Sala de premsa

Treballs de pavimentació en un tram del carrer Indústria, dijous i divendres

Formen part del Pla de millora de l’Espai Públic 2020, que preveu millores de calçades a vint carrers de la ciutat

Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer Cadí, a partir de demà

Durant 10 dies, Aigües de Manresa farà treballs de renovació de la xarxa d’aigua potable

Llegir més

Treballs de pavimentació a un tram del Passeig i al carrer Major, a partir de demà

Formen part del Pla de millora de l’Espai Públic 2020, que preveu treballs a les calçades de 20 carrers de la ciutat

Llegir més

AVUI DIMARTS: Roda de premsa per informar de la Festa Major de Manresa 2020

Dia: 24/08/2020
Hora: 6 de la tarda
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1, baixos)
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Joan Calmet Piqué, regidor de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa amplia la capacitat del Campament de Reis per encabir un màxim de 4.080 visitants

La instal·lació s’ha adaptat per tal que dos grups bombolla puguin fer la visita a la vegada en paral·lel, mantenint sempre la distància de seguretat. A més a més, s’afegeix el dia 2 de gener als tres dies ja previstos (3, 4 i 5). Les noves invitacions es podran recollir per Internet a partir de dimecres 30 de desembre a les 8 del matí.

Llegir més
imagen

El gestor cultural manresà Valentí Oviedo serà el pregoner de la Festa de la Llum 2021

L’actual director general del  Gran Teatre del Liceu ha acceptat la petició després de ser la persona seleccionada en el procés participatiu impulsat per l’Associació Cultural “El Galliner”, entitat encarregada d’administrar la Festa de la Llum 2021 amb motiu del seu 25è aniversari. És previst que el pregó tingui lloc el 19 de febrer de 2021, si les condicions de la pandèmia ho permeten.

Llegir més
imagen

El ple dona llum verda al pressupost per al 2021, dotat amb més de 96 milions d’euros i marcat per la Covid-19

En la sessió ordinària també s’ha aprovat designar les piscines municipals amb el nom de Manel Estiarte Duocastella, crear el Premi Rosa Argelaguet Isanta i una proposició per garantir plenament l’exercici del dret a l’avortament a la Catalunya Central. També s’ha donat compte del sisè informe de seguiment del Pla de Reconstrucció, que ascendeix a prop de 4,2 milions d’euros, i s’ha condemnat l’atac vandàlic que han patit 15 parquímetres de la ciutat.

Llegir més
imagen

Dues llars d’infants municipals de Manresa estrenen els ‘Tastets educatius’, espais de joc i socialització per a famílies que no requereixen de l’horari sencer dels centres

Els Tastets neixen amb el propòsit d’adaptar aquests centres educatius a les necessitats i interessos de les famílies de la ciutat, compartint els mateixos objectius que les llars de garantir als infants el dret de participar en contextos de desenvolupament integral.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament convoca proves selectives per a tècnics de programes de promoció empresarial i economia social

Les bases de la convocatòria es poden consultar a l’adreça  https://www.manresa.cat/seuelectronica/menu/8589-convocatories/OFE   El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 28 de desembre.


Llegir més
imagen

El cost del Pla de reconstrucció de l'Ajuntament de Manresa per fer front a la Covid-19 s’acosta als 4,2 milions d'euros

El sisè informe de seguiment del Pla local per a la Reconstrucció Social i Econòmica de Manresa, corresponent al mes de desembre, constata que l’Ajuntament ha assumit fins ara el 58,88% del cost de les actuacions que sumen 4.183.905,43 euros, amb una aportació de 2,4 milions d’euros; la Generalitat, el 24,50% amb un milió d’euros; i la Diputació, el 15,94%, amb prop de 667.000 euros.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament inicia al Centre Històric un primer conjunt de millores als espais verds de Manresa

El regidor de Ciutat Verda, Pol Huguet Estrada, ha explicat que es tracta “d’una aposta decidida per enverdir la ciutat, amb una aportació econòmica important”. Entre aquest novembre i desembre s’ha dut a terme la millora del solar situat entre el carrer de la Mel i el carrer Urgell, la millora de la plaça de la Música i la millora dels espais verds de les escales que pugen de la plaça de la Reforma cap a la Seu.

 

Llegir més
imagen

El ple aprova per unanimitat designar amb el nom de Manel Estiarte Duocastella les piscines municipals de Manresa

La proposta, presentada pel CN Minorisa, es fonamenta en l’exemplar i destacable trajectòria de Manel Estiarte Duocastella, com a millor jugador de waterpolo de tots els temps i com a símbol universal del seu esport i de la ciutat de Manresa.

Llegir més
imagen

‘Dones defensores dels drets humans’, una exposició creada a Manresa per reconèixer les dones com a motor de la justícia social

La mostra, produïda per les entitats del Consell Municipal de Solidaritat i la Casa Flors Sirera, estarà al Passeig Pere III fins al 21 de desembre. L’estrena de l’exposició va coincidir amb el Dia internacional dels Drets Humans.

Llegir més
imagen

Neix al Centre Històric l’espai La Canal, un projecte per impulsar i vehicular iniciatives comunitàries

Un espai obert, de trobada, d’intercanvi i suport mutu. Un nou espai des d’on impulsar i vehicular iniciatives comunitàries per fer del Centre Històric de Manresa un lloc millor per als seus habitants. Es tracta de La Canal, un projecte que serà itinerant i que, en el que serà el seu primer any de vida, s’ha ubicat a la Baixada dels Drets (número 7-9).

Llegir més