Sala de premsa

imagen

L’Estiu Jove de Manresa tanca l’edició del 2021 amb una molt bona resposta de públic

El programa, organitzat per l’Ajuntament de Manresa juntament amb altres entitats, ha ofert activitats esportives, artístiques i d’oci dirigides a joves de 14 a 29 anys i totalment adaptades a la Covid.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa busca 10 perfils joves per treballar 6 mesos a través del programa de Garantia Juvenil

Cal tenir entre 16 i 30 anys i estar en situació de recerca de feina. Les contractacions es duran a terme aquest setembre i seran a jornada completa.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament compra 8 habitatges d’un edifici del carrer del Cos que es destinaran a situacions d’emergència social

Amb l’adquisició, la cartera de pisos d’emergència municipal passa de 4 a 12. Es tracta d’uns apartaments d’entre 31 i 35 metres quadrats, que serviran per poder oferir estades temporals a aquelles persones que ho necessitin mentre es busca un recurs habitacional de llarga durada.

Llegir més
imagen

Continuen els treballs d’asfaltatge a diferents carrers de la ciutat dins del Pla de Millora de l’Espai Públic 2021

Aquesta setmana s’actuarà al carrer Gaudí, a la carretera del Pont de Vilomara, al carrer Caputxins i a la cruïlla del carrer Lleida amb carrer Numància. Durant la setmana també s’iniciarà la segona fase de reposició de peces del paviment al Centre Històric, i es faran treballs d’Aigües de Manresa al Passeig del Riu i a l’avinguda dels Països Catalans, entre altres actuacions.

Llegir més

Acte inaugural de la Fira de l’Ocupació del Bages

Dia: 02/12/2021
Hora: 10.30 hores
Lloc: Museu de la Tècnica de Manresa
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Sílvia Gratacòs, presidenta de la Cambra de Manresa

Llegir més
imagen

La V edició del Cosmògraf clou després d’un mes de converses filosòfiques per reflexionar sobre com educar per pensar

El cicle de pensament ha obtingut una bona resposta per part del públic, amb una mitjana d’assistència de 77 espectadors als actes i més de 3.000 visualitzacions al canal de Youtube.

Del 3 al 25 de novembre, el certamen ha convocat experts com Marina Garcés, Joan-Carles Mèlich, Inger Enkvist, Santiago Alba Rico, David Fernández, Francina Martí i David Bueno.


Llegir més
imagen

La façana de l’Ajuntament de Manresa s’il·luminarà demà de vermell contra la pena de mort

Demà dimarts, 30 de novembre, Manresa, a proposta de la  Comunitat de Sant’Egidio, es torna a manifestar com a Ciutat per la Vida i se suma a la campanya per abolir la  pena de mort a tots els països on encara és vigent. El mateix dia s’organitza un acte online on es comptarà amb la participació de dos excondemnats a mort, del premi Nobel de la Pau Denis Mukwege i de Helen Prejean.


Llegir més
imagen

Les exposicions fotogràfiques “Joves Creadores 202” i “Art k’suma” es podran veure al Selves i Carner i al Casal de les Escodines, el desembre

“Joves creadores” aplega obres de tres artistes: Mireia Pujol, Andrea Pérez i Laia Rosell. “Art k’suma”, recull el procés creatiu d’un projecte intergeneracional a càrrec d’Àngels Freixanet i Alba E. Peligero. Ambdues mostres es podran veure de l’1 al 23 de desembre.

 

Llegir més

Presentació dels actes del Dia Internacional dels Drets Humans

Dia: 30/11/2021
Hora: 11.30 hores
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:

-Jamaa MBarki El Bachir, regidor de Nova Ciutadania i Cooperació

Llegir més
imagen

Manresa 2022 presenta el llibre “Viatge per la Catalunya Ignasiana”, un recorregut històric i patrimonial que connecta Barcelona, Montserrat i Manresa

En el marc de Manresa 2022, l’Ajuntament de Manresa i Cossetània Edicions presenten el proper 1 de desembre la publicació monogràfica escrita per l’historiador Josep Alert i Puig a l’Espai Manresa 1522

 

Llegir més
imagen

18 empreses seran a la Fira de l’Ocupació del Bages del proper dijous al Museu de la Tècnica

Cambra i Ajuntament impulsen aquest punt de trobada entre empreses i persones que busquen noves oportunitats laborals. Hi haurà tallers, revisions de CV i xerrades per ajudar els participants a presentar-se davant les empreses amb èxit.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa la Bústia Ètica, que permet denunciar processos i conductes irregulars de l’administració

La nova eina —que s’ha posat en funcionament aquest dilluns— contribueix a garantir la transparència, el bon govern i el respecte al codi de conducta. El canal és confidencial i preserva l’anonimat del comunicador. També permet realitzar consultes sobre dilemes ètics.

Llegir més

Reobertura del Carrer del Balç

Dia: 01/12/2021
Hora: 17 hores
Lloc: Centre d'Interpretació del Carrer del Balç
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Joan Calmet Piqué, regidor de Turisme i Projecció de Ciutat

Llegir més