Sala de premsa

imagen

L’espectacle intergeneracional inclusiu “Emociona’t que és Nadal” arriba amb més participació que mai i amb funcions al Conservatori i a Lledoners

El teatre Conservatori acollirà el 3 de gener, a les 8 del vespre, una nova edició de l’espectacle “Emociona’t, que és Nadal,” el muntatge de música, teatre i dansa amb la participació d’una desena de corals i entitats de la ciutat. Enguany seran prop de 150 persones les que hi participaran, amb les incorporacions del Cor d’Invulnerables, de l’Orfeó Manresà i de la Coral Sardanista Dintre el Bosc. Abans de l’actuació oberta al públic, aquest divendres, dia 27, l’espectacle també es representarà al centre penitenciari Lledoners.


Llegir més
imagen

Manresa acollirà durant el mes de gener el rodatge de dues sèries de Netflix: la segona part de ‘Hache’ i ‘El Inocente’

Durant el primer mes de l’any Manresa es tornarà a convertir en escenari de dues sèries de la plataforma Netflix: “HACHE”, que rodarà la seva segona temporada a la ciutat, i la nova sèrie “El Inocente”. Les produccions han estat pactades per la Manresa Film Comission de l’Ajuntament de Manresa.

Llegir més
imagen

El Ple aprova un pressupost de 90,99 milions d'euros per al 2020 amb la xifra més alta d'inversions en 10 anys

L'Ajuntament de Manresa tindrà un pressupost de 90.993.622 euros milions d'euros al 2020 després que el Ple municipal ha aprovat avui la proposta presentada per l’equip de governamb els vots favorables d'ERC, JxM i PSC-CP i els vots en contra de FM i Cs. Aquesta xifra representa 3.788.623 euros més que el 2019, quan el pressupost va ser de 87.204.999 euros. 

Llegir més

Presentació de la 34a edició del Campi qui Jugui

Dia: 22/12/2019
Hora: 2/4 de 2 del migdia
Lloc: Complex esportiu Vell Congost
Intervenen:

-Rosa Ortega, regidora d’Infància, Joventut i Persones Grans.

-Silvia Bayer, presidenta de l'associació Campi qui jugui.

Llegir més
imagen

Manresa se suma als actes virtuals que commemoren els 75 anys de l’alliberament de Mauthausen

Els centres educatius que impulsen el Projecte Manresa-Mauthausen i Foto Art, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manresa, han editat un petit vídeo coincidint amb els 75 anys de l’alliberament del camp de concentració nazi de Mauthausen, que es commemoren aquest 5 de maig. El vídeo recull les visites que estudiants manresans i fruitosencs han fet els darrers anys als camps de Mauthausen i Gusen, unes visites que enguany, a causa de la pandèmia del coronavirus, no es podran realitzar. D’altra banda, s’insta a tota la ciutadania a la cerimònia virtual internacional que tindrà lloc el dia 10 de maig.

Llegir més

Tall de trànsit al passatge dels Amics, demà

Per la implantació d'una grua al carrer Sobrerroca, 18


Llegir més
imagen

NOVA FORMACIÓ ONLINE: COM SER SELECCIONAT A INFOJOBS 70% EFECTIVITAT

Durant aquest mes de maig el CIO implementa la seva segona formació online, després de l'èxit del curs "Les pors que ens bloquegen".

 

Llegir més
imagen

L’Oficina Jove del Bages adapta el ‘Punt al Pati’ i el ‘Punt al Campus’ on-line i presenta un Kahoot sobre noves tecnologies

Manresa Jove - Oficina Jove del Bages ha preparat una activitat on-line sobre Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació (NTIC) que es podrà realitzar durant tota la setmana a través de la plataforma educativa kahoot.it. Aquesta activitat estava prevista que es realitzés dins el ‘Punt al pati’ i el ‘Punt al Campus’, que es desenvolupa de forma presencial als centres des secundària i a les universitats de Manresa.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament organitza un nou Espai Creatiu via on-line sobre “Narrativa i escriptura amb accent de dona”

Començarà el proper 19 de maig i està dirigit tant a persones joves com adultes. El període d’inscripcions s’obre demà i fins al 15 de maig.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa inicia els treballs de reparació del parquet del pavelló del Pujolet

Aprofitant la manca d’activitat esportiva a causa de la Covid-19, s’està posant a punt la pista de cara a la nova temporada.

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al Camí de Sant Pau, a partir de demà

Amb motiu d’aquest treballs, que tenen una durada de 4 setmanes, l’entrada de vehicles al barri de Sant Pau es realitzarà per l’accés proper al Pont Vell i la sortida pel vial proper a la rotonda de Fabriques.

 

Llegir més

Tall de trànsit al carrer de les Piques, a partir de demà

A causa d'uns treballs de canalització soterrada d'Endesa

Llegir més
imagen

El pla de desescalada avança a partir de dilluns amb l’obertura de comerços amb atenció individual i cita prèvia i de bars i restaurants amb menjar per emportar

El pla de quatre fases aprovat pel govern de l’Estat també estableix que les activitats s’hauran de desenvolupar en condicions de seguretat, autoprotecció i distanciament social, i que els establiments hauran de ser periòdicament desinfectats i higienitzats.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa demana als propietaris i administradors de locals comercials i d’habitatges que siguin flexibles en el cobrament dels lloguers

L’Ajuntament de Manresa ha adreçat cartes als propietaris i administradors de locals comercials o bé d’habitatges de la ciutat en què, en el marc de la situació derivada del coronavirus, els demana que siguin flexibles en la gestió de les rendes amb els seus llogaters, amb mesures com rebaixes, ajornaments i condonacions, sempre que sigui possible. L’Ajuntament s’ofereix a fer de mitjancer per facilitar la bona entesa entre els diversos agents i recorda que fer front a les conseqüències econòmiques de la pandèmia ha de ser una tasca compartida .


Llegir més