Sala de premsa

imagen

L’Ajuntament realitza neteges amb ozó als taxis de la ciutat i proporciona mascaretes a taxistes i clients

Des d’aquesta setmana els taxis de 4 places ja poden portar 2 persones si són del mateix nucli familiar i habitatge, i els taxis de 6 places poden dur fins a 4 persones. L’Ajuntament de Manresa també ha proporcionat 160 mascaretes als taxistes i 350 per als seus clients. A banda de la neteja amb ozó, els taxistes també realitzen neteges després de cada servei i una de més completa al final de cada jornada.

Llegir més

Tall de trànsit al passatge dels Amics, divendres

Per la implantació d'una grua al carrer Sobrerroca, 18

Llegir més
imagen

Prop de 1.300 persones participen al ‘tour’ virtual en família a l’Instagram de Manresa Turisme

Durant tres setmanes, les persones participants han respost a preguntes vinculades al modernisme, a sant Ignasi i l’època medieval a Manresa.

Llegir més
imagen

El Servei d’Atenció Integral LGTBI organitza una setmana d’accions virtuals coincidint amb el Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia

Tenint en compte la situació actual generada per la Covid-19 les accions encaminades a la sensibilització i prevenció de la LGTBI-fòbia proposades per aquest any es difondran a través de plataformes virtuals.

Llegir més

Tall de trànsit al carrer Sant Miquel, demà

Amb motiu de l’acte “Festa de Sant Miquel”

Llegir més
imagen

S’esgoten les places de la versió especial de la Marxa del Pelegrí

Aquest cap de setmana passat s’han exhaurit les places disponibles per a la Marxa del Pelegrí del 4 d’octubre, una caminada per l’últim tram del Camí Ignasià que aquest any tindrà un format especial a causa de les limitacions imposades per la Covid-19.

 

Llegir més

Presentació de l'actuació de millora de la finca de secà del Canyet del Muladar

Dia: 28/09/2020
Hora: 10.30 h.
Lloc: Entrada del camp del futbol del Gimnàstic de Manresa -Gimnàstic Parc-
Intervenen:

Pol Huguet, regidor de Ciutat Verda de l'Ajuntament de Manresa 

Jordi Calaf, biòlegi representant de l'entitat Bages Biodiversitat

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa condemna la inhabilitació del President Quim Torra, penja una rèplica de la pancarta de suport als presos i exiliats, i convoca un ple extraordinari per aquest dijous

La Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Manresa ha acordat aquesta tarda un manifest de rebuig a la decisió del Tribunal Suprem d’inhabilitar el President de la Generalitat i convocar un ple extraordinari i urgent sobre aquesta qüestió, per al proper dijous, 1 d’octubre, a la 1 del migdia. La decisió ha tingut el suport dels grups d’ERC, JxM i FEM Manresa. Representants d’aquests grups han penjat al balcó principal de la casa consistorial una rèplica de la pancarta que va estar penjada a la Generalitat i que ha estat el motiu de la inhabilitació del President Torra, i han assistit a l’acte multitudinari convocat per Òmnium, ANC i entitats independentistes a la plaça Major.


Llegir més
imagen

El Pla de Millora de l’Espai Públic continua la setmana vinent amb treballs d’asfaltat als carrers Sant Jaume, Sant Magí i Pica d’Estats

L’actuació comença dilluns als carrers Sant Jaume i Sant Magí. Dimarts serà el torn de l’inici de treballs al carrer Pica d’Estats.

Llegir més
imagen

Manresa tindrà un punt de realització de proves ràpides del VIH de forma anònima, confidencial i gratuïta

L’Ajuntament de Manresa i Actuavallès han arribat a un acord de col·laboració per tal de fomentar la detecció precoç del VIH mitjançant proves ràpides de VIH i Sífilis.

 

Llegir més
imagen

La Policia Local convoca 5 noves places d’agent, 2 de les quals estan reservades només a dones

L’objectiu de l’Ajuntament de Manresa és anar equilibrant la presència de dones i d’homes dins del cos. Les sol·licituds es poden presentar fins al 16 d’octubre.

 

Llegir més
imagen

L’Ajuntament de Manresa estrena una guia que agrupa l’oferta esportiva de la ciutat adreçada a infants i adolescents

La Guia d’Entitats Esportives és una continuació de la campanya ‘Escalfa, que surts!’, que promociona la pràctica esportiva.

Llegir més
imagen

Manresa prepara un acte especial per al Dia Internacional de la Gent Gran que se celebrarà al Kursaal

La gala, creada i dirigida per Pep Garcia, tindrà una participació intergeneracional. Sota el lema ‘Som perquè cuidem, cuidem per ser. Vida cura vida’, esdevindrà un reconeixement al col·lectiu de persones grans, especialment afectat per la Covid-19, i a les persones que han realitzat tasques de voluntariat durant la pandèmia. S’hi estrenarà una peça de Manel Camp creada expressament per a l’ocasió.

Llegir més