L’actuació forma part del paquet de treballs del Pla de millora de l’Espai Públic 2020, que preveu millores de calçades a vint carrers de la ciutat
Llegir més
L’actual director general del Gran Teatre del Liceu ha acceptat la petició després de ser la persona seleccionada en el procés participatiu impulsat per l’Associació Cultural “El Galliner”, entitat encarregada d’administrar la Festa de la Llum 2021 amb motiu del seu 25è aniversari. És previst que el pregó tingui lloc el 19 de febrer de 2021, si les condicions de la pandèmia ho permeten.
Llegir mésEn la sessió ordinària també s’ha aprovat designar les piscines municipals amb el nom de Manel Estiarte Duocastella, crear el Premi Rosa Argelaguet Isanta i una proposició per garantir plenament l’exercici del dret a l’avortament a la Catalunya Central. També s’ha donat compte del sisè informe de seguiment del Pla de Reconstrucció, que ascendeix a prop de 4,2 milions d’euros, i s’ha condemnat l’atac vandàlic que han patit 15 parquímetres de la ciutat.
Llegir mésEls Tastets neixen amb el propòsit d’adaptar aquests centres educatius a les necessitats i interessos de les famílies de la ciutat, compartint els mateixos objectius que les llars de garantir als infants el dret de participar en contextos de desenvolupament integral.
Llegir mésLes bases de la convocatòria es poden consultar a l’adreça https://www.manresa.cat/seuelectronica/menu/8589-convocatories/OFE El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 28 de desembre.
El sisè informe de seguiment del Pla local per a la Reconstrucció Social i Econòmica de Manresa, corresponent al mes de desembre, constata que l’Ajuntament ha assumit fins ara el 58,88% del cost de les actuacions que sumen 4.183.905,43 euros, amb una aportació de 2,4 milions d’euros; la Generalitat, el 24,50% amb un milió d’euros; i la Diputació, el 15,94%, amb prop de 667.000 euros.
El regidor de Ciutat Verda, Pol Huguet Estrada, ha explicat que es tracta “d’una aposta decidida per enverdir la ciutat, amb una aportació econòmica important”. Entre aquest novembre i desembre s’ha dut a terme la millora del solar situat entre el carrer de la Mel i el carrer Urgell, la millora de la plaça de la Música i la millora dels espais verds de les escales que pugen de la plaça de la Reforma cap a la Seu.
Llegir més
La proposta, presentada pel CN Minorisa, es fonamenta en l’exemplar i destacable trajectòria de Manel Estiarte Duocastella, com a millor jugador de waterpolo de tots els temps i com a símbol universal del seu esport i de la ciutat de Manresa.
Llegir mésLa mostra, produïda per les entitats del Consell Municipal de Solidaritat i la Casa Flors Sirera, estarà al Passeig Pere III fins al 21 de desembre. L’estrena de l’exposició va coincidir amb el Dia internacional dels Drets Humans.
Llegir mésUn espai obert, de trobada, d’intercanvi i suport mutu. Un nou espai des d’on impulsar i vehicular iniciatives comunitàries per fer del Centre Històric de Manresa un lloc millor per als seus habitants. Es tracta de La Canal, un projecte que serà itinerant i que, en el que serà el seu primer any de vida, s’ha ubicat a la Baixada dels Drets (número 7-9).
Llegir mésEl circuit , de 600 metres de corda, és d’ús lliure per a tothom i té una gran acollida entre les persones aficionades a córrer o caminar.
Llegir més