Sala de premsa

Presentació de l'Estiu Educatiu a Les Escodines

Dia: 29/06/2021
Hora: 10 hores
Lloc: Casal de les Escodines
Intervenen:

-Núria Masgrau Fontanet, regidora de Barris, Acció Comunitària i Civisme

-Carme Carrió Salabarnada, presidenta de l'AAVV de Les Escodines

-Monitors/es del projecte

Llegir més
imagen

El govern de Manresa fa balanç dels primers dos anys amb la lluita contra la Covid, els projectes de transformació urbana i les polítiques socials i econòmiques com a principals actuacions

La gran sala de la tercera planta del Museu de Manresa ha estat escenari aquest migdia de la presentació del balanç de la primera meitat del mandat municipal de Manresa (2019-2021), amb la presència del conjunt del govern. L’alcalde actual, Marc Aloy Guàrdia, ha repassat les principals actuacions d’un període en què les polítiques per fer front a la pandèmia de la Covid-19 han estat prioritàries, si bé també destaquen projectes de transformació urbana i l’impuls de polítiques socials i de suport a l’economia. A l’acte també hi ha intervingut l’alcalde durant el primer any de mandat, Valentí Junyent Torras, qui ha fet un balanç positiu del funcionament del govern de coalició entre els grups d’ERC i JxM.

Llegir més
imagen

Maria Arnal i Marcel Bagés, Andrea Motis, Duquende i Chicuelo encapçalen la 8a edició del cicle de músiques amb ànima Sons del Camí

Sons del Camí 2021 se celebrarà del 14 al 23 de juliol en espais patrimonials de Manresa amb la petjada d’Ignasi de Loiola

Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa a la carretera de Vic i a la plaça Prat de la Riba, a partir de dimecres

Amb motiu d’aquests treballs -vinculats a les obres d’urbanització de l’avinguda Països Catalans- s’ocuparà 1 dels 2 carrils d’accés a la plaça Prat de la Riba des de la carretera de Vic (Pujada Roja) sentit “centre ciutat”.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament finalitza els treballs de substitució de rajoles malmeses a punts del Passeig i del Centre Històric

En total s’han substituït 1.200 rajoles, unes actuacions que han tingut un pressupost de gairebé 44.000 euros.

Llegir més

Presentació del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Manresa i la Fundació “la Caixa” per a la promoció del projecte Manresa 2022

Dia: 03/11/2021
Hora: 11.00 h
Lloc: Sala de Columnes de l’Ajuntament de Manresa - Plaça Major 1, 2n pis
Intervenen:

Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

Joan Calmet Piqué, regidor de Turisme i Promoció de Ciutat

Antoni Vila Bertrán, director general de la Fundació “la Caixa”

Jaume Masana, director territorial de Catalunya de CaixaBank

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa estableix nous horaris per a l’expedició de volants d’empadronament

A partir del 15 de novembre, l’expedició d’aquests documents es farà sense cita prèvia i amb franges horàries fixes: de dilluns a divendres, al matí, de 9 a 10 h i de 13 a 14 h; i també els dilluns en horari de tarda, de 16 a 17 h.

Llegir més
imagen

La setmana vinent comencen els treballs de millora de la vorera en un tram del carrer Puigterrà de Dalt

Amb motiu d’aquests treballs  es tallarà el trànsit de vehicles de carrer Puigterrà de Dalt, entre la plaça Lladó i la carretera  de Vic.  L’actuació forma part del Pla de millora de l’Espai Públic 2021

Llegir més
imagen

El conseller Elena anuncia la creació a Manresa d’una nova comissaria de proximitat compartida entre Mossos i Policia Local

També s’ha anunciat que el pròxim dimarts 2 de novembre s’iniciarà un patrullatge d’agents dels dos cossos policials que permetrà tenir un contacte més directe amb veïns i comerciants, i que l’operatiu Tremall —que ja ha permès detenir 14 persones multireincidents— es mantindrà de manera indefinida. Les mesures explicades pel conseller d’Interior se sumen a les que l’Ajuntament va comunicar aquest dilluns per fer front a les problemàtiques de seguretat, civisme i convivència que té la ciutat.

Llegir més

Demà es reobre al trànsit al carrer Urgell i plaça Valldaura

Han finalitzat els treballs de substitució de rajoles malmeses

Llegir més
imagen

La XV edició del Tocats de Lletra clourà amb un recital poètic que reivindica la fortalesa de la fragilitat

L’espectacle “Serem tan fràgils que farem molta nosa”, dirigit per Ivan Padilla, comptarà amb les poetes María Callís, Teresa Colom, Sònia Moya i Blanca Llum Vidal i la música de Laura Andrés.

Durant l’últim cap de setmana del certamen, se celebrarà una conversa amb l’escriptor Josep Vallverdú, el tradicional “Cercatasques poètic” i un espectacle que donarà espai a la poesia oral i escènica.


Llegir més
imagen

Manresa Turisme reprèn les visites guiades al patrimoni artístic del cementiri de Manresa

Les visites tindran lloc els dies 7 i 14 de novembre a les 11 h amb places limitades

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Santa Maria, aquest divendres

Amb motiu dels treballs de desembossament a l’edifici número 30

Llegir més
imagen

Ausa serà la primera visita del programa Bages TTT

Aquest divendres, el programa Bages TTT inicia les visites a empreses punteres del territori coneixen les últimes novetats d'Ausa.

Llegir més