Amb motiu d’aquests treballs de millora i ampliació de la xarxa general de clavegueram s’ocuparà 1 dels 2 carrils de circulació de carretera de Vic en direcció sortida de la ciutat.
Llegir mésSala de premsa
- Treballs d’Aigües de Manresa en un tram de la Pujada Roja, a partir de demà
- Tall de trànsit al carrer Santa Llúcia, demà de 15 a 17 h
-
Manresa commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones amb una campanya 100% virtual
- Treballs urgents de substitució de trams de cablejat de telecomunicacions avariats
Tall de trànsit en un tram del carrer Puigterrà de Dalt, dilluns vinent
Per treballs de rehabilitació
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa amplia la bonificació de la taxa de terrasses de bars fins al 80%
A l’inici de la pandèmia ja es va aprovar una reducció del 50% per a la temporada d’estiu. Per a la temporada d’hivern que ara s’ha acabat —d’octubre de 2020 a març de 2021—, la bonificació s’augmenta fins al 80% per equiparar la taxa a les franges i dies reals que els establiments han pogut obrir i efectuar les ocupacions que tenien autoritzades. A més, per a la nova temporada d’estiu —de l’1% d’abril al 30 de setembre— es preveu ja d’inici una bonificació del 50%, que també podrà ser revisable per a ser ampliat a l’acabar el període.
Llegir mésInici dels treballs de millora de la senyalització i els murs de pedra seca al tram final del Camí Ignasià
Dia: 11/04/2021
Hora: 11.15 del matÃ
Lloc: Entrada del barri de la Guia (a l'inici del camà que porta a la torre Santa Caterina)
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Joan Calmet Piqué, regidor de Turisme i Projecció de Ciutat
-David Aaron López Martí, regidor d'Urbanisme i Mobilitat
Llegir mésProp de 40 persones vinculades a Manresa i referents en àmbits diversos es converteixen en ambaixadores de la ciutat per projectar-la i promocionar-la
Es tracta de persones nascudes o vinculades directament amb la ciutat que destaquen per la seva feina i trajectòria. La iniciativa pretén augmentar el sentiment de pertinença i, a la vegada, ajudar a donar a conèixer projectes concrets importants, com ara Manresa 2022. Periòdicament hi haurà noves incorporacions per continuar reflectint el talent i el nivell de persones nascudes o vinculades a Manresa.
Llegir mésComença el procés de preinscripció a les llars d’infants per al curs 2021-2022
Les famílies d’infants entre quatre mesos i dos anys podran fer la sol·licitud de manera telemàtica, del 6 al 18 de maig, o bé presencial, del 10 al 13 de maig. Les jornades de portes obertes es duran a terme al llarg del mes d’abril amb cita prèvia.
Llegir més
La Fira de l’Estudiant manté la versió virtual aquest any i s’estrenarà amb una xerrada d’orientació acadèmica i professional
La 29a edició del certamen potencia el format en línia a través de la pàgina web firaestudiant.cat
Llegir mésDimarts vinent se celebra la trobada d’abril de col·lectius i entitats LGTBI del Bages
Totes les persones i/o col·lectius que estiguin interessats a participar, poden inscriure’s al SAI comarcal sai@ccbages.cat, al SAI de Manresa sai@ajmanresa.cat o enviar un WhatsApp a l’Oficina Jove del Bages al 676664142.
Llegir més
Acte de recepció de les persones ambaixadores de Manresa
Dia: 08/04/2021
Hora: 11 hores
Lloc: Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Joan Calmet Piqué, regidor de Turisme i Projecció de la Ciutat
-Amb la presència de persones que seran ambaixadores de la ciutat de Manresa
Llegir mésReobertura de l'Espai 1522
Dia: 09/04/2021
Hora: 12 hores
Lloc: Espai 1522 (carrer Mestre Blanch, 4)
Intervenen:
-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa
-Joan Calmet Piqué. regidor de Turisme i Projecció de la Ciutat
-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes
Llegir més