La iniciativa per donar suport al sector es va posar en marxa fa 15 dies, coincidint amb el tancament al públic de bars i restaurants.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa
L'alcalde dicta un ban amb les noves mesures per frenar el brot de la covid-19 a la ciutat
Fa una crida a les persones d’entre 15 i 64 anys dels Barris del Poble Nou, Carretera de Santpedor, Font dels Capellans i Sagrada Família, sense simptomatologia de covid-19 i que no s’hagin fet cap PCR darrerament, perquè es facin la prova en els cribatges massius que es faran als seus barris la propera setmana.
Llegir mésDemà es restableix el doble sentit de circulació a la Via de Sant Ignasi de Manresa
A partir de demà divendres, a mig matí, es podrà tornar a circular en tots dos sentits a la Via de Sant Ignasi i avinguda Bertrand i Serra, en tot l’àmbit d’obres, entre la carretera del Pont de Vilomara i el carrer Vidal i Barraquer (davant les piscines municipals). També entra en funcionament la rotonda situada davant la capella del Remei, i es podrà pujar i baixar pel carrer Joan XXII. Prèviament, de 7 a 8.30, es tallarà un tram de l’avinguda per treballs de pintura. Les obres continuaran ara a les voreres i la plaça del Remei, i es preveu que acabin definitivament el primer trimestre de 2021.
Llegir mésManresa inicia el cribratge massiu de Covid-19 als veïns i veïnes de les Escodines i del Barri Antic
A dos quarts de dues ja s’havien fet la prova PCR 313 persones. Durant els propers dies també se’n faran als veïnes i veïnes dels barris de Poble Nou, Carretera Santpedor, Font dels Capellans i Sagrada Família. L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, fa una crida a la participació de la ciutadania.
Llegir mésLes noves mesures per aturar la Covid-19 fan suspendre els darrers actes del Tocats de Lletra
Avui dijous al vespre es farà la conversa virtual amb Isabel Anyó Andrés, néta del poeta Vicent Andrés Estellés, que posarà un punt final anticipat al festival literari. Les exposicions es mantenen amb un aforament màxim de les sales del 33%.
Llegir mésDilluns vinent comencen les obres de millora de la urbanització del carrer del Balç
L’actuació té un pressupost de 359.273 euros (IVA Inclòs) i consistirà en la renovació de les xarxes de serveis existents, actualment obsoletes, la millora de l’accessibilitat i la renovació del paviment.
Llegir més
Manresa se suma a la 5a Setmana del Turisme Industrial en un context molt diferent, però amb gran varietat d’activitats
Totes les activitats presencials compleixen estrictament els protocols anti-Covid. Amb tot, el programa d’activitats pot patir alteracions a causa de possibles futures mesures de contenció de la pandèmia. A Manresa, les activitats estan organitzades pel Museu de la Tècnica-Parc de la Sèquia, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manresa.
Llegir més
L’Ajuntament dignifica la zona de la fossa del cementiri amb una placa de record a les persones que descansen en aquest espai
També s'han realitzat millores al recinte coincidint amb la festivitat de Tots Sants. Es recorda que amb motiu de la Covid-19 s’han ampliat els horaris per permetre una afluència de gent més ordenada.
Llegir mésL’acte institucional d’inici de curs escolar se celebrarà aquest dijous en format virtual
És obert a tota la ciutadania i es podrà seguir en directe per Internet. S’estrenarà un vídeo que mostra el treball conjunt de ciutat de tots els centres educatius de Manresa.
Llegir mésManresa Turisme participa en una acció de promoció en línia organitzada per l’Agència Catalana de Turisme conjuntament amb l’Oller del Mas
El passat dijous 22 d’octubre, Manresa Turisme va participar a un workshop en línia anomenat “Ciudades que inspiran”, organitzat per l’Agència Catalana de Turisme, acompanyats pel celler de la DO Pla de Bages, Oller del Mas.
Llegir més