Sala de premsa

L’antiga residència Catalunya completa el trasllat dels residents temporals als seus centres d’origen

Dia: 18/06/2020
Hora: 16 hores
Lloc: Residència Catalunya (Centre Cívic Selves i Carner)
Intervenen:

-M. Mercè Tarragó, regidora de Ciutat Saludable.

-Mariona Homs, regidora d’Acció i Inclusió Social.

Llegir més
imagen

Forum reobre l’atenció presencial amb cita prèvia

L’atenció ciutadana es farà de dilluns a divendres, en horari de 9 a 14 h, amb totes les mesures sanitàries preventives de la Covid-19

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i la UPC signen un acord per accelerar la transformació digital de Manresa

El conveni, per als pròxims tres anys, vol aprofundir en les relacions científiques, tècniques i econòmiques d’ambdues institucions, amb la finalitat de sumar esforços per establir camins d’actuació que afavoreixin i incrementin els contractes i les col·laboracions ja existents.

Llegir més
imagen

El Servei d’Acompanyament en el Dol de la Catalunya Central atendrà presencialment al Casal de les Escodines i a la Casa Flors Sirera

Es crea un grup específic per a persones que han perdut familiars o amics durant la Covid-19 en el qual es treballaran situacions que comparteixen, com el fet de no haver-se pogut acomiadar de la persona estimada. També es crea un grup adreçat a infants de 6 a 12 anys i un altre adreçat a adolescents entre 13 i 20 anys. L’Ajuntament de Manresa cedeix espais al casal de les Escodines i a la Casa Flors Sirera perquè es pugui dur a terme el servei amb totes les mesures de distanciament i seguretat.

Llegir més
imagen

Els Serveis d’Atenció Integral de Manresa i del Bages impulsen el primer Grup de Famílies de Persones Trans de la comarca

La iniciativa s’emmarca en l’Octubre Trans, el mes en què es reivindica la despatologització de la transsexualitat

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa una campanya per promoure el llenguatge inclusiu i no sexista

Sota el lema ‘Per un llenguatge no sexista, les coses pel seu nom’, s’ha elaborat una guia pràctica que facilita diferents formes gramaticals que inclouen i visibilitzen les dones. També s’ha elaborat material publicitari que serà visible a la ciutat i s’han preparat dues formacions gratuïtes per entendre, conèixer i aprendre com fer un ús no sexista del llenguatge.  

Llegir més

Treballs de renovació de la xarxa d’aigua potable en un tram del carrer Barcelona

L’actuació arrenca dilluns vinent al tram situat entre els carrers Poeta Mistral i plaça Bages i té una durada aproximada de dos mesos

Llegir més

Afectacions de trànsit per treballs al carrer Dos de Maig, la setmana vinent

Amb motiu d’una actuació vinculada a la construcció d’un supermercat, el dimecres 28 d’octubre es tallarà el trànsit de vehicles entre el carrer Víctor Balaguer i la plaça del Mil·lenari.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i l’associació Al Noor acorden una solució per als joves que han de ser desallotjats del carrer Ignasi Balcells

Els joves que fins ara ocupaven un immoble al carrer Ignasi Balcells número 15 de Manresa tindran una solució habitacional i seguiment de serveis socials, que els facilitarà recursos de formació i salut, segons l’acord a què s’ha arribat aquest matí entre la regidoria d’Acció i Inclusió Social de l’Ajuntament i l’associació Al Noor, en representació dels joves.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament incorpora la xarxa de camins rurals al Pla de Millora de l’Espai Públic 2021

La inclusió dels camins al pla anual permetrà realitzar una millor planificació, any a any, de les adequacions que necessiten els camins, així com destinar-hi més pressupost i garantir un nivell adequat d’accessibilitat.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal revisen el grau d’implementació del Pla Industrial del Bages, i presenten l’estudi de Benchmarking i el Mapa Virtual de la Indústria 4.0 portat a terme per Eurecat

En l’acte van participar la regidora  d'Ocupació, Empresa i Coneixement de l'Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz Mas; i la consellera de l'àrea de Desenvolupament Comarcal del Consell Comarcal del Bages, Marta Viladés

Llegir més

Aigües de Manresa inicia la segona fase d’obres de renovació de la xarxa d’aigua potable al carrer Carrió

L’actuació es realitza al tram situat entre l’accés posterior del Teatre Kursaal i la plaça Independència.

Llegir més
imagen

Manresa habilita 5 espais alternatius als CAP per portar a terme la campanya de vacunació de la grip

L’Ajuntament de la ciutat cedeix el Pujolet i l’Espai Jove Joan Amades. També es faran vacunacions a les associacions de veïns de Valldaura i del Xup i als locals enfront del Centre de Dia de Sant Andreu.

Llegir més