Sala de premsa

imagen

Manresa 2022 engega la iniciativa 'Anima l'ànima' per a recollir testimonis del confinament

Els escrits es poden enviar per correu electrònic manresa2022@gmail.com, signats o mantenint l'anonimat, i formaran part de l'arxiu del projecte Manresa 2022

 

Llegir més
imagen

El Casal de Joves la Kampana guanya el 2n premi del Concurs Hip Hop per la Pau impulsat des de l’Institut Català Internacional per la Pau

Els joves del casal manresà s'han imposat en la categoria d’entitats socials amb la peça Rap per la igualtat, que mostra de rebuig a les violències i a les desigualtats.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa garanteix l’aigua potable a tots els domicilis amb la instal·lació de comptadors solidaris a famílies vulnerables

En la situació actual de crisi pel coronavirus, l’Ajuntament de Manresa considera essencial que no hi hagi cap persona ni família que no disposi d’aigua corrent a casa. Per aquest motiu, Aigües de Manresa ha començat la instal·lació de comptadors d’aigua solidaris a les famílies vulnerables. Ja hi ha 23 casos detectats per Serveis Socials en què s’han instal·lat comptadors, i n’hi ha prop de 50 més que s’estan gestionant.


Llegir més
imagen

CRÒNICA DEL PLE MUNICIPAL: L’Ajuntament de Manresa celebra el primer ple telemàtic de la historia, centrat en les actuacions per frenar la propagació del coronavirus

Mai fins ara s’havia fet un Ple Municipal amb tan poques persones al Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa. Amb gairebé tots els regidors a casa seva i connectats a través de la xarxa, el ple s’ha centrat en qüestions diverses vinculades amb l’actual situació d’alarma per la crisi del coronavirus. Els grups han aprovat una declaració conjunta que ha llegit l’alcalde, i han acordat destinar 70.000 euros a comprar equips de protecció i finançar un aparell per realitzar testos ràpids per a la Fundació Althaia. El Ple ha servit per fer un repàs del conjunt de mesures acordades pel consistori en el marc de la crisi.


Llegir més

Treballs de pavimentació a un tram del Passeig i al carrer Major, a partir de demà

Formen part del Pla de millora de l’Espai Públic 2020, que preveu treballs a les calçades de 20 carrers de la ciutat

Llegir més

AVUI DIMARTS: Roda de premsa per informar de la Festa Major de Manresa 2020

Dia: 24/08/2020
Hora: 6 de la tarda
Lloc: Sala de premsa de l'Ajuntament de Manresa (plaça Major, 1, baixos)
Intervenen:

-Marc Aloy Guàrdia, alcalde de Manresa

-Joan Calmet Piqué, regidor de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil

-Anna Crespo Obiols, regidora de Cultura i Festes

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa manté una Festa Major inèdita que compleix totes les condicions de seguretat de la Covid

El govern recorda que no es farà cap dels actes multitudinaris habituals i que el programa, que s’ha reduït substancialment, ja es va dissenyar tenint en compte tots els protocols de seguretat decretats per la pandèmia. Les noves mesures anunciades pel president Torra aquest dilluns no representen un canvi significatiu pel que fa als espectacles culturals organitzats en recintes tancats o perimetrats, amb aforaments limitats, entrades preassignades i control d’accés, com seria el cas dels actes de la Festa Major.

Llegir més

Treballs de canalització elèctrica al Polígon de Bufalvent, a partir de demà

L’actuació tindrà lloc als carrers Pau Miralda i Doctor Ferran. Es mantindrà el pas de vehicles en doble sentit de circulació

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa programa una segona funció de l’espectacle de benvinguda a la Festa Major

Es farà dimecres 26 d'agost a les nou del vespre, just després de la primera funció, que arrencarà a les vuit. Les entrades gratuïtes es podran reservar a partir d’avui dilluns a les dues del migdia.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament inicia els treballs de millora de la calçada de 20 carrers, amb una inversió de 350.000 euros, en el marc del Pla de Millora de l'Espai Públic 2020

L’Ajuntament de Manresa posa en marxa, per quart any consecutiu, el Pla de Millora de l’Espai Públic, que significarà una inversió global d’un milió d’euros. La primera de les actuacions del pla està adreçada a millorar les calçades de 20 vials de la ciutat, amb una superfície total de 18.348 m2 i una inversió de 350.000 euros.

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al Polígon Els Trullols, a partir de dilluns

Amb motiu d’aquests treballs s’ocuparan 2 dels 4 carrils de circulació de l’avinguda dels Països Catalans, entre els carrers Àlvar Aalto i Agustí Coll


Llegir més
imagen

Manresa Turisme i l’Hotelet Casa Padró estrenen una nova proposta gastronòmica i cultural

Els “Esmorzars Modernistes” es podran realitzar a partir de divendres 28 d’agost. La proposta inclou esmorzar al Rooftop de l’Hotelet i una visita guiada pels principals espais modernistes de la ciutat.


Llegir més
imagen

La reserva gratuïta d’entrades per als espectacles de Festa Major s’ha obert avui al matí

Amb motiu de la Covid, tots els actes tindran un aforament limitat i un control d’accés. Les entrades per a les visites a la Manresa Desconeguda es podran reservar a partir de dilluns.

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Dos de Maig, aquest divendres

Per treballs vinculats a l’enderroc de benzinera i la construcció d’un edifici comercial


Llegir més