La vacunació es fa al Cap Bages de Manresa. El departament de Salut ha enviant de forma individual les citacions als agents, amb dia i hora per procedir a la vacunació.
Llegir més
Dia: 19/05/2021
Hora: 11.30 hores
Lloc: Edifici FUB1 de la Fundació Università ria del Bages – UManresa
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa i president del Patronat de la FUB
-Cristina Cruz Mas, regidora d’Ocupació i Emprenedoria i de Dona i Igualtat de l’Ajuntament de Manresa i membre del Patronat de la FUB
-Xavier Gironès García, director del la unitat de Recerca i Innovació del campus Manresa de la UVic-UCC
-Valentí Martínez Espinosa, director general de la Fundació Universitària del Bages
-Manel Jovells Cases, director general d’Althaia Xarxa assistencial universitària de Manresa
-Manuel Valls Martorell, director general de Sant Andreu Salut
-Anna Forcada, gerent territorial de l’ICS a la Catalunya Central
-Antoni Espinal Freixas, director general d’AMPANS
-Juanjo Martín, gerent territorial d’EURECAT
Llegir mésEl documental es pot veure avui dimecres a les 15.30 h al canal de televisió Esport3. També es podrà veure durant aquesta setmana al mateix canal el dijous 20 de maig a les 9.30 h; dissabte 22 de maig a les 14.30 h; i diumenge 23 de maig a les 16 h.
Llegir mésEl curs “Inicia’TTT. L’operari especialista del futur.” dóna el tret de sortida a les accions formatives que es portaran a terme en el programa “Bages, Treball, Talent i Tecnologia”
Llegir mésActualment, s’estima que el 73% de l’habitatge buit de Manresa és a mans de petits propietaris. Es proposen ajudes per pagar l’IBI als que participin en programes de lloguer social, per ampliar la cobertura de l’AvalLloguer, i perquè la propietat pugui continuar rebent un lloguer social en cas d’impagament. També s’inicia, un any més, el programa de microcrèdits, també per a petits propietaris, per arranjar habitatges buits de la ciutat, amb preferència pel centre històric.
Llegir mésEl curs “Inicia’TTT. L’operari especialista del futur.” dóna el tret de sortida a les accions formatives que es portaran a terme en el programa “Bages, Treball, Talent i Tecnologia”
Llegir mésS’han dut a terme tallers, enquestes, entrevistes i campanyes de sensibilització amb la ciutadania i entitats al voltant dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Ara, els resultats serviran per elaborar l’estratègia de sostenibilitat de la ciutat per als pròxims deu anys. El procés participatiu, que es va engegar l’any 2019, ha comptat amb el suport econòmic de la Diputació de Barcelona.
Llegir mésRecentment, l’Ajuntament també ha rebut dos reconeixements. Per una banda, ha renovat el segell Infoparticipa amb un 100% en els nivells de transparència per setè any consecutiu. De l’altra, s’ha reconegut la feina realitzada per l’administració manresana en la transformació digital de la seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna. L’Ajuntament ha presentat les novetats coincidint amb la Setmana del Govern Obert, que se celebra del 17 al 21 de maig.
Llegir mésEl nou joc del Museu de Manresa, ideat a partir dels fons de la col·lecció del Museu i els principals edificis medievals de la ciutat, pretén donar a conèixer la història de finals del segle XIV. És una de les apostes del Museu per oferir nous formats que permetin arribar a més públics i mostrar el coneixement d’una manera més amable, diversa i atractiva. La presentació s’ha fet coincidint amb el Dia Internacional dels Museus.
Llegir més
Dia: 18/05/2021
Hora: 10 hores
Lloc: Sala de premsa (planta baixa)
Intervenen:
-Montserrat Clotet Massana, regidora de Recursos Humans i Govern Obert
Llegir més