Sala de premsa
- Afectacions a la mobilitat amb motiu del Campament de Reis
-
Manresa Turisme posa a la venda mascaretes de la ciutat amb la Seu, la Cova i el Carrer del Balç com a protagonistes
- Els propers dijous 24 i 31 de desembre no hi haurà servei de recollida d'escombraries
-
L’Ajuntament de Manresa i el Bisbat de Vic signen un conveni de col·laboració per a la promoció de la Seu
La façana de l'Ajuntament s'il·luminarà aquest dimecres de color blau fosc amb motiu del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Síndrome de Fatiga Crònica
D’aquesta manera, el consistori manresà dona suport a la petició de l’Associació Catalana d’afectades i afectats de fibromiàlgia i altres síndromes de fatiga crònica amb l’objectiu de sensibilitzar sobre aquestes malalties.
Llegir mésManresa viurà una setmana dedicada a recordar el rodatge de la pel·lícula ‘Plácido’ de Berlanga, ara fa 60 anys
Del 17 al 23 de maig, una desena d’activitats coorganitzades per l’entitat El Galliner dins dels actes de la ‘Comissió Manresa, acció!’,commemoraran que fa 60 anys del rodatge a Manresa de ‘Plácido’, una de les pel·lícules més reconegudes de la història del cinema espanyol, rodada pel director valencià Luis García-Berlanga Martí, un film que va ser candidat a l'Oscar com a millor pel·lícula de parla no anglesa.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa llança un vídeo per incentivar la ciutadania a viure al Centre Històric
L’audiovisual recull l’experiència de quatre manresans i manresanes que viuen i treballen al Centre Històric. Els protagonistes exposen els avantatges de tenir un habitatge en aquesta zona i què els va portar a decidir-se per a aquesta opció. La campanya s’emmarca dins la línia d’actuacions que la regidoria del Centre Històric impulsa per reactivar i millorar aquesta part de la ciutat.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa inicia els treballs de substitució de rajoles en mal estat als laterals del primer tram del Passeig
El regidor de Qualitat Urbana, Via Pública I Ciutat Intel·ligent, Josep Gili Prat, ha informat que se substituiran unes 500 peces al Passeig. Posteriorment, es preveu la reposició de 420 peces més a carrers del Centre Històric.
Llegir més«La importància de fer xarxa» és el títol de la primera taula rodona d’entitats LGBTI+ del Bages
Se celebrarà a Santpedor el proper divendres 14 de maig a les 18 hores, amb la participació de set entitats i col·lectius LGTBI+ del territori
Llegir mésTreballs d’Aigües de Manresa a l’accés a la fàbrica Vermella (Sant Pau)
Durant l’execució de les obres de renovació de la xarxa d’aigua potable es mantindrà l’accés de vehicles
Llegir mésManresa presenta l’aplicació a la ciutat de la nova normativa estatal de límit de velocitat a 30 km/h, que entra en vigor dimarts vinent
- Els objectius principals de “Ciutats a 30” són la millora de la seguretat dels vianants i reduir l’accidentalitat i la gravetat de les lesions, millorar la coexistència amb altres modes de mobilitat més sostenible, millorar la qualitat de l’aire i reduir la contaminació acústica.
- En una primera fase, a partir de la setmana vinent, es retirà la senyalització contradictòria i es senyalitzaran els carrers a 30 km/h amb senyalització vertical. Les travessies, com carretera de Viladordis fins a la C-55, Pujada Roja, carretera d’Igualada i el P.I. de Bufalvent, es mantenen a 50 km/h.
UManresa promourà la reflexió i el debat sobre el potencial transformador de l’educació en el marc del projecte Manresa 2022
La Fundació Universitària del Bages ha assumit l’encàrrec de tirar endavant part de les actuacions vinculades a l’àmbit de l’educació de Manresa 2022 i el gener vinent posarà en marxa el programa d'activitats "Mestres que (es) transformen", per promoure la reflexió i el debat sobre el potecial transformador de l'educació. Les accions es concretaran en projectes educatius transformadors que es puguin implantar durant el curs 2022-2023
Llegir mésTall de trànsit en un tram del carrer del Cós, dissabte al matí
Per la implantació d’un camió de bombeig per a uns treballs de desembossament de les canonades
Llegir més