La mostra, que es pot veure a la Sala d’Exposicions del Centre Cultural el Casino fins al 28 d’octubre, aplega una setantena de gravats d’artistes de primeríssim nivell internacional com: Picasso, Warhol, Matisse, Casas, Chagall, Miró, Renoir, Tàpies, Guinovart, Lichtenstein, Le Corbusier, Rodin i Tharrats, entre d’altres.
Llegir mésSala de premsa
Noticies del tipus : Notes de premsa
Manresa acull aquest dissabte l’Open Internacional d’Escacs Actius Fundació Joviat
Durant la jornada es disputaran 9 rondes en un grup únic, però amb classificacions separades per edats i nivells, i amb la participació de Grans Mestres i Mestres Internacionals. La dotació econòmica és de més de 1.800 euros en premis, que s’ha finançat amb microsponsors de diverses empreses i comerços del Bages.
Llegir mésS’obren inscripcions per apuntar-se a les activitats que ofereix Manresa Jove d’octubre a desembre
L’Espai Jove Joan Amades i el Casal de Joves la Kampana han programat diversos tallers de temàtiques diferents que es recullen en un fulletó que s’envia als joves de 14 a 18 anys i que també també inclou els actes de la Casa de la Música i el Teatre Kursaal.
Llegir més
Acte d’homenatge als manresans mobilitzats per la Lleva del biberó
Es convida a totes les persones que vulguin aportar testimoni o documentació de soldats que fan formar part d’aquesta lleva amb motiu de la commemoració del seu 80è aniversari. L’acte d’homenatge es farà el 2 de desembre i serà obert a totes les persones que vulguin assistir-hi.
Llegir més
L’Ajuntament de Manresa lliurarà la Medalla de la ciutat al Mèrit Educatiu a l’EPSEM, dimecres vinent
L’acte tindrà lloc a les 7 de la tarda al Saló de Sessions de la Casa Consistorial i hi intervindrà el Dr. Màrius Rubiralta, exsecretari d’estat i exrector de la UB.
Llegir mésDilluns, el Casal de les Escodines i el Centre Cívic Selves i Carner estrenen exposicions
El Casal de les Escodines acull l’exposició ‘Art i comunitat’, un conjunt d’obres del taller de pintura realitzat al barri de la Balconada. El Centre Cívic Selves i Carner, per la seva banda, inaugura el recull d’obres de pintura figurativa elaborades per Anna Maria Rebull. Ambdues mostres es podran veure fins al 28 de setembre.
Llegir més
El projecte "Manresa des d'una altra mirada” arrenca dijous vinent posant el focus en el món de la salut
El doctor Miquel Vilardell i el gastrònom Toni Massanés inicien la setmana vinent el cicle de “ponències escèniques” protagonitzades per professionals, acadèmics, comunicadors i pensadors de reconegut prestigi a nivell català i internacional que aportaran la seva opinió, la seva mirada sobre diversos aspectes de la societat actual.

L’ Ajuntament de Manresa participa en la trobada de socis de la xarxa europea URBACT "Re-Grow City" a la ciutat alemanya d’Altena
El projecte URBACT III és un programa europeu d'aprenentatge i d'intercanvi que promou el desenvolupament urbà sostenible. El programa dóna suport a diverses ciutats europees amb l'objectiu de treballar conjuntament en el desenvolupament de solucions i afrontar els reptes urbans més importants.
Llegir mésEl CEDEM organitza un curs formatiu per saber com obrir una franquícia
Tindrà lloc els dies 20 i 25 de setembre, de 9.30h a 13.30h al Palau Firal de Manresa
Llegir mésComencen les activitats del programa 'Manresa, Esport i Salut' adreçades a adults i gent gran
Aquest curs s’ofereixen un total de 740 places, de les quals encara queden algunes de lliures (un 20%). Les persones interessades s’hi poden inscriure trucant al 010. Les primeres sessions dirigides, que han començat aquesta setmana, han estat les de Gimnàstica de Manteniment i de Gimnàstica Dolça a diferents equipaments de la ciutat.
Llegir més