Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer fins al 24 de setembre. No caldrà tenir coneixements previs de música o cant coral per cantar a la coral. En total es faran 8 sessions cada dimarts al matí durant els mesos d’octubre i novembre a la Casa Flors Sirera
Llegir mésSala de premsa
-
Neix el ‘Cor de dones’, una coral que vol crear vincles entre dones d’orígens, realitats i edats diverses a Manresa
-
Manresa presenta la programació del FABA 2021
-
Ecoviure farà entre setmana 4 jornades professionals dedicades a l’agricultura ecològica, l’aigua, els residus i les renovables
-
S’obren les inscripcions al taller de cant coral “Cançons de tots els temps” adreçat a un públic major de 65 anys
L’Ajuntament de Manresa presenta un pressupost 2022 que s’enfila per sobre dels 100 milions d’euros i amb un increment del 12% de la despesa social
El govern de l’Ajuntament de Manresa presentarà al proper Ple Municipal, el 23 de desembre, una proposta de pressupost que creix més del 5% i supera per primera vegada des de l’any 2008 els 100 milions d’euros. S’incrementen de manera important els ingressos que permetran la prestació de serveis, mentre que hi ha un descens del pressupost per a inversions, tot i que es preveu compensar aquesta davallada amb fons europeus Next Generation, que ja han començat a arribar. Entre les partides importants destaca un 12% més de despesa social, el nou contracte de neteja i recollida de residus, els nous busos elèctrics o el pressupost per al projecte Manresa 2022, que viurà l’any de la celebració. En el capítol d’inversions destaquen la nova avinguda dels Països Catalans, el Museu del Barroc, el pressupost per a adquirir i rehabilitar habitatges, el projecte de l’ampliació del Nou Congost o la Fàbrica Nova, entre altres.
Manresa presenta el 36è Campi qui Jugui, que tornarà a celebrar-se a l’Anònima
Adaptat a l’actual situació de la pandèmia, se celebrarà del 27 de desembre al 4 de gener, oferint tallers, jocs i espectacles, i amb la inclusió de novetats com una zona de jocs al pati exterior i el Campi Jove, un espai per a joves de 12 a 16 anys, el dia 4 de gener.
Llegir mésTall de trànsit en un tram del carrer Ausiàs March, demà al matí
Per la implantació d’un camió-grua
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa finalitza els treballs de millora del parc infantil Carrasco i Formiguera
L’actuació ha tingut un pressupost de 84.736 euros i ha consistit en la substitució del paviment de cautxú existent la substitució de la tanca de fusta per una tanca metàl·lica i també la substitució dels elements de joc.
Llegir mésPresentació de la proposta de Pressupostos per al 2022
Dia: 16/12/2021
Hora: 11.30 hores
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Valentí Junyent Torras, primer tinent d'alcalde i regidor d'Hisenda
Llegir mésL’Espai Jove Joan Amades acull una exposició sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)
La mostra, dissenyada i produïda per l’Ajuntament de Manresa, té la voluntat de donar a conèixer a la ciutadania els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible que l'ONU va fixar el 2015 a l'Agenda 2030.
Llegir mésTall de trànsit al carrer Sansa, aquest dijous
Pels treballs d’implantació d’una autogrua, de 9 a 16 h
Llegir més