Sala de premsa

imagen

El govern de Manresa fa balanç dels primers dos anys amb la lluita contra la Covid, els projectes de transformació urbana i les polítiques socials i econòmiques com a principals actuacions

La gran sala de la tercera planta del Museu de Manresa ha estat escenari aquest migdia de la presentació del balanç de la primera meitat del mandat municipal de Manresa (2019-2021), amb la presència del conjunt del govern. L’alcalde actual, Marc Aloy Guàrdia, ha repassat les principals actuacions d’un període en què les polítiques per fer front a la pandèmia de la Covid-19 han estat prioritàries, si bé també destaquen projectes de transformació urbana i l’impuls de polítiques socials i de suport a l’economia. A l’acte també hi ha intervingut l’alcalde durant el primer any de mandat, Valentí Junyent Torras, qui ha fet un balanç positiu del funcionament del govern de coalició entre els grups d’ERC i JxM.

Llegir més
imagen

Maria Arnal i Marcel Bagés, Andrea Motis, Duquende i Chicuelo encapçalen la 8a edició del cicle de músiques amb ànima Sons del Camí

Sons del Camí 2021 se celebrarà del 14 al 23 de juliol en espais patrimonials de Manresa amb la petjada d’Ignasi de Loiola

Llegir més

Treballs d’Aigües de Manresa a la carretera de Vic i a la plaça Prat de la Riba, a partir de dimecres

Amb motiu d’aquests treballs -vinculats a les obres d’urbanització de l’avinguda Països Catalans- s’ocuparà 1 dels 2 carrils d’accés a la plaça Prat de la Riba des de la carretera de Vic (Pujada Roja) sentit “centre ciutat”.

 

Llegir més

RECORDATORI: Roda de premsa de balanç de mig mandat

Dia: 28/06/2021
Hora: 13 hores
Lloc: Museu de Manresa (4a planta)
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Valentí Junyent Torras, regidor de Presidència i d'Hisenda

-Regidors i regidores de l'equip de govern

Llegir més
imagen

La Fundació “la Caixa” reforça el seu suport econòmic per al desenvolupament del projecte Manresa 2022

L’entitat farà una aportació de 300.000 euros, amb l’objectiu d’impulsar la iniciativa fins al 2023.


L’acte de presentació del conveni ha comptat amb la presència del director general de la Fundació ”la Caixa”, Antoni Vila, i l’alcalde de Manresa, Marc Aloy.


Llegir més
imagen

El joc del Kapla ocuparà de nou el Museu de la Tècnica

El CAE i el Parc de la Séquia han programat conjuntament la 3a edició de l’activitat Kapla al Museu. Es farà el cap de setmana del 6 i 7 de novembre al Museu de la Tècnica i permetrà jugar amb més de 25.000 peces de fusta d’aquest joc. La jornada compta amb el suport de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Manresa.

Llegir més

Tall de trànsit a la plaça Hospital i al carrer Remei de Dalt, dissabte

Amb motiu de la implantació d’un camió grua per al canvi de maquinària de climatització de l’Hospital Sant Andreu

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Verge de l’Alba, demà

Per la implantació d’un camió grua per treballs en un edifici

Llegir més

Demà es tallarà el trànsit al carrer Sant Joan Baptista la Salle

Amb motiu de la implantació de maquinària auxiliar per uns treballs  a un edifici 

Llegir més
imagen

La V edició del Cosmògraf començarà amb dues conferències sobre l’educació a càrrec dels filòsofs Marina Garcés i Joan-Carles Mèlich

“L’aliança dels aprenents” i “Llegir, estudiar, pensar” són les dues converses que obriran aquesta setmana el cicle de pensament, que enguany girarà entorn l’àmbit pedagògic.

Des del 3 fins al 25 de novembre, el programa convocarà catorze veus autoritzades en diverses disciplines, com la filosofia, la ciència o l’art, per reflexionar sobre com ensenyar a pensar.

 

Llegir més
imagen

Convocat el 14è premi fotogràfic Memorial Modest Francisco

Els participants poden lliurar les seves fotografies fins al dia 30 de desembre.  El premi té dues modalitats: Tema lliure i tema “El Nen”

Llegir més
imagen

Nova campanya de les obres de restauració a la Basílica de Santa Maria de la Seu de Manresa

Les obres de restauració de la Basílica de Santa Maria de la Seu de Manresa s’han iniciat fa dues setmanes i enguany se centren en el pany de paret, el finestral i el seu vitrall i un contrafort de segon nivell situats a l’absis de l’església. 

 

Llegir més
imagen

S’inicia el patrullatge conjunt de Mossos i Policia Local pels carrers de Manresa

L’objectiu de les patrulles mixtes és la de reforçar la seguretat, la convivència ciutadana i potenciar la proximitat  amb un contacte més directe amb comerciants i veïns. 

Llegir més
imagen

Manresa participa en l’elaboració de dues guies per millorar la inserció laboral de les persones trans a Catalunya

Les guies s’han elaborat des del Grup de Treball Ocupació i Persones Trans de la Xarxa de Municipis LGTBI de Catalunya, de la qual forma part l’Ajuntament de Manresa. S’han presentat avui a l’Ajuntament de Barcelona amb la presència de la regidora de Feminismes i LGTBI de Manresa, Cristina Cruz Mas.

Llegir més