Sala de premsa

imagen

Laura Borrego Fortuny, de l’Escola d’Art de Manresa, dissenya el nou logotip del Gremi de Constructors de Manresa i comarques

Aquest matí s’ha fet l’acte de lliurament del premi a la proposta guanyadora. L’acte ha comptat amb la presència del director de l’Escola d’Art, Daniel Hernández; i el president del Gremi de Constructors, Josep Alias.

Llegir més
imagen

Unes 200 persones es concentren a la plaça Major de Manresa per rebutjar el nou cas d’agressió sexual

Durant l’acte, l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent; i la representant del Consell Municipal de la Dona, Sandra Pujol; han mostrat la seva consternació i han ofert tot el seu suport i  solidaritat amb les víctimes i les seves famílies.  

Llegir més
imagen

Dissabte, nova trobada de l’Espai Iris que proposa un cinefòrum per debatre sobre la lluita del moviment LGTBI

La trobada tindrà lloc a les 6 de la tarda, a l’Espai Jove Joan Amades (c/Sant Blai, núm.14).

Llegir més

Obertura al trànsit del carrer Pilar Bertran i Vallès

Dia: 11/12/2019
Hora: 11 del matí
Lloc: Carrer Pilar Bertran i Vallès
Intervenen:

-Valentí Junyent, alcalde de Manresa

-Marc Aloy, primer tinent d'alcalde i regidor de Presidència

-David Aaron López, regidor d'Urbanisme i Mobilitat

-Representants de l'associació de veïns Sagrada Família

Llegir més
imagen

Manresa presenta diverses iniciatives literàries en línia per Sant Jordi

Una dotzena d'autors i autores de la Catalunya Central presentaran les seves obres, publicades aquest any, en petits videoclips que es compartiran a les xarxes socials. Al canal d’Instagram d’Òmnium Bages-Moianès es conversarà amb la periodista i escriptora Gemma Ruiz amb motiu de la publicació la seva novel·la, Ca la Wenling.


Llegir més
imagen

Els serveis de Joventut de 14 municipis del Bages proposen un trivial comarcal per fer un confinament més agradable a les persones joves

Les preguntes del joc estan majoritàriament relacionades amb temes de Joventut. La persona que encerti més preguntes guanyarà un val per a dues persones per fer una estada en un alberg de la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya (Xanascat).

Llegir més

Treballs de reparació d'Aigües de Manresa a la carretera de Vic, cruilla amb el carrer Sant Cristòfol

Durant l'actuació, que té una durada  de sis setmanes, es garantirà el doble sentit de circulació de la via.

Llegir més
imagen

Un entorn virtual facilitarà formació i acompanyament al personal d'atenció a la gent gran a la Catalunya central

  • La iniciativa és una comunitat virtual de pràctica d’atenció a la gent gran i ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Unió Consorci Formació, el Consorci de Salut i Social de Catalunya, la Fundació Sant Andreu Salut, la Fundació Universitària del Bages – UManresa, l’Ajuntament de Manresa, la Regió Sanitària Catalunya Central -CatSalut-, SAP Bages-Berguedà-Solsonès (que inclou el Moianès) de l’Institut Català de la Salut, Consell Comarcal del Bages i el departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat.
  • Una plataforma online permetrà oferir capacitació bàsica al personal de nova incorporació a les residències i recursos al conjunt del personal que treballa en l’atenció a la gent gran.

Llegir més
imagen

Manresa Turisme donarà a conèixer noves propostes a través d’un tour virtual en família

A partir de la setmana que ve comença una campanya a xarxes amb una proposta familiar setmanal

Llegir més
imagen

L’Ajuntament demana fotografies per preservar la memòria de les vivències a la Manresa confinada

Les fotografies s’han d’enviar a l’adreça manresaconfinada@gmail.com. Amb els documents gràfics recollits, un cop es reprengui l’activitat, es faran exposicions audiovisuals als equipaments culturals de la ciutat.

Llegir més
imagen

L’Oficina Jove del Bages ofereix demà una xerrada virtual a càrrec del guionista i director Xavier Miralles, en el marc de la Fira de l’Estudiant

Per participar en la xerrada cal tenir instal·lada l’app Zoom en un dispositiu electrònic; enviar un correu electrònic a bages@oficinajove.cat i us facilitaran l’enllaç i el codi d’accés


Llegir més