Sala de premsa

Treballs de canalització de serveis a l’avinguda Universitària

L’actuació es farà a la vorera i sense afectacions al trànsit

Llegir més
imagen

Manresa se suma a la iniciativa Let’s Clean Up Europe amb una jornada de neteja de residus que enguany compta amb la participació de més entitats que mai

L’acció, que tindrà lloc del 7 al 9 de maig, s’emmarca dins l’European Clean Up Day, una operació de neteja a escala europea que té per objectiu conscienciar sobre la gran quantitat de residus que es llancen de manera incontrolada a la natura.

La jornada comptarà amb la participació d’entitats com ara la fundació AMPANS, Creu Roja, l’Escola Puigberenguer i el Consell Local per la República de Manresa i es faran tasques de neteja de residus a Can Font, al Parc de Puigterrà, al voltant de la fàbrica dels Panyos i al carrer Concòrdia, entre altres.

Llegir més

S’ajornen els treballs al carrer Bilbao

Per a la reparació d’un flonjall a la calçada


Llegir més
imagen

La TAVCC presenta «Tares», una exposició de ceràmica d’Anna Benet que defuig el concepte de perfecció

La mostra d’Anna Benet, que podrà visitar-se del 6 al 30 de maig a l’Espai Plana de l’Om de Manresa, és la segona de l’edició 2021 del programa “Contemporanis” de la Taula de les Arts Visuals, dedicat als artistes emergents del territori.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa instal·la punts gratuïts d’accés a Internet en vuit zones de la ciutat que són també recorreguts turístics

L’objectiu és oferir connexió a la ciutadania i als turistes que visiten la ciutat, proporcionant les eines perquè tothom pugui gaudir dels serveis telemàtics que la tecnologia posa a l'abast de la població.

Llegir més
imagen

El cicle Sons del Camí tanca la seva 8a edició omplint la majoria d’aforaments

Destaca l’acollida dels concerts de Maria Arnal i Marcel Bagés, Beth i Andrea Motis, que amb les entrades esgotades van atraure espectadors de tot Catalunya.

Llegir més
imagen

Acaba la Festa del Tomàquet del Bages, amb un miler d’assistents a les activitats dutes a terme per donar a conèixer el producte de proximitat de la comarca

L’Ajuntament valora molt positivament el desenvolupament de la festa, que es consolida com la setmana de l’horta bagenca. El Sopar del Tomàquet va ser un dels actes més concorreguts i valorats, amb 150 comensals gaudint de les diverses receptes elaborades amb tomàquets del Bages. Durant el Mercat del Tomàquet de dissabte es van vendre 650 quilos de tomàquets. Durant el mes d’agost, la festa continuarà amb la celebració de les jornades gastronòmiques del tomàquet. La Gran Tumakada posarà el punt final a l'edició 2021 el 26 d'agost.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament reconeix els mèrits esportius del clubs Futbol Sala Manresa i Esgrima Sabre Hongarès Manresa

L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el regidor d’Esports, Antoni Massegú Calveras, van rebre ahir al vespre al Saló de Sessions l’equip Infantil A i Cadet B del Club Futbol Sala Manresa; i als components del Club Esgrima Sabre Hongarès Manresa.

Llegir més
imagen

Més de 1.200 persones ja s’han beneficiat dels descomptes al comerç i a la restauració de la campanya “Bons Manresa”

La iniciativa és oberta a tothom i, coincidint amb l’època de rebaixes, es permet als clients que ja havien descarregat bons poder realitzar una segona descàrrega.

Llegir més
imagen

Finalitzen els cursos de reforç de català a alumnat d’origen estranger

El darrer curs ha finalitzat avui amb l’acte de cloenda i lliurament de diplomes a càrrec del regidor de Nova Ciutadania i Cooperació de l’Ajuntament de Manresa, Jamaa Mbarki el Bachir. En aquesta edició han participat 39 joves de 10 a 18 anys.

Llegir més
imagen

Dilluns vinent s’obre el període d’inscripcions per a la 6a Marxa del Pelegrí

La 6a Marxa del Pelegrí se celebrarà el diumenge 3 d’octubre i, enguany, compta amb tres modalitats diferents tot adaptant-se als diferents nivells dels participants.

Llegir més