Sala de premsa

imagen

Lliurament de premis del 5è concurs fotogràfic de la Demarcació de les Comarques Centrals del Col·legi d’Arquitectes

Un dels premis del concurs l’atorga el Centre Històric de Manresa.  L’acte es va celebrar ahir a Vic amb la presència de la regidora de Centre Històric de l’Ajuntament de Manresa, Claudina Relat Goberna.

Llegir més

Treballs d'Aigües de Manresa al barri de la Bellavista, a partir de dijous

Durant l'actuació és tallarà el trànsit de vehicles al camí de les Tres Forques

 

Llegir més
imagen

L'Ajuntament farà tractaments herbicides a equipaments esportius municipals

Les actuacions es duran a terme aquest dijous als camps de futbol de la Mion i del Congost

Llegir més
imagen

Dijous s’estrena “Natura és Cultura”, una exposició fotogràfica i audiovisual que mostra el treball artístic de persones d’entitats de salut mental de Catalunya

La mostra, que recull la tasca social a través de fotografies d’Oriol Segon Torra, es podrà veure fins al 18 d’octubre a l’Espai 7 del Centre Cultural el Casino de Manresa, dins de la mostra d’activitats de la +Mediterrània i coincidint amb el Dia Mundial de la Salut Mental.


 

 

Llegir més

Treballs de canalització elèctrica a l’avinguda Països Catalans, a partir de demà

S’hi habilitarà un itinerari alternatiu, protegit i senyalitzat per a vianants

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa finalitza el segon conjunt de millores en espais verds de la ciutat

S’han plantat prop d’un centenar d’arbres i arbustives a la zona del Pont Nou, s’ha enjardinat el talús situat a la carretera de Sant Joan, sota els Panyos, i s’ha reposat arbrat del parc del Casino. A petició de l’Associació de Veïns, s’ha enjardinat el xamfrà entre el carrer Enric Morera i la Carretera de Santpedor, on usuaris del centre Art de Viure d’Ampans han pintat un mural. Els treballs formen part del pla del 2020 per enverdir la ciutat, dotat amb 65.000 euros. Per al 2021, es preveu una partida de 75.000 euros més per continuar millorant els espais verds de Manresa.

Llegir més

Presentació del segon conjunt de millores als espais verds de Manresa

Dia: 24/02/2021
Hora: 13 h
Lloc: C/ Enric Morera nº 6 (cantonada amb carretera Santpedor)
Intervenen:

Pol Huguet Estrada, regidor de Ciutat Verda

Carles Boix, president de l'Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor

Llegir més

Tall de trànsit al passatge dels Dipòsits Vells, demà al matí

Per treballs de neteja del clavegueram a càrrec d’Aigües de Manresa


Llegir més

Tall de trànsit al carrer Fonollar, demà

El tall es farà de 9.30 a 14.30 h, per implantar un camió grua

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa posa el punt de mira en l’impacte de la pandèmia sobre les dones en la commemoració del 8 de març

Amb la col·laboració de 15 entitats de la ciutat, se celebraran al llarg del mes un total de 26 actes, que s’han adaptat a la normativa Covid. L’acte commemoratiu del 8 de març es trasllada a l’auditori de la Plana de l’Om. Comptarà amb l’actuació de dansa “Totes”, de l’Esbart Manresà, un espectacle de petit format que, a través de la dansa contemporània, fa una mirada al moviment feminista. Pel que fa a la Cursa de la Dona, que impulsa el Club Vela, s’hi podrà participar de manera individual, corrent o caminant.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament preveu posar en marxa l’ascensor del carrer Circumval·lació a la primavera

El gruix dels treballs a l’estructura i entorn ja estan enllestits, però el retard en l’entrega d’aparells elevadors arreu de l’estat per part de l’empresa subministradora impedeix concloure l’actuació amb els terminis inicialment previstos.

Llegir més

Presentació dels actes del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones

Dia: 23/02/2021
Hora: 11 hores
Lloc: Sala d'actes del Casino
Intervenen:

Cristina Cruz Mas, regidora de Feminismes i LGTBI

Sandra Pujol Solernou, representant del Consell Municipal de la Dona

Esteve Camps Palmes, director del Vela Club Fitness

Carme Batista Albacete, tècnica del Servei d'informació i Atenció a les Dones (SIAD)

Llegir més
imagen

La Festa de la Llum 2021 celebra aquesta setmana els darrers actes

La xerrada “Fem memòria: la Llum i el teatre”, el taller de tintura natural “Pagesos, joglars i cavallers”, l’obra de teatre “La Tempesta” i el concert “OBC: les músiques de Pau Casals”, són les propostes que tindran lloc aquesta setmana. També es podran visitar les exposicions “Gravori + O”, al Centre Cultural el Casino; i “Arquitectes artistes”, a la Casa Lluvià.

Llegir més
imagen

Text íntegre del pregó institucional de la Festa de la Llum 2021

A càrrec de Valentí Oviedo Cornejo, gestor cultural i Director General del Gran Teatre del Liceu

 

Llegir més