Sala de premsa

Noticies del tipus : Notes de premsa

imagen

S’obren noves inscripcions per fer la visita “Hora 20.22”, amb l’objectiu de promoure el projecte Manresa 2022

La proposta és gratuïta i ofereix un recorregut pels indrets més emblemàtics de la Manresa Ignasiana, com la Seu, el carrer del Balç o l’Espai 1522, i inclou també algunes sorpreses i un tast gastronòmic final. Després de l’èxit de la iniciativa impulsada a finals de l’any passat,  s’han programat noves visites per als dies 25 de gener; 1,8 i 15 de febrer; i 1,8,15 i 22 de març.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa signa dos convenis amb el Bisbat de Vic per a la difusió turística de la basílica de la Seu

Els acords, signats per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el rector de la Basílica de la Seu, Jean Hakolimana, atorguen al Bisbat de Vic dues subvencions per un total de 58.800 euros. 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa signa un conveni amb la Fundació la Cova per promocionar el Centre d’Espiritualitat i el Camí Ignasià

L’acord, signat per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el director executiu de la Cova Sant Ignasi, Lluís Pagès, atorga a l’entitat una subvenció de 8.800 euros.

Llegir més
imagen

El Campi Qui Jugui ofereix dues sessions educatives de conta contes per fomentar la inclusió i el respecte pels altres

L’activitat està adreçada als infants de 2 a 6 anys i es realitzarà el diumenge 30 i dilluns 31 de desembre, a partir d’1/4 de 7 de la tarda, a l’espai habilitat per a contes.

Llegir més
imagen

L'Ajuntament de Manresa congela les tarifes del transport de bus urbà per al 2019 i actualitza els preus de la zona blava

L’Ajuntament de Manresa ha aprovat les tarifes de bus urbà del 2019, que mantenen les tarifes respecte l’any anterior. Així doncs, el bitllet senzill es manté en 2 euros, el mateix preu que el 2012, per sota encara dels 2,15 euros que havia costat entre 2014 i 2016. El cost mitjà de cada viatge continua sent de 0,647 euros, tenint en compte que la majoria de trajectes es fan en títols com la T-10 i la T-bonificada. D’altra banda, el consistori ha aprovat l’actualització de preus de la zona blava, que augmenten com l’IPC, segons estableix el contracte de concessió.

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa signa un conveni amb el Club Manresa Futbol Sala per promocionar aquest esport en totes les categories

L’acord, signat per l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el president del Club Manresa Futbol Sala, Pere Joan Pusó, atorga a l’entitat una subvenció d’11.800 euros.  

Llegir més
imagen

Més de 900 persones i 17 carrosses a la cavalcada de Reis 2019 de Manresa

Començarà a les 6 de la tarda a la Muralla de Sant Francesc i repeteix l’itinerari que es va estrenar el 2016, amb el recorregut a peu dels Reis i les principals figures des de Sant Domènec a la plaça Major, passant pel carrer del Born i Sant Miquel. Les carrosses dels tres Reis, estrenades l’any passat, han millorat la il·luminació, i s’estrenen noves coreografies. A partir d’aquest dissabte, el Carter Reial s’instal·la davant de l’Ajuntament, amb ampliació horària per reduir cues.


Llegir més
imagen

Els propers dilluns 24 i 31 de desembre no hi haurà servei de recollida d’escombraries

L’Ajuntament de Manresa demana a la ciutadania que no tregui les deixalles les vigílies de Nadal i Cap d’Any, perquè com és habitual en aquestes dates, no hi haurà servei de recollida. Sí que n’hi haurà la resta de dies, festius inclosos, en l’horari habitual, als vespres. També es recorda la importància de reciclar i de no deixar els mobles al carrer.

Llegir més
imagen

Els propers dilluns 24 i 31 de desembre el bus urbà finalitzarà el seu servei abans de l’horari normal

Com és habitual en aquestes dates, el transport públic Bus Manresa modificarà els horaris de les línies L1-La Balconada i L2-La Parada, que finalitzaran a les 22.10 h a Guimerà, i de la línia L8-Perimetral Estacions, que acabarà el seu servei a la parada de Sant Joan de Déu a les 22.30 h.  

Llegir més
imagen

El carrer del Balç acollirà aquest cap de setmana "El poema de Nadal", una versió de petit format del text de Josep M. de Sagarra

L’espectacle estarà protagonitzat pels manresans Alícia Puertas, Ivan Padilla i Arnau Barrios. Es podrà veure el dissabte 22 i diumenge 23 de desembre en tres sessions: a les 17.30, 18.45 i 20 h. Cada representació té una durada de 45 minuts i l’aforament és limitat a una trentena de persones. Les entrades es poden adquirir a l’Oficina del carrer del Balç o a través de www.manresaturisme.cat a un preu de 8 euros.

Llegir més