Sala de premsa

imagen

La Fira de l’Estudiant de Manresa serà virtual aquest any

Es potencia la pàgina web del certamen que s’ha suspès a conseqüència del coronavirus

Llegir més
imagen

La Generalitat i l’Ajuntament de Manresa reobren l’antiga residència Catalunya com a mesura extraordinària i temporal durant la crisi sanitària

Aquest dijous es posaran en funcionament les instal·lacions de l’antiga residència Catalunya de Manresa, al Centre Cívic Selves i Carner, com a hotel de salut. L’equipament, amb 23 places, estarà destinat a persones grans sanes provinents d’altres residències, que hi viuran temporalment per disminuir la pressió assistencial dels centres.


Llegir més
imagen

L’Orquestra Simfònica del Conservatori de Manresa crea una versió de “Viva la vida” amb 43 músics tocant cadascú des de casa seva

En dies de confinament a causa de l’alerta sanitària, la creativitat no s’atura. L’Orquestra Simfònica del  Conservatori  Municipal de Música de Manresa, dirigida per Jordi Coll, ha creat una versió de la peça “Viva la vida”, del grup Coldplay, i l’ha penjat a la xarxa. Un total de 43 músics, tocant cadascú des de casa seva,  per compartir la música i els bons desitjos.


Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa reprèn la campanya de suport als productes de proximitat amb motiu de la crisi sanitària del coronavirus

“Aquí producte local” és una campanya que l’Ajuntament de Manresa va impulsar per promoure el producte de proximitat. Amb motiu de la crisi originada per la pandèmia del coronavirus, el consistori rellança la campanya per donar a conèixer on i quan es poden adquirir productes elaborats a Manresa i comarca. L’Ajuntament fa difusió d’un cartell amb la relació de productors que poden proveir de productes i recorda que els mercats agraris i el de Puigmercadal continuen oberts aquests dies.


Llegir més

Tall de trànsit en un tram del carrer Cadí, a partir de demà

Durant 10 dies, Aigües de Manresa farà treballs de renovació de la xarxa d’aigua potable

Llegir més

Treballs de pavimentació a un tram del Passeig i al carrer Major, a partir de demà

Formen part del Pla de millora de l’Espai Públic 2020, que preveu treballs a les calçades de 20 carrers de la ciutat

Llegir més

AVUI DIMARTS: Roda de premsa per informar de la Festa Major de Manresa 2020

Dia: 24/08/2020
Hora: 6 de la tarda
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1, baixos)
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Joan Calmet Piqué, regidor de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa manté una Festa Major inèdita que compleix totes les condicions de seguretat de la Covid

El govern recorda que no es farà cap dels actes multitudinaris habituals i que el programa, que s’ha reduït substancialment, ja es va dissenyar tenint en compte tots els protocols de seguretat decretats per la pandèmia. Les noves mesures anunciades pel president Torra aquest dilluns no representen un canvi significatiu pel que fa als espectacles culturals organitzats en recintes tancats o perimetrats, amb aforaments limitats, entrades preassignades i control d’accés, com seria el cas dels actes de la Festa Major.

Llegir més

Treballs de canalització elèctrica al Polígon de Bufalvent, a partir de demà

L’actuació tindrà lloc als carrers Pau Miralda i Doctor Ferran. Es mantindrà el pas de vehicles en doble sentit de circulació

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa programa una segona funció de l’espectacle de benvinguda a la Festa Major

Es farà dimecres 26 d'agost a les nou del vespre, just després de la primera funció, que arrencarà a les vuit. Les entrades gratuïtes es podran reservar a partir d’avui dilluns a les dues del migdia.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament inicia els treballs de millora de la calçada de 20 carrers, amb una inversió de 350.000 euros, en el marc del Pla de Millora de l'Espai Públic 2020

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa, per quart any consecutiu, el Pla de Millora de l’Espai Públic, que significarà una inversió global d’un milió d’euros. La primera de les actuacions del pla està adreçada a millorar les calçades de 20 vials de la ciutat, amb una superfície total de 18.348 m2 i una inversió de 350.000 euros.

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al Polígon Els Trullols, a partir de dilluns

Amb motiu d’aquests treballs s’ocuparan 2 dels 4 carrils de circulació de l’avinguda dels Països Catalans, entre els carrers Àlvar Aalto i Agustí Coll


Llegir més
imagen

Manresa Turisme i l’Hotelet Casa Padró estrenen una nova proposta gastronòmica i cultural

Els “Esmorzars Modernistes” es podran realitzar a partir de divendres 28 d’agost. La proposta inclou esmorzar al Rooftop de l’Hotelet i una visita guiada pels principals espais modernistes de la ciutat.


Llegir més
imagen

La reserva gratuïta d’entrades per als espectacles de Festa Major s’ha obert avui al matí

Amb motiu de la Covid, tots els actes tindran un aforament limitat i un control d’accés. Les entrades per a les visites a la Manresa Desconeguda es podran reservar a partir de dilluns.

Llegir més