Sala de premsa

Tall de trànsit al carrer de la Dama i Llussà, aquest dissabte

Amb motiu de la celebració del Festival FABA, a l’Anònima

Llegir més
imagen

El CEDEM ja té a punt nous cursos de formació per al mes d’octubre

Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació

Llegir més
imagen

Mosaic inaugura la remodelació del Club Social donant el protagonisme a les persones ateses

El Club Social Mosaic és un recurs de lleure i socialització per a persones amb problemes de salut mental. Avui s’ha celebrat la inauguració del nou espai, que s’ha reformat al llarg dels darrers mesos.

Per part de l'Ajuntament de Manresa ha assistit la regidora d'Acció i Inclusió Social, Mariona Homs Alsina; i la regidora de Ciutat Saludable, M. Mercè Tarragó Costa. 


Llegir més
imagen

Esteve Soler, Gerard Quinto i David Torras, guanyadors del Premi Gaudí per la pel·lícula “7 raons per fugir”, cedeixen l’estatueta a la ciutat

El premi atorgat a Esteve Soler, Gerard Quinto i David Torras quedarà instal·lat de forma permanent a la Sala d’Exposicions de la Plana de l’Om de Manresa. Demà ja es podrà veure a l’acte d’inauguració de l’exposició  “Cineclubisme: el públic s’organitza”.

Llegir més
imagen

Carlos Magro defensa una escola que sigui capaç d’empoderar i emancipar les persones en la conferència inaugural de l’Àgora 2022

Àgora Educació 2022 és una proposta liderada per la Fundació Universitària del Bages – UManresa en el marc del programa de Manresa 2022 de l’Ajuntament de Manresa. L'acte inaugural d'ahir va comptar amb l'assistència de  l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia.

 

Llegir més

Balanç actuacions conjuntes Mossos d'Esquadra-Policia Local a Manresa

Dia: 20/10/2021
Hora: 1 del migdia
Lloc: Ajuntament de Manresa - Sala de columnes - Alcaldia (2a planta)
Intervenen:

-Joan Ignasi Elena Garcia, conseller d'Interior

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

Llegir més
imagen

La veu de les segones generacions de l’exili protagonitza el Memorial pels conflictes oblidats 2022

L’acte tindrà lloc el 25 de gener a les 19 h, amb la participació de Jordi Palou-Loverdos i Remy Ndizeye, fill de l’activista Victoire Ingabire.

Inshuti i l’Ajuntament de Manresa organitzen l’acte en el 25è aniversari de  l’assassinat de la cooperant Flors Sirera Fortuny a Ruanda.


Llegir més
imagen

La mestra i activista Gabriela Serra, protagonista del cicle ‘Pessics de vida’

L’acte tindrà lloc dimecres 26 de gener, a les 7 del vespre, a la sala d’actes del Centre Cultural el Casino  

Llegir més
imagen

La sala d’actes del Casino acollirà aquest dimecres la presentació de les obres finalistes del 22è Premi Joaquim Amat-Piniella

L’acte comptarà amb els tres autors finalistes: Maria Lluïsa Amorós, Rafael Vallbona i Vicenç Villatoro. L’aforament és limitat i cal reservar la localitat.

Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa al passatge de la Mercè, a partir de demà

L’actuació consisteix en la renovació de la xarxa d’aigua potable

Llegir més
imagen

Manresa Turisme ofereix visites guiades gratuïtes cada dia 22 de mes com a acció de promoció turística vinculada a Manresa 2022

La visita gratuïta és “Manresa, cor de Catalunya”, un recorregut pels espais més emblemàtics de la ciutat, on es repassen els elements clau vinculats a l'experiència ignasiana.

Llegir més
imagen

Les possibilitats transformadores de l’educació centren el cicle de diàlegs Àgora 2022, que es presenta el proper 18 de gener

Els diàlegs comencen a finals de gener amb una sessió dedicadaa llengua, societat i escola, amb la participació de Carme Junyent i Òscar Andreu. S’han programat 12 diàlegs entre els mesos de gener i novembre d’aquest any. La presentació del programa es farà el 18 de gener en un acte que comptarà amb la intervenció de l’especialista en innovació i transformació educativa, Carlos Magro.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa lliura els guardons del 14è premi fotogràfic Memorial Modest Francisco

El premi especial “El Nen” recau en Pep Codina. En la modalitat de temàtica lliure s’imposen Francesc Valldeoriola (1er premi), Antonio Garballo (2on premi) i Carles Alasraki (3er premi). Després del lliurament, s’ha inaugurat l’exposició de les obres presentades. El concurs —organitzat per l’Ajuntament de Manresa amb la col·laboració de Foto Art Manresa— es va crear en record i homenatge al fotògraf manresà Modest Francisco Erill (1932-1999).

Llegir més