premsa

imagen

Els jocs al carrer del CAE recuperen espais de joc

Del 6 al 10 de setembre, la 19a Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el centre històric de Manresa amb una àmplia oferta de jocs i activitats lúdiques, convidant a manresans i manresanes a aturar-se i jugar.

S’han recuperat bona part dels espais habituals de les edicions anteriors. Enguany l’accés serà sense inscripció prèvia, respectant les mesures d’higiene i seguretat que marca la normativa.

La programació lúdica es complementarà amb una gimcana d’enigmes i un concurs de fotos a Instagram.


Llegir més
imagen

Manresa presenta la 12a edició del Torneig Interbarris de futbol

Aquest dissabte i diumenge, 4 i 5 de setembre,  tindrà lloc una nova edició del Torneig Interbarris, en el qual participen els clubs de futbol de la ciutat. Enguany la competició —en categoria masculina i femenina— es farà al Camp Municipal de Les Cots. Aquest migdia se n’ha fet la presentació, a l’Ajuntament de Manresa.

Llegir més
imagen

La 3a edició del Festivalet de Circ de Manresa arrenca aquest divendres al Kursaal amb l’espectacle “Suspensión”, de la companyia Nueveuno

Les entrades per a l’espectacle inaugural es poden reservar a través de la web del Kursaal. El Festivalet continuarà dissabte a l’Anònima amb diversos espectacles per a tots els públics a càrrec de companyies catalanes i internacionals. 

Llegir més
imagen

Manresa pren el relleu de Malgrat de Mar com a capital del bàsquet femení 2021-2022

Durant l’acte, celebrat aquest dijous a l’Ateneu les Bases de Manresa, s’ha donat a conèixer la programació d’activitats previstes al llarg de la temporada a Manresa per potenciar el bàsquet femení. La programació arrenca aquest divendres amb una recepció a l’Ajuntament i un partit al Nou Congost entre exjugadores del Manresa i una selecció d’exjugadores de Primera, protagonistes dels anys històrics del bàsquet femení a Manresa en el període 1985-1992.

Llegir més
imagen

Últims dies per inscriure’s a “Driblem la Desigualat”, una marxa multitudinària botant una pilota de bàsquet del centre de la ciutat al Congost

La Marxa se celebrarà el dissabte 11 de desembre i forma part de la programació de Manresa, Capitalitat del Bàsquet Femení.

Llegir més
imagen

S’estrena al Mercat de Puigmercadal l'exposició fotogràfica "Visions del Centre Històric"

La mostra, promoguda per la regidoria de Centre Històric de Manresa, presenta una mirada renovada sobre les realitats d'aquesta zona de la ciutat, a càrrec dels artistes Eva Bozzo, Genís Sáez i Joan Orriols.

Llegir més
imagen

Manresa recupera activitat en un Nadal ple de propostes per a tota la família

La Cavalcada de Reis —que es farà en un nou recorregut amb més espai—, la visita del príncep Assuan, la Fira de Santa Llúcia —que torna a la plaça Major—, el Campi qui Jugui —que repeteix a l’Anònima ampliant activitats—, el Pessebre Vivent del Pont Llarg, els Pastorets, la pista de gel, concerts, tallers, campanyes solidàries, teatre i espectacles infantils, entre les principals propostes. Les activitats estan impulsades per l’Ajuntament de Manresa, entitats manresanes i associacions de veïns.

Llegir més
imagen

El monogràfic de la revista Dovella dedicat a la Fàbrica dels Panyos ha estat reconegut amb el Premi Bonaplata en la categoria de Difusió del patrimoni industrial

El Centre d’Estudis del Bages, editor de la revista, representat pel seu president Francesc Comas, va recollir el premi ahir tarda, en un acte a la seu del Col·legi d’enginyers de Barcelona. L’Ajuntament de Manresa forma part de la Comissió per la Commemoració dels 200 anys de la Fàbrica dels Panyos, que va impulsar l’elaboració i publicació del monogràfic a la revista.

 

Llegir més

Afectacions de mobilitat pel rodatge de la pel·lícula internacional Bird Box

Tindrà lloc dilluns i dimarts de la setmana vinent, de 7 a 17.30 h.

Llegir més
imagen

El Cros Escolar de Primària de Manresa i la Cursa de la Vida sumen forces per omplir d’esport solidari el Parc de l’Agulla, el 19 de desembre

El Cros Escolar de Primària Manresa té les inscripcions obertes a tots els alumnes d’infantil i primària de la ciutat. La Cursa de la Vida, prova solidària amb la Marató de TV3, es disputarà en les modalitats de cursa, caminada i pedalada.

Llegir més
imagen

Es posposa la xerrada de Travessa cap al 2022 d’aquest dijous per indisposició del conferenciant

La conferència havia de tenir lloc aquest dijous  a l'auditori de la UManresa-FUB, a càrrec del teòleg i director d'AUDIR, Francesc Torradeflot. S’anunciarà una nova data ben aviat. Sí que es manté la neteja al Parc de l’Agulla prevista per aquest dissabte 4 de desembre.

Llegir més
imagen

El CEDEM ofereix nous cursos de formació per aquest desembre

Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació

Llegir més

Presentació del Cros de Primària de Manresa i de la Cursa per la Vida

Dia: 02/12/2021
Hora: 13 hores
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:

-Antoni Massegú Calveras, regidor d'Esports

-Manel Molera, en representació del Club Atlètic Manresa i de la plataforma 'Manresa amb la Marató'

-Jordi Vidal, en representació de les Piscines Municipals Manel Estiarte Duocastella

 

 

Llegir més
imagen

Instal·lació de dues noves andanes del bus urbà

S’han instal·lat a les parades “Ítaca” i “Escola Sant Ignasi”. Les andanes permeten al bus acostar-se de forma correcta a les parades, per tal que els usuaris puguin pujar i baixar del bus amb més seguretat i comoditat.

 

Llegir més