L’obra forma part de MUR, un projecte cultural i artístic impulsat per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Manresa amb l’objectiu de reivindicar l’art urbà i, alhora, fomentar la descoberta i revitalització d’espais públics de la ciutat.
Llegir mésSala de premsa
-
L’artista visual Berni Puig pinta un mural de grans dimensions a una paret de l’Anònima
-
Manresa Turisme amplia la proposta “Orientació en família” a causa de la bona acollida de l’activitat
-
L’Ajuntament de Manresa impulsa un conjunt de mesures per a la professionalització de les persones treballadores de la llar i les cures
-
Manresa encendrà aquest dissabte la il·luminació de Nadal als principals carrers de la ciutat
L'Ajuntament de Manresa decreta dol oficial fins divendres a la nit per condemnar el feminicidi d'avui a la ciutat
Els grups municipals de l'Ajuntament de Manresa han acordat decretar dol oficial a la ciutat, des d'avui mateix i fins divendres a la nit, en senyal de condemna per l'assassinat d'una dona de 34 anys avui a Manresa per part d'un home, la seva exparella, que ha estat detingut. Demà dijous es farà un minut de silenci, a les 12 del migdia a la plaça Major. Aquest vespre, l'alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, ha condemnat el feminicidi i ha ofert el suport de l'Ajuntament a familiars i entorn de la víctima.
Llegir més"Entre l’infern i la glòria", d’Àlvar Valls, guanya el vint-i-unè premi Amat-Piniella
El premi, convocat per Òmnium Bages-Moianès i l’Ajuntament de Manresa, vol reconèixer la millor obra narrativa de temàtica social contemporània publicada entre la tardor de 2019 i la tardor de 2020. El lliurament ha tingut lloc avui, 13 d’abril, a les set de la tarda, a l’Auditori de la Plana de l’Om. L’escriptor Àlvar Valls, que actualment viu a Andorra, s’ha endut els 2.000€ del premi i l’escultura de Ramon Oms que fa de guardó.
Llegir mésL’Oficina Jove del Bages acollirà la novena edició de l’Oficina artística del 14 al 21 d’abril
La iniciativa s’emmarca dins dels actes de la 29a Fira de l’Estudiant. Una de les activitats destacades serà la xerrada ‘Inspira’t, Inspira’ns. Un camí de vida’ a càrrec de Natxo Tarrés i amb la col·laboració de Rita Farré.
Llegir mésTall de trànsit al carrer Santa Llúcia, demà al matí
Per treballs de reparació d’una avaria per obstrucció de clavegueram
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa instal·larà una gran àrea d’esbarjo exclusiva per a gossos al passatge Dante
El projecte té un pressupost de 93.252,64 euros i es preveu que els treballs comencin el juliol. La voluntat de la proposta és facilitar la convivència entre les persones que tenen animals i les que no, creant espais per cada cas, amb l’objectiu de reduir també males conductes en parcs públics.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa i Ferrocarrils de la Generalitat convoquen una sessió pública per exposar el projecte d’integració de la línia de ferrocarril a la ciutat
L’auditori de la Plana de l’Om acollirà dilluns vinent, dia 19, la presentació del projecte de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) de perllongament i integració de la seva línia a Manresa, un projecte de gran impacte que comportarà el desenvolupament urbanístic de diversos sectors de la ciutat. Hi assistiran l’alcalde Marc Aloy Guàrdia, el president de FGC, Ricard Font Hereu; i el regidor d’Urbanisme i Mobilitat, David Aaron López Martí. Durant l’acte es presentarà un vídeo amb una recreació virtual de la transformació urbana que generarà aquesta actuació.
La Setmana de l’Ocupació del Bages se celebrarà en format virtual i inclourà diferents tallers i xerrades
Les jornades de networking, que tenen l’objectiu de posar en contacte empreses i persones que busquen feina, tindran lloc del 19 al 22 d’abril
Llegir mésTorna el CLAM, el Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya
Del 30 d’abril al 9 de Maig, el CLAM celebrarà la dissetena edició, amb una programació de qualitat adaptada als actuals condicionants de la pandèmia, i destacades novetats per garantir el seu futur. El Festival compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Manresa.