Sala de premsa

Treballs d'Aigües de Manresa al Camí dels Tovots

Per substituir la xarxa general de l'aigua potable

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa ofereix el bitllet senzill del bus urbà per 1 euro durant tot l’estiu, a partir del proper dilluns 6 de juliol

La mesura del bitllet senzill a 1 euro s’inscriu en el conjunt d’accions que promou l’Ajuntament de Manresa en el marc del Pla de Recuperació Social i Econòmica engegat amb motiu de la pandèmia de la Covid-19

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i Endesa signen la permuta que culmina el conveni signat el 2019 per transformar l’entorn de l’Anònima en un gran espai d’ús públic

La signatura ha anat a càrrec de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i dels responsables de Gestió Patrimonial d’Endesa a Ibèria, Antonio Colchero, i de l’àrea de Vendes i Desenvolupament de Patrimoni d’Endesa, Manel Bartés.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa reforça a partir de dilluns el servei de neteja amb aigua a pressió als carrers

El reforç del servei es farà a partir de les 8 del matí i a la franja horària del migdia, de 13 a 16 h, per tal d’interferir el mínim a les activitats a la via pública.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal organitzen una jornada en format virtual sobre l’ecodisseny aplicat a la indústria

La sessió tindrà lloc dijous 19 de novembre, de 15.30 a 17.30 h, amb la participació de persones expertes en la matèria. La benvinguda anirà a càrrec de la regidora d’Indústria, Comerç i Activitats de l’Ajuntament de Manresa, Núria Masgrau Fontanet; i la cloenda a càrrec de la consellera de Desenvolupament Comarcal del Consell Comarcal del Bages, Marta Viladés i Ribera.

Llegir més
imagen

Comencen els treballs d’enderroc de dos edificis del carrer Sant Bartomeu

Els treballs permetran una millora en aquest entorn del barri de les Escodines i la connexió del passatge Aiguader –vial sense sortida- amb el carrer Sant Bartomeu

Llegir més

Treballs de modificació de passos de vianants i semaforització al carrer Francesc Moragas

S’emmarca dins l’actuació de construcció d’un supermercat en aquest entorn

Llegir més
imagen

NOVA SESSIÓ D'EMPRESES AL TEU ABAST

En aquest cas, la xerrada anirà a càrrec de Raquel Blanco de la consultora de RRHH "The Talent Room"

 

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer Dos de Maig, dijous

Per la implantació d’una grua amb motiu de les obres de construcció d’un supermercat

 

Llegir més
imagen

Manresa participarà dijous a la VI Trobada d’Ajuntaments de la Xarxa Mai Més, que se celebra de forma virtual

En aquesta edició en què es compleixen setanta-cinc anys de l’alliberament dels camps nazis es farà un seminari virtual amb el títol “Memòria, simbologia i espai públic”, a càrrec dels especialistes, Ricard Conesa, de l’Observatori Europeu de Memòries, i Montserrat Duch, professora de la Universitat Rovira i Virgili.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament i Creu Roja signen convenis de col·laboració per a projectes d'interès social i de suport a infants i joves

El consistori atorga subvencions per un total de 149.500 euros per a la gestió del projecte del Centre obert Casal-Ot; per al desenvolupament de projectes socials i de foment del voluntariat; per a la col·laboració en el Programa Joves Nucli Antic (JNA); per a la gestió i el manteniment de la Ludoteca Ludugurus, i per al lliurament de targetes de prepagament d’alimentació a famílies derivades pels Serveis Socials Bàsics municipals.

Llegir més
imagen

L’Espai Jove Joan Amades acull ‘Sexualitat silenciada’, una exposició audiovisual que busca remoure la consciència i trencar mites sobre la sexualitat femenina

Les joves artistes Anna Leal i Núria Ubach signen una mostra que interpel·la al públic a reflexionar sobre la sexualitat femenina sense tabús.

Llegir més
imagen

El cribratge massiu de Covid-19 a sis barris de Manresa permet realitzar 4.478 proves PCR a la població

S’han detectat 46 positius entre persones que no presentaven símptomes. A Manresa, l’índex de rebrot i la taxa de reproducció descendeixen una mica respecte de divendres, però continuen estant molt per sobre del que seria recomanable. En els darrers tres dies s’han confirmat 162 nous casos de persones amb coronavirus. L’Ajuntament de Manresa fa una crida a la responsabilitat i demana a la ciutadania que no abaixi la guàrdia.

Llegir més