Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa inicia demà els treballs de pavimentació en calçada única del carrer Lladó

L’actuació forma part de les millores de l’Espai Públic 2020. Els treballs tenen una durada d’un mes i un pressupost de 47.000 euros.

Llegir més

Presentació d'un joc virtual per aprendre art i història a través dels carrers de la ciutat

Dia: 17/05/2021
Hora: 12 hores
Lloc: Centre d'Interpretació del Carrer del Balç
Intervenen:

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

-Francesc Vilà Noguera, director del Museu de Manresa

Llegir més
imagen

S’obre el període de preinscripció a l’Escola d’Art de Manresa

Enguany el centre amplia l’oferta educativa i incorpora un nou cicle de grau mitjà de Serigrafia Artística.

Llegir més

Acte Institucional per commemorar el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

Dia: 16/05/2021
Hora: 19.00 h
Lloc: Auditori Plana de l'Om
Intervenen:

Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

Alba Roca Camps, delegada del Govern a la Catalunya Central

Cristina Cruz Mas, regidora de Feminismes i LGTBI 

Cecília Comas Simon, representant de l'entitat Grup Transfamílies del Bages

*Durant l'acte tindrà lloc l'espectacle: ARRELS, de Mar Puig i Mateu Peramiquel, i es presentarà el grup de transfamílies del Bages

 

AL MATÍ, a les 9.30 hores, es penjarà la bandera irisada a la façana de l’Ajuntament a càrrec de representants dels grups municipals del consistori

Llegir més
imagen

El CNL Montserrat obre les inscripcions per als nous cursos de català

La inscripció preferent als cursos de català del CPNL és a partir del 6 de setembre i la inscripció general, a partir del 13 de setembre. Els cursos del CPNL són homologats i disposen de certificació oficial. La inscripció es fa en línia a través del portal www.cpnl.cat/incripcio.  L'oferta de cursos del territori es pot consultar al web 

Llegir més

Presentació del procés de transformació del carrer Guimerà en illa de vianants

Dia: 08/09/2021
Hora: 2/4 de 6 de la tarda
Lloc: Sala d'actes del Centre Cultural El Casino
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-David Aaron López Martí, regidor d'Urbanisme i Mobilitat

-Núria Masgrau Fontanet, regidora d’Indústria, Comerç i Activitats; i de Barris, Acció Comunitària i Civisme

-Montserrat Clotet Masana, regidora de Recursos Humans i Govern Obert

Llegir més
imagen

Últims dies per a inscriure’s a la Ignasiana BTT, la ruta en bicicleta de muntanya entre Verdú i Manresa

Dilluns 20 de setembre finalitza el termini per a fer les inscripcions de la marxa ciclista, que es poden realitzar a través de manresa2022.cat i runedia.com, o bé, presencialment, a l’Oficina de Turisme de Manresa. La primera edició de la Ignasiana BTT se celebrarà el proper diumenge 26 de setembre.

Llegir més
imagen

El curs "Soldadura electrònica. Tècniques per contacte", serà la segona acció formativa del programa Bages, Treball, Talent i Tecnologia.

“Soldadura electrònica. Tècniques per contacte" té l’objectiu de conèixer i aprendre totes les tècniques de soldadura i microsoldadura per a components SMD i connectors en plaques bases de portàtils, mòbils, pantalles, centraletes d’automòbils, entre d'altres.


Llegir més
imagen

Tot a punt per a la celebració aquest dijous de la 50a edició de la Nit de l’Esportista de Manresa

La gala tindrà lloc a les 7 de la tarda al teatre Kursaal de Manresa i es premiarà els millors esportistes i persones vinculades a l’esport de la darrera temporada. L’acte serà presentat pel periodista esportiu manresà Pol Rodríguez. El pregó (gravat) anirà a càrrec de Manel Estiarte.  Durant la festa hi haurà reconeixements especials a persones vinculades a la Nit de l’Esportista com són Ton Perarnau i Xavier Prunés; i un homenatge in immemoriam al periodista Joan Antoni Lozano Oriola (Xano).

Llegir més
imagen

Manresa participa en la jornada de Transferències Urbanes d’Urbact a Madrid amb dues xarxes europees

Els dies 7 i 8 de setembre una delegació de l’Ajuntament de Manresa participa en les jornades de Transferencies Urbanes organitzades pel punt nacional d’Urbact Espanya a Madrid, com a part del període d’intercanvi de coneixement de les ciutats participants a les xarxes d’aquest programa europeu. El regidor d’Hisenda i Presidència, Valentí Junyent Torras, participa en una de les taules rodones sobre “Regenerar, activar y cohesionar la ciudad consolidada”.


Llegir més
imagen

Neix el ‘Cor de dones’, una coral que vol crear vincles entre dones d’orígens, realitats i edats diverses a Manresa

Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer fins al 24 de setembre. No caldrà tenir coneixements previs de música o cant coral per cantar a la coral. En total es faran 8 sessions cada dimarts al matí durant els mesos d’octubre i novembre a la Casa Flors Sirera

Llegir més
imagen

Manresa presenta la programació del FABA 2021

El Festival Artístic del Barri Antic se celebrarà del 26 de setembre al 2 d’octubre al recinte de l’Anònima de Manresa. Laetitia Sadier (Stereolab), Hidrogenesse, Ferran Palau o Rodrigo Laviña y su combo són algunes de les actuacions que inclou enguany el cartell del festival.

Llegir més
imagen

Ecoviure farà entre setmana 4 jornades professionals dedicades a l’agricultura ecològica, l’aigua, els residus i les renovables

Enguany la proposta adreçada al públic professional s’amplia i disposarà d’un programa propi entre setmana. Les jornades estan organitzades per entitats de referència en cadascun d’aquests àmbits.


Llegir més
imagen

S’obren les inscripcions al taller de cant coral “Cançons de tots els temps” adreçat a un públic major de 65 anys

Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer a partir d’avui i fins al 27 de setembre des del web www.manresa.cat, presencialment a l’OAC o bé trucant al 010

Llegir més