Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa incrementa el servei de bus urbà fins al 70% coincidint amb l’augment progressiu de la mobilitat

L’objectiu de la mesura és facilitar i incentivar els viatges en transport públic entre els barris i el centre de la ciutat. Per agafar el bus és obligatori dur mascareta i, per aquest motiu, l’Ajuntament ja n’ha repartit més de 10.000 entre els seus usuaris. Cal comprar prèviament les targetes de viatges, ja que per motius de seguretat no es pot pagar encara amb efectiu. Es farà retorn dels títols caducats durant aquest període que no s’hagin pogut acabar d’utilitzar.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa un nou portal web amb tota la informació municipal relacionada amb el coronavirus

El nou espai s’estructura en diferents apartats i recull tota la informació generada pels diferents serveis municipals, així com les últimes novetats relacionades amb les mesures i normatives impulsades pels governs de la Generalitat i de l'Estat.

Llegir més
imagen

L’ascensor de Santa Llúcia supera el mig milió de viatges dos anys després de la seva estrena

Una mitjana de 1.065 usuaris agafen cada dia l'equipament per salvar el desnivell entre la plaça Major i el carrer Santa Llúcia.

Llegir més
imagen

El SIAD i el Consell Municipal de la Dona traslladen a l’àmbit virtual la commemoració del Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones

Entre el 25 i el 31 de maig es difondran píndoles informatives sobre temàtiques relacionades amb la salut de les dones a través de les xarxes socials. Les accions s’emmarquen en el Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones, que se celebra el 28 de maig amb l’objectiu de fer visible la desigualtat de les dones en termes de salut, de fomentar accions positives per afavorir-la i de reivindicar el compromís de les administracions amb aquests objectius.

Llegir més
imagen

NOVA PROGRAMACIÓ TALLERS DIBA

S'obren les inscripcions pels tallers de la Diputació de Barcelona, que es duran a terme durant els mesos d'ocubre i novembre, amb un dels tres tallers adreçat a empreses i a departaments de RRHH del territori.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament inicia treballs de millora a diversos camins rurals de Manresa

L’actuació  té una durada de tres setmanes  i es farà sobre una superfície de 3,1 km de camins

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Fra Jacint Coma i Galí, a partir de demà

Durant una setmana, es prohibirà l’estacionament en l’àmbit d’afectació de les obres

Llegir més
imagen

S’inicia un projecte pioner per a promoure la conservació de la fauna amenaçada del secà

La iniciativa, proposada per l’entitat Bages Biodiversitat en col·laboració amb l’Ajuntament de Manresa, pretén millorar l’estat de conservació del mussol comú i altres espècies amenaçades al pla de Bages

Llegir més
imagen

Manresa Turisme i Diesa Restauració ofereixen dues noves propostes que combinen el patrimoni amb la gastronomia durant els caps de setmana

“Vermuts amb cor” i “Balç i vi” són les dues propostes on s’uneixen les visites turístiques amb productes gastronòmics

 

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Sant Miquel, demà

Amb motiu de l’acte “Festa de Sant Miquel”

Llegir més
imagen

S’esgoten les places de la versió especial de la Marxa del Pelegrí

Aquest cap de setmana passat s’han exhaurit les places disponibles per a la Marxa del Pelegrí del 4 d’octubre, una caminada per l’últim tram del Camí Ignasià que aquest any tindrà un format especial a causa de les limitacions imposades per la Covid-19.

 

Llegir més

Presentació de l'actuació de millora de la finca de secà del Canyet del Muladar

Dia: 28/09/2020
Hora: 10.30 h.
Lloc: Entrada del camp del futbol del Gimnàstic de Manresa -Gimnàstic Parc-
Intervenen:

Pol Huguet, regidor de Ciutat Verda de l'Ajuntament de Manresa 

Jordi Calaf, biòlegi representant de l'entitat Bages Biodiversitat

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa condemna la inhabilitació del President Quim Torra, penja una rèplica de la pancarta de suport als presos i exiliats, i convoca un ple extraordinari per aquest dijous

La Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Manresa ha acordat aquesta tarda un manifest de rebuig a la decisió del Tribunal Suprem d’inhabilitar el President de la Generalitat i convocar un ple extraordinari i urgent sobre aquesta qüestió, per al proper dijous, 1 d’octubre, a la 1 del migdia. La decisió ha tingut el suport dels grups d’ERC, JxM i FEM Manresa. Representants d’aquests grups han penjat al balcó principal de la casa consistorial una rèplica de la pancarta que va estar penjada a la Generalitat i que ha estat el motiu de la inhabilitació del President Torra, i han assistit a l’acte multitudinari convocat per Òmnium, ANC i entitats independentistes a la plaça Major.


Llegir més