Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament de Manresa organitza un curs de Comunicació No Violenta i de prevenció de conflictes

Amb l’objectiu de continuar impulsant la Cultura de la No-Violència, s’inicia una formació en línia sobre Comunicació No Violenta amb  diferents horaris i formats per a educadors, educadores i persones interessades a millorar les relacions interpersonals.

 

Llegir més

Construcció d'un mur de formigó a l'accés del barri de Miralpeix

Els treballs començaran dimarts vinent i tindran una durada de sis setmanes

Llegir més

Tall de trànsit a la plaça Hospital, aquest diumenge

Amb motiu del rodatge de la pel·lícula “Las leyes de la Frontera”, aquest tall de trànsit era previst inicialment per dissabte, però finalment es farà l’endemà de 8 a 20 h.

Llegir més
imagen

El Tocats de Lletra 2020 aposta per “la ciutat poètica” i combinarà actes presencials i virtuals

Aquest any, més que mai, el festival literari manresà ha reforçat el seu compromís amb la cultura oferint un programa amb vint-i-cinc actes a l’entorn de la poesia, la paraula i la música, bona part dels quals també es podran seguir per Internet.

La XIV edició del Tocats de Lletra se celebrarà del 20 d’octubre a l’1 de novembre i s’inaugurarà amb l’espectacle “Afecte i vernacle”, amb el xafonista Llibert Fortuny i el poeta Josep Pedrals.


Llegir més
imagen

Centres educatius de Manresa acullen l’activitat «Juntes ho podem tot», amb motiu de la commemoració del 8 de març

Aquesta activitat, impulsada des de l'Oficina Jove del Bages a través dels Punts al Pati i el Punt al Campus, es desenvoluparà  fins al 12 de març  amb l’objectiu de sensibilitzar les persones joves sobre les actituds masclistes i violències de gènere.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa adjudica els dos lots de més grans del nou contracte de manteniment dels espais verds de la ciutat

El nou contracte incrementa la seva dotació econòmica en un 64,3% i augmenta els criteris ambientals i socials. Per primera vegada, s’ha reservat un dels lots grans a centres especials d’ocupació d’iniciativa social i a empreses d’inserció. 

 

Llegir més
imagen

El CEDEM organitza un curs on-line per aprendre a gestionar una botiga digital

El curs  “De la botiga física a la botiga on-line: Crea la teva botiga digital amb ShopifY” es tindrà lloc els dies 10 i 17 març i serà impartit per Jordi Manero i Clàudia Ferrer, fundadors de  l’Ecommerce Cuadia&Julia

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Joc de la Pilota, divendres a la tarda

Per la implantació al carrer d’un camió formigonera

Llegir més
imagen

Les obres per substituir el paviment dels carrers Escodines i Sant Bartomeu encaren la recta final

El regidor de Qualitat Urbana, Via Pública i Ciutat Intel·ligent, Josep Gili Prat, ha realitzat aquest matí una visita a la zona amb la presidenta de l’Associació de Veïns, Carme Carrió, amb qui s’ha constatat el bon ritme de les obres.

Llegir més
imagen

La 37a Transéquia se celebrarà en un nou format adaptat a la pandèmia i tindrà un vessant solidari

L’edició d’enguany, que tindrà lloc del 7 al 31 de març, tindrà un vessant solidari i els donatius recaptats es destinaran a la Fundació Althaia i a la Fundació Sant Andreu Salut de Manresa per lluitar contra la Covid-19. Els detalls de la Transéquia 2021 s’han presentat aquest dimecres en una roda de premsa que ha comptat amb les intervencions de la regidora de Cultura i Festes, Anna Crespo Obiols; de la coordinadora de la Transéquia i directora de la Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Séquia, Laia Muns; de la Cap del servei de Comunicació, Participació i Mecenatge de la Fundació Althaia, Antònia Raich; i del vicepresident de la Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Séquia, Josep Alabern.  Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer on-line fins al 31 de març.

 

Llegir més
imagen

El Punt d’Atenció a l’Emprenedor (PAE) de Manresa gestiona 102 altes d’empresa, durant el 2020

Els Punts d’Atenció a l’Emprenedor (PAE) són o­ficines autoritzades pel Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme, des d’on es realitza la tramitació de constitució de les formes jurídiques més habituals (autònoms, SL...) de manera telemàtica i gratuïta. El PAE de Manresa, gestionat pel CEDEM de l’Ajuntament de Manresa, ha estat el tercer punt de la demarcació de Barcelona que ha registrat més altes.


Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa farà un tractament herbicida al cementiri

El tractament fitosanitari està previst per aquest dijous i divendres, de 8 a 14 h.


Llegir més
imagen

L’Oficina Jove del Bages obre un nou servei d’acompanyament i assessorament emocional adreçat als i les joves de la comarca

El nou servei, impulsat per l’Ajuntament de Manresa, té per objectiu abordar temes que preocupen i afecten la salut emocional d’aquest col·lectiu. Es tracta d’un servei confidencial i gratuït, que oferirà atenció professional per part d’una educadora social i una psicòloga.

Llegir més
imagen

S’obren les inscripcions per al nou Espai Creatiu on-line «Literatura en veu de dona. Del silenci al relat de les pròpies vivències»

L’Espai Creatiu es farà en 8 sessions, del 24 de març al 12 de maig, de 18.30 a 20 h. Es tracta d’una proposta compartida per reflexionar sobre el paper que han ocupat les dones en la literatura, ja sigui com a autores o com a protagonistes.

 

Llegir més