Persones individuals, entitats i també grups d’estudiants de secundària han presentat un total de 37 propostes al Pressupost Participatiu 2019 al llarg del període de dos mesos en què ha estat obert el termini. El procés continuarà el mes de gener de 2019, moment en què es validaran tècnicament els projectes. A mitjans de febrer es presentaran en una matinal de debat i a finals de mes es coneixeran els projectes definitius entre els quals podrà triar tota la ciutadania. Des de mitjans de març i durant tot el mes d’abril es podran consultar els projectes tant telemàticament com a nivell físic en forma d’exposició itinerant per diferents punts de la ciutat. El període de votació tindrà lloc de l’1 al 28 d’abril i, l'endemà, el dilluns 29 d'abril, es faran públics els resultats finals.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa

Encara hi ha invitacions per a la ponència sobre universitat, amb Joaquim Maria Puyal, en el marc del cicle "Manresa des d'una altra mirada"
La quarta de les ponències escèniques incloses al cicle “Manresa des d'una altra mirada” serà dijous vinent, dia 13, a 2/4 de 8 del vespre, al Teatre Kursaal. Cal demanar les invitacions a les taquilles del mateix teatre o a la web www.manresadesdunaaltamirada.cat
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa signa el conveni amb Xàldiga per a l’organització de la Moscada Infantil, la Mostra del Correfoc i el Correfoc de la Festa Major
L’acord, signat per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president de Xàldiga Taller de Festes, Jordi Garriga, atorga a l’entitat una subvenció de 4.050 euros.
Llegir més
Jordi Armadans i Eva Bach obriran dilluns la campanya “Manresa Rebel” amb motiu del dia dels Drets Humans
Sabem educar per la no violència al segle XXI? Aquest és el títol de la xerrada que tindrà lloc dilluns 10, a les 7 de la tarda a la Casa Lluvià.
Llegir mésRecepció a l’Ajuntament del Club de Gimnàstica Artística EGIBA pels mèrits esportius aconseguits durant la temporada 2017-2018
El representant del club, Xavier Casimiro, membres de l’equip campió de la 1a divisió de la Lliga Nacional Iberdrola, de l’equip de gimnàstica artística masculina, de l'equip nacional en modalitat de trampolí, i de l'equip dels Special Olímpics van rebre ahir al vespre un homenatge al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa.
Llegir més
La Banca Ètica es reuneix a Manresa per donar a conèixer el seu model, serveis i funcionament
La jornada reunirà representants de les principals entitats de banca ètica que operen a Catalunya, per respondre les preguntes dels assistents.
L’acte es celebrarà dimarts 11 de Desembre, al Centre Cultural del Casino, organitzat per l’Ajuntament de Manresa i l’Ateneu Cooperatiu.
Llegir més
L'Ajuntament i Creu Roja signen convenis per ajudar a l’alimentació de famílies vulnerables i per a projectes d'interès social
El consistori atorga subvencions per un total de 149.500 euros per a al lliurament de targetes de prepagament d’alimentació a famílies derivades pels Serveis Socials Bàsics, i per a la gestió del projecte del Centre obert Casal-Ot; per al desenvolupament de projectes socials i foment del voluntariat; per a la col·laboració en el Programa JNA, Joves Nucli Antic; i per a la gestió i el manteniment de la Ludoteca Ludugurus.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa porta a terme treballs d’impermeabilització de la coberta de l’auditori de Sant Francesc
Els treballs, amb un cost de 23.000 euros, consisteixen a impermeabilitzar les cobertes laterals de l’auditori de Sant Francesc i en el sanejament del mur de la façana principal, i tenen una durada prevista d’un mes i mig.
Llegir més“Lux Mundi” programa tres noves sessions després d’exhaurir totes les entrades disponibles
Les reserves per a les set sessions previstes de l’espectacular acte de cloenda de Manresa Capital de la Cultura Catalana 2018 a la Seu del dissabte 15 de desembre s’han esgotat en pocs dies, i per aquesta raó se n’han programat tres de noves per atendre les nombroses peticions de persones que hi volien assistir: una el mateix dissabte a les 17.15 i dues per al diumenge 16 de desembre a les 18 i a les 20 h. Les entrades a les noves sessions es poden obtenir a la web del Kursaal o a les taquilles del teatre.
Llegir més
Més de 200 persones han visitat l’exposició Sex o no Sex2 a l’Oficina Jove del Bages
La mostra, que treballa temes d’afectivitat i sexualitat, ha rebut la visita d’un total de 10 grups d’alumnes de 4rt d’ESO que han pogut expressar els seus dubtes el quals han estat resolts i canalitzats a través de l’entitat Actua Vallès, encarregada de realitzar les dinamitzacions.
Llegir més