Sala de premsa

imagen

Manresa homenatja les víctimes de l’holocaust amb una xerrada online i diverses activitats

Les activitats estan organitzades per l’Ajuntament de Manresa, l’Amical de Mauthausen, la Xarxa Mai Més de municipis contra el Feixisme, el Projecte Manresa – Mauthausen i l’Associació Memòria i Història de Manresa amb motiu del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust

Llegir més
imagen

Jordi Valls obre el cicle “Pessics de Vida” del 2021

La Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes i el Centre Cultural el Casino de Manresa engeguen el nou cicle d’entrevistes el dimecres 27 de gener, a les 7 del vespre, amb el director general de Mercabarna i exalcalde de Manresa,  Jordi Valls. L’entrevistarà el periodista Xavier Domènech, a l’Auditori de la Plana de l’Om.

Llegir més
imagen

Més de dues-centes persones participen en la jornada de portes obertes del Campus Universitari de Manresa

UPC Manresa i UManresa van oferir aquest passat dissabte al matí sessions informatives telemàtiques amb l’objectiu de proporcionar als futurs universitaris i universitàries informació relacionada amb els seus estudis i resoldre possibles dubtes.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa una campanya de bons que injectarà un milió d’euros al comerç i a la restauració de la ciutat

L’objectiu de la iniciativa és recuperar la demanda als establiments de la ciutat. Els bons permetran obtenir a la ciutadania un descompte directe del 20% per cada 25 euros de compra. També s’estrena el dispositiu Reactiva, que ofereix assessorament gratuït especialitzat a comerços, bars, restaurants, empreses del sector turístic i persones emprenedores afectades per la Covid-19. Ambdues actuacions formen part del Pla Local de Reconstrucció Social i Econòmica de Manresa, en el que fins ara ja s’hi ha destinat més de 5,2 milions d’euros, 1,9 dels quals en polítiques de l’àmbit laboral, de foment de l’ocupació, d’incentius fiscals i de desenvolupament local.

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Bilbao, a partir de demà

Per treballs de reparació  urgents d’un flonjall a la calçada

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa inicia demà els treballs de pavimentació en calçada única del carrer Lladó

L’actuació forma part de les millores de l’Espai Públic 2020. Els treballs tenen una durada d’un mes i un pressupost de 47.000 euros.

Llegir més

Presentació d'un joc virtual per aprendre art i història a través dels carrers de la ciutat

Dia: 17/05/2021
Hora: 12 hores
Lloc: Centre d'Interpretació del Carrer del Balç
Intervenen:

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

-Francesc Vilà Noguera, director del Museu de Manresa

Llegir més
imagen

S’obre el període de preinscripció a l’Escola d’Art de Manresa

Enguany el centre amplia l’oferta educativa i incorpora un nou cicle de grau mitjà de Serigrafia Artística.

Llegir més

Acte Institucional per commemorar el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

Dia: 16/05/2021
Hora: 19.00 h
Lloc: Auditori Plana de l'Om
Intervenen:

Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

Alba Roca Camps, delegada del Govern a la Catalunya Central

Cristina Cruz Mas, regidora de Feminismes i LGTBI 

Cecília Comas Simon, representant de l'entitat Grup Transfamílies del Bages

*Durant l'acte tindrà lloc l'espectacle: ARRELS, de Mar Puig i Mateu Peramiquel, i es presentarà el grup de transfamílies del Bages

 

AL MATÍ, a les 9.30 hores, es penjarà la bandera irisada a la façana de l’Ajuntament a càrrec de representants dels grups municipals del consistori

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Hospital, aquest diumenge

Amb motiu de la implantació d’un elevador per treballs a la façana d’un edifici

Llegir més
imagen

Manresa rep una subvenció de 136.000 euros de la Diputació de Barcelona per a obres d’inversió a centres educatius

La Diputació de Barcelona ha aprovat el Pla de xoc d’equipaments responsables 2030 en l’àmbit educatiu amb una dotació de 6.26 milions d’euros per 266 ajuntaments i 2 entitats municipals descentralitzades de la demarcació.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament tanca amb èxit la 1a edició de SOS Mentoring, un programa de voluntariat per ajudar les petites empreses a fer front a la crisi de la Covid

Manresa ha estat, durant el 2020, el segon municipi de la província amb més relacions de mentoratge establertes. SOS Mentoring és un programa en què persones empresàries i directives amb experiència ajuden de forma voluntària al col·lectiu d’autònoms i les microempreses a prendre les decisions necessàries en els seus negocis. A Manresa és gestionat pel Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM), amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Llegir més