Amb motiu de la situació de confinament, es plategen diverses recomanacions que s’han editat en un cartell, sota el lema “Cuidem la nostra gent gran”
Llegir més
Es farà dimecres 26 d'agost a les nou del vespre, just després de la primera funció, que arrencarà a les vuit. Les entrades gratuïtes es podran reservar a partir d’avui dilluns a les dues del migdia.
Llegir mésL’Ajuntament de Manresa posa en marxa, per quart any consecutiu, el Pla de Millora de l’Espai Públic, que significarà una inversió global d’un milió d’euros. La primera de les actuacions del pla està adreçada a millorar les calçades de 20 vials de la ciutat, amb una superfície total de 18.348 m2 i una inversió de 350.000 euros.
Llegir mésAmb motiu d’aquests treballs s’ocuparan 2 dels 4 carrils de circulació de l’avinguda dels Països Catalans, entre els carrers Àlvar Aalto i Agustí Coll
Els “Esmorzars Modernistes” es podran realitzar a partir de divendres 28 d’agost. La proposta inclou esmorzar al Rooftop de l’Hotelet i una visita guiada pels principals espais modernistes de la ciutat.
Amb motiu de la Covid, tots els actes tindran un aforament limitat i un control d’accés. Les entrades per a les visites a la Manresa Desconeguda es podran reservar a partir de dilluns.
Llegir mésL’esdeveniment, que s’emmarca dins la Festa de la Llum de Manresa, se celebrarà les nits de dissabte 20 i diumenge 21 de febrer, i les inscripcions ja són obertes fins al proper 18 d’octubre.
Llegir mésEl servei es farà amb les línies 6 i 7 (de festius), que cobreixen la major part dels barris de Manresa. A més a més, la línia 8, que habitualment ja té servei fins a les 24 h, serà gratuïta a partir de les 22 h, convertint-se en bus nocturn durant aquesta franja de dues hores.
Llegir mésL’Ajuntament recomana utilitzar aquesta via per reservar les localitats. Es podrà fer a partir d’aquest dijous 20 d’agost a les 9 del matí.
Llegir mésLa corporació municipal de Manresa manifesta el seu condol per la pèrdua d’Agustí Perramon Prunés, que ha mort a l’edat de 86 anys. Activista social i cultural, va fundar i presidir durant 20 anys l’Associació de Veïns i Veïnes de les Escodines i fou membre de la Federació d’AVV de Manresa. El 2007 va rebre la Medalla de la Ciutat, i el 2018 va ser distingit amb el Premi del Consell Municipal de la Gent Gran. També ha estat membre del Consell d’Administració de FORUM durant prop de 25 anys.