Sons del Camí, el cicle de músiques amb ànima, que se celebrarà del 21 al 24 de juliol en el marc de les Festes de Sant Ignasi, comptarà amb noms destacats com Roger Mas i Ferran Palau i serà una edició adaptada a l'aforament i el distanciament que estableix la normativa actual i amb les mesures sanitàries corresponents.
Llegir mésSala de premsa
-
La 7a edició de Sons del Camí retornarà la música en directe a la Basílica de la Seu i al Claustre del Museu Comarcal del 21 al 24 de juliol
-
La Casa Flors Sirera reobre l’atenció presencial
-
El Vi_suals tindrà enguany representació a les xarxes i ja prepara l’edició del 2021
-
L’Ajuntament de Manresa reobre aquest dilluns els camps de vòlei platja i rugbi del Congost
L’escriptor italià Erri de Luca suspèn el seu viatge a Manresa
Havia de participar el dia 28 d’octubre convidat pel festival literari Tocats de Lletra
Llegir mésTreballs de canalització elèctrica als carrers Doctor Trueta, Llibertat i avinguda de les Bases
L'actuació té una durada de tres mesos. Es prohibirà l’estacionament de vehicles en l'àmbit de les obres
Llegir més
S’obre el termini perquè les famílies monoparentals sol·licitin un ajut per al pagament de l'IBI
La finalitat d’aquest ajut és equiparar la repercussió que té l’IBI en l’economia familiar amb les famílies que tenen la consideració de monoparentals. El termini per presentar la sol·licitud finalitza el 30 de desembre.
Llegir més
Tot a punt per a la 3a edició de la Setmana de l’Emprenedoria a Manresa i comarca
Tindrà lloc del 26 al 30 d’octubre i inclou una quinzena d’activitats en un format virtual (on-line)
Llegir mésTorna el ‘MOU-TEatre’ amb una proposta que explora el perquè de la violència de gènere i el seu impacte personal i social
La iniciativa està promoguda per la Sala Els Carlins, la companyia Sargantana i l’Ajuntament de Manresa. Fins al 30 d’octubre es poden fer les inscripcions per formar part del grup d’actors i actrius que participaran en tot el procés. L’obra es mostrarà el 28 de novembre a la Sala Els Carlins i formarà part del programa del Dia Internacional Contra la Violència de Gènere.
Llegir més

Els ajuntaments de Manresa i Sant Fruitós de Bages arriben un acord per desencallar el Parc Tecnològic
El compromís evitarà els dos recursos contenciosos administratius que l’Ajuntament de Sant Fruitós va interposar en no estar d’acord amb l’ordenació urbanística que Manresa havia aprovat. D’aquesta manera, es podrà completar la urbanització i reparcel·lació del sector.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa posa a disposició dels bars i restaurants de la ciutat un servei de repartiment a domicili de menjars preparats
La mesura s’ha adoptat per donar suport al sector després de la nova normativa adoptada per la Generalitat per contenir la Covid-19.
Llegir més
Les banderes de l’Ajuntament onegen aquest dijous a mig pal amb motiu del 80è aniversari de l'afusellament del president Lluís Companys
L’Ajuntament de Manresa se suma al dol decretat a tot Catalunya per la Generalitat
Llegir mésAfectacions de trànsit pel rodatge a carrers del Centre Històric de la pel·lícula “Las leyes de la frontera”
Els propers dies continuaran les afectacions a l’entorn de la plaça Hospital, Vallfonollosa i Fontanet
Llegir més