El Ple Municipal de l’Ajuntament de Manresa, que se celebra aquest dijous 19 de novembre, s’obrirà amb la intervenció del Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, que presentarà un informe que recull les queixes i consultes tramitades a la ciutat en el període 2018-2019. La visita s’inscriu en el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament i el Síndic signat l’octubre del 2017.
Llegir mésSala de premsa
-
El Síndic de Greuges de Catalunya presentarà el seu informe al Ple Municipal de Manresa d’aquest dijous
-
EL SIAD i el SAI LGTBI de Manresa ofereixen assessorament, recursos i tallers a les entitats del lleure que detectin actituds o situacions de caràcter sexista
-
El CEDEM organitza una sessió formativa en el marc del programa Reempresa
-
L’Ajuntament de Manresa commemora el Dia Internacional dels Drets dels Infants posant el focus en el seu dret d’opinió i de ser escoltats
L’Ajuntament de Manresa i Ferrocarrils de la Generalitat convoquen una sessió pública per exposar el projecte d’integració de la línia de ferrocarril a la ciutat
L’auditori de la Plana de l’Om acollirà dilluns vinent, dia 19, la presentació del projecte de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) de perllongament i integració de la seva línia a Manresa, un projecte de gran impacte que comportarà el desenvolupament urbanístic de diversos sectors de la ciutat. Hi assistiran l’alcalde Marc Aloy Guàrdia, el president de FGC, Ricard Font Hereu; i el regidor d’Urbanisme i Mobilitat, David Aaron López Martí. Durant l’acte es presentarà un vídeo amb una recreació virtual de la transformació urbana que generarà aquesta actuació.
La Setmana de l’Ocupació del Bages se celebrarà en format virtual i inclourà diferents tallers i xerrades
Les jornades de networking, que tenen l’objectiu de posar en contacte empreses i persones que busquen feina, tindran lloc del 19 al 22 d’abril
Llegir mésTorna el CLAM, el Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya
Del 30 d’abril al 9 de Maig, el CLAM celebrarà la dissetena edició, amb una programació de qualitat adaptada als actuals condicionants de la pandèmia, i destacades novetats per garantir el seu futur. El Festival compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Manresa.
L’Ajuntament de Manresa inicia el projecte ‘Escodines emprèn!’ per promoure la reobertura de locals buits
El programa, impulsat per la Regidoria del Centre Històric, vol facilitar espais per a joves emprenedors de la ciutat, millorar la imatge de la zona i generar un nou eix com a viver d’activitats econòmiques. S’ha engegat posant a disposició un local comercial a un lloguer molt assequible.
Llegir mésTall de trànsit en un tram del carrer Nou, fins demà a les 8 del matí
Per treballs de pavimentació arran d’unes obres per substituir la canalització de gas
Llegir mésTreballs d’eliminació de senyalització provisional al carrer Barcelona, demà
L’actuació es farà el dimarts 13 d’abril. El trànsit es regularà en pas alternatiu
Llegir mésEl primer diàleg artístic del cicle Quinze Vint-i-dos exhaureix localitats
El pròxim dissabte 17 d’abril tindrà lloc el segon espectacle d’improvisació del cicle, “Entre friccions i evolucions”, amb Anaïs Vila, Pino Steiner i Xavier Palomino a l’Espai Manresa 1522
Presentació del projecte per fer una gran àrea d'esbarjo exclusiva per a gossos
Dia: 12/04/2021
Hora: 12 hores
Lloc: Passatge Dante
Intervenen:
-M. Mercè Tarragó Costa, regidora de Ciutat Saludable
-Pol Huguet Estrada, regidor de Ciutat Verda
*Entrada a través del carrer Dante o a través de l'avinguda de les Bases de Manresa.
Llegir mésPessics de Saviesa arrenca aquest dijous amb una conferència de la filòsofa Núria Sara Miras
L’acte titulat “Poder-sobre o poder-amb. Conceptes contemporanis del poder i l'autoritat” tindrà lloc a l’Espai Plana de l’Om, a les 7 de la tarda. Les entrades es poden aconseguir de forma telemàtica a la web de Kursaal al següent enllaç
Llegir mésManresa inicia els treballs per millorar la senyalització i els murs de pedra seca al tram final del Camí Ignasià
L’actuació sobre els murs de delimitació de pedra seca pretén recuperar el paisatge dels camins d’origen medieval de la zona de Santa Caterina. Les actuacions sobre la senyalització tenen l’objectiu de millorar l’orientació geogràfica en aquest itinerari i fixar i consolidar la toponímia de la zona, especialment la nomenclatura de la xarxa de camins.
Llegir més