Els escrits es poden enviar per correu electrònic manresa2022@gmail.com, signats o mantenint l'anonimat, i formaran part de l'arxiu del projecte Manresa 2022
Llegir més
El servei es farà amb les línies 6 i 7 (de festius), que cobreixen la major part dels barris de Manresa. A més a més, la línia 8, que habitualment ja té servei fins a les 24 h, serà gratuïta a partir de les 22 h, convertint-se en bus nocturn durant aquesta franja de dues hores.
Llegir mésL’Ajuntament recomana utilitzar aquesta via per reservar les localitats. Es podrà fer a partir d’aquest dijous 20 d’agost a les 9 del matí.
Llegir mésLa corporació municipal de Manresa manifesta el seu condol per la pèrdua d’Agustí Perramon Prunés, que ha mort a l’edat de 86 anys. Activista social i cultural, va fundar i presidir durant 20 anys l’Associació de Veïns i Veïnes de les Escodines i fou membre de la Federació d’AVV de Manresa. El 2007 va rebre la Medalla de la Ciutat, i el 2018 va ser distingit amb el Premi del Consell Municipal de la Gent Gran. També ha estat membre del Consell d’Administració de FORUM durant prop de 25 anys.
Deu joves de centres de menors no acompanyats dissenyen i pinten un mural amb l’objectiu d’eliminar rumors que els vinculen de forma generalitzada amb la delinqüència. El mural, conduït per l’artista local Txema Rico, estarà finalitzat a principis de setembre al Carrer Na Bastardes.
Llegir mésEl projecte de ‘land art’, que porta per títol “Microscopies”, combinarà obres efímeres amb obres permanents, que s’aniran incrementant any rere any. Aquesta primera edició es realitzarà al Parc del Secà durant les tardes del 28 i 29 d’agost.
Llegir mésDe la mà de l’Agència Catalana de Turisme, Manresa presentarà la seva oferta turística a operadors nacionals i internacionals a dues accions comercials en format virtual.
Llegir mésL’Ajuntament recomana realitzar la reserva gratuïta d’entrades per als espectacles i concerts, que es podrà fer a partir del dia 20 d’agost. Es farà un doble castell de focs simultani des del Palau Firal i l’aparcament del Congost per tal que la ciutadania pugui gaudir dels focs artificials des de casa.
Llegir mésEs tracta d’un servei que reforça el que ja es presta de manera habitual. Els treballs, molt específics, es concentren en l’eliminació de taques ennegrides que han quedat incrustades de manera més permanent als espais de vianants.
Llegir mésEl disseny és de Dani Hernández Massegú. Es vendran per cinc euros i els diners recaptats es destinaran a finalitats socials.
Llegir mésLa iniciativa ‘SOS Mentoring’ parteix de la Fundació Autoocupació i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Llegir més