Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa obté de la Sareb 40 pisos, que destinarà a lloguer social

L’Ajuntament de Manresa ha acordat un conveni amb la Societat de Gestió d’Actius Procedents de la Reestructuració Bancària (Sareb) per la qual  aquesta societat cedeix 40 habitatges, que es destinaran a lloguer social per a persones o famílies amb risc de vulnerabilitat. El conveni és per a quatre anys, prorrogables, i permetrà anar en la línia de donar compliment a l’objectiu de facilitar l’obtenció de més habitatge social a la ciutat. La gestió dels pisos anirà a càrrec de FORUM.


Llegir més
imagen

El Consell Escolar Municipal de Manresa es reactiva amb l’aprovació de dues comissions de treball per avançar en la igualtat d’oportunitats

La trobada es va poder celebrar de manera presencial. Va comptar amb la presència del regidor d’Ensenyament i Universitats, Josep Gili Prat, i va reunir els sectors de la comunitat educativa de la ciutat i representants de l’administració.

 

Llegir més
imagen

Lliurament de diplomes als 67 alumnes de 4t d'ESO de Manresa que han completat la seva formació al programa Laboràlia 2020-2021

Aquest matí ha tingut lloc, a la Sala de Columnes de l'Ajuntament, l’acte de cloenda del projecte Laboràlia, adreçat a alumnes de 4t d'ESO. L'objectiu és familiaritzant-los amb diferents oficis i que obtinguin el Graduat en Educació Secundària. Durant l'acte, els estudiants han rebut el diploma acreditatiu, en un acte presidit per l'alcalde, Marc Aloy Guàrdia.

Llegir més
imagen

El Bages estrena la nova la Guia local per fer front als maltractaments de les persones grans

El document permetrà al conjunt de professionals la gestió i l’abordatge compartit de les diverses situacions de maltractaments que poden afectar les persones grans del territori



Llegir més

Tall de trànsit al carrer Flor de Lis, dissabte de 8 a 16 h

Per treballs d’implantació d’una autogrua a l’alçada de l’edifici del Centre Hospitalari

Llegir més
imagen

El mapa de l’últim tram del Camí Ignasià ja es troba disponible en suport paper i traduït a 4 idiomes

Aquest nou material, editat per Bages Turisme en col·laboració amb Manresa Turisme, permet als visitants seguir l’etapa que uneix Montserrat amb Manresa sense necessitat de mitjans digitals o guies. El mapa està disponible en català, castellà, anglès i francès.


Llegir més

Presentació del festival literari Tocats de Lletra 2021

Dia: 03/09/2021
Hora: 10 hores
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

-Jordi Estrada Carbonell, en representació d'Òmnium Cultural Bages-Moianès

-Antoni Daura Jorba, en representació del Gremi de Llibreters de Catalunya

Llegir més
imagen

Demà finalitza el termini de presentació d’obres del concurs d’adults i infantil “Viatgers Manresans 2021”

Les persones adultes que encara vulguin presentar fotografies de viatges poden fer-ho al Centre Cultural El Casino (Passeig Pere III, 27 baixos), de 17.30  a 20.30 h. Els infants de 6 a 12 anys que vulguin presentar fotografies de viatges/vacances/itinerari fotogràfic del 19 de setembre poden enviar-les en format jpg al correu casalescodines@ajmanresa.cat.

Llegir més

Presentació del mapa de l'últim tram del Camí Ignasià i últims detalls de la Marxa del Pelegrí que es farà el proper diumenge 3 d'octubre

Dia: 29/09/2021
Hora: 12 h.
Lloc: Pont Vell, pel cantó de la Cova de Sant Ignasi (si veniu en cotxe recomanem aparcar al pàrquing del Centre Històric)
Intervenen:

Agustí Comas Guitó, conseller comarcal de Turisme

Joan Calmet Piqué, regidor de Turisme i Projecció de Ciutat 

Hi seran presents també els alcaldes dels municipis per on passa l'últim tram del Camí Ignasià

Llegir més

Tall de trànsit al carrer de la Dama i Llussà, aquest dissabte

Amb motiu de la celebració del Festival FABA, a l’Anònima

Llegir més
imagen

El CEDEM ja té a punt nous cursos de formació per al mes d’octubre

Totes les propostes són gratuïtes i estan adreçades a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació

Llegir més
imagen

Mosaic inaugura la remodelació del Club Social donant el protagonisme a les persones ateses

El Club Social Mosaic és un recurs de lleure i socialització per a persones amb problemes de salut mental. Avui s’ha celebrat la inauguració del nou espai, que s’ha reformat al llarg dels darrers mesos.

Per part de l'Ajuntament de Manresa ha assistit la regidora d'Acció i Inclusió Social, Mariona Homs Alsina; i la regidora de Ciutat Saludable, M. Mercè Tarragó Costa. 


Llegir més
imagen

Esteve Soler, Gerard Quinto i David Torras, guanyadors del Premi Gaudí per la pel·lícula “7 raons per fugir”, cedeixen l’estatueta a la ciutat

El premi atorgat a Esteve Soler, Gerard Quinto i David Torras quedarà instal·lat de forma permanent a la Sala d’Exposicions de la Plana de l’Om de Manresa. Demà ja es podrà veure a l’acte d’inauguració de l’exposició  “Cineclubisme: el públic s’organitza”.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa inicia els treballs de millora del parc infantil Selves i Carner

L’actuació té un pressupost de 75.286 euros i consisteix en la restitució del paviment de sauló, la plantació d’arbrat, la renovació de la xarxa de reg, la substitució de bancs, la instal·lació d’un nou element de joc i una font.

Llegir més