Sala de premsa

imagen

Manresa commemora el Dia Internacional de les Persones Refugiades donant visibilitat a temes d’actualitat com la situació a la Mediterrània, a Palestina i Colòmbia

El cicle, que constarà de dos actes, comença dimarts 15 de juny amb el cinefòrum “Cartas Mojadas”.  Divendres 18 de juny es comptarà amb el periodista Joan Roura l’activista Betty Puerto i el programa de protecció internacional IAP. Un micro obert permetrà expressar poemes i reflexions sobre el dret al refugi.


Llegir més

Tall de trànsit al carrer Sant Maurici, demà al matí

Amb motiu de la implantació d’una autogrua

Llegir més
imagen

Manresa serà capital mundial del waterpolo amb la inauguració de la denominació de les Piscines “Manel Estiarte Duocastella” i el partit històric entre les seleccions femenines de Catalunya i els Estats Units

El pròxim 9 de juny, Manresa serà capital mundial del waterpolo femení, amb un partit internacional de màxim nivell: la selecció nacional catalana, amb la majoria de les seves jugadores olímpiques, contra la bicampiona olímpica, la poderosa selecció dels Estats Units. Serà el FIBRACAT WOMEN’S WATER POLO CUP, amb motiu de la inauguració de la denominació de les Piscines Municipals de Manresa “Manel Estiarte Duocastella” i com a acte especial del centenari de la Federació Catalana de Natació, que tindrà lloc a les 18 hores. Just després de l’acte institucional d’inauguració es donarà inici al partit (18.45h), en què les millors jugadores del món es provaran en plena preparació per als pròxims Jocs Olímpics de Tokio.  

Llegir més

Treballs de reparació de la calçada al carrer Sant Cristòfol

S’ha ocupat un dels dos carrils de circulació del carrer Sant Cristòfol, entre els carrers Viladordis i Frai Jacint Coma Galí

Llegir més

Presentació dels actes de celebració del Centenari de Joseph Beuys a Manresa

Dia: 05/10/2021
Hora: 12 hores
Lloc: Sala de Premsa de l'Ajuntament de Manresa (planta baixa)
Intervenen:

-Joan Calmet Piqué, regidor de Turisme i Projecció de Ciutat

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

-Pilar Parcerisas Colomer, Comissària del Centenari de Joseph Beuys a Manresa

Llegir més
imagen

La 6a Marxa del Pelegrí supera els 700 participants i es converteix en l’edició amb més participació

Recuperat el format habitual després del parèntesi del 2020, la Marxa del Pelegrí ha comptat amb 713 participants, la xifra més alta de totes les edicions, amb 562 caminaires en el recorregut llarg (modalitat Montserrat 26) i 151 el recorregut curt (modalitat Lluvià 15).

Llegir més
imagen

El Tocats de Lletra 2021 reivindica la fragilitat amb un format presencial

El festival literari manresà reforça el seu compromís amb la cultura amb un programa de trenta-dues propostes que lliguen la poesia amb l’art, la música o el teatre. La XV edició se celebrarà del 19 al 31 d’octubre en diversos espais de la ciutat i arrencarà amb una conversa amb la reconeguda poeta, novel·lista i activista Gioconda Belli.

Llegir més
imagen

Visita institucional a Manresa de la delegada del govern central a Catalunya, Teresa Cunillera

La delegada del govern a Catalunya s’ha reunit amb l’alcalde de Manresa i el regidor de Turisme i Projecció de  Ciutat per conèixer de primera mà el projecte Manresa 2022 i altres qüestions d’interès per a la ciutat.

Llegir més
imagen

La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà de color blau demà amb motiu del Dia Internacional de l’Educació Social

Aquesta acció mostra el suport municipal a la campanya “Ets una peça ESsencial!” que impulsa el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC), que enguany celebra el seu 25è aniversari”, i per reconèixer el treball dels professionals de l’Educació Social.

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer Sant Josep, a partir de dilluns vinent

Durant cinc setmanes es faran treballs d’ampliació de la vorera del carrer Sant Josep, al tram situat entre la plaça Bages i el carrer Mossèn Serapi Farré.

 

Llegir més
imagen

Manresa exhibirà el seu patrimoni cultural en les Jornades Europees del Patrimoni

La Seu, la Culla, la Cova, el Carrer del Balç, la Renaixença, el lapidari del Museu de Manresa  i els edificis industrials i modernistes de la ciutat seran els protagonistes de les portes obertes, visites guiades i activitats diverses que tindran lloc els dies 7, 8, 9 i 10 d’octubre.

 

Llegir més
imagen

Ecoviure s’obre a la ciutadania amb un debat sobre canvi climàtic i malalties emergents

Tindrà lloc el divendres 8 d’octubre, a les 7 de la tarda, a l’auditori de la Plana de l’Om i les inscripcions ja són obertes. Hi participaran experts en salut, economia i urbanisme, que donaran pautes per actuar contra el canvi climàtic

Llegir més