Durant l'actuació és tallarà el trànsit de vehicles al camí de les Tres Forques
Llegir més
L’activitat es farà el 27 de febrer, de 17 a 19 h, i està adreçada a joves a partir de 12 anys. Les inscripcions s’han de fer a www.manresajove.cat
Llegir més
La campanya de sensibilització «Veus el que beus?» es durà a terme fins al 18 de febrer a través dels Punts al Pati i el Punt al Campus dels centres de secundària i universitats de Manresa i a les xarxes socials de Manresa Jove
Llegir més
Dia: 09/02/2021
Hora: 11.00 h
Lloc: Pati del Kursaal
Intervenen:
Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes de l'Ajuntament de Manresa
Joan Morros Torné, coordinador de l'Associació el Galliner. entitat administradora de la Festa de la Llum 2021
Laia Muns Serra, representant de l'Associació Misteriosa Llum i directora del Parc de la Sèquia
Joan Orriols i Padró, president de l'Associació Manresa de Festa
Roser Oduber, representant de la Taula d'Arts Visuals
Llegir mésS’ha creat una infografia que permetrà visualitzar d’una manera ràpida l’evolució de la taxa d’atur i l’ocupació del municipi. L’objectiu d’aquesta eina és recollir les dades bàsiques del mercat de treball per tal de conèixer-ne l’evolució.
Llegir mésDurant l'actuació s’ocuparà un dels dos carrils de circulació de l'avinguda Països Catalans en direcció al carrer Àlvar Aalto.
Llegir mésEls canvis d’ubicació responen a la necessitat de trobar instal·lacions més espaioses que permetin el compliment de les mesures anti-Covid. Els col·legis es poden consultar a la web de l’Ajuntament.
Llegir mésLes sessions, que es duran a terme els dies 17 i 24 de febrer, s’emmarquen dins del cicle de xerrades per a famílies que impulsa la Regidoria d’Ensenyament. Les inscripcions ja estan obertes.
Llegir mésLes entrades per assistir als dos passis de l’espectacle del grup Ambauka s’han exhaurit. Totes les persones que ho desitgin, el mateix diumenge a les 18 h, podran seguir a través de la web de l’Ajuntament o de Manresa Cultura la projecció de la pel·lícula musical d'aventures "Ambauka i el fantasma Bubú" (40') i podran escoltar les cançons del concert.
El cartell és obra de David Calvet, que ha buscat una relació entre el misteri de la Llum i els focus dels escenaris del teatre, en una analogia que lliga la festa amb El Galliner, entitat administradora d’enguany.
Llegir mésAquest divendres, 5 de febrer, a les 7 de la tarda, la sala Espai 7 del Centre Cultural el Casino obre al públic l'exposició de les obres presentades a la catorzena edició del premi Climent Muncunill Roca per a artistes joves. L'exposició es podrà visitar fins al 21 de febrer. Demà es llegirà el veredicte del jurat amb els guanyadors de la present edició.
Llegir més